محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

شش ماهگیت مبارک ملوسکم

1393/5/18 23:14
نویسنده : مامان راضی
403 بازدید
اشتراک گذاری

 

                            

                           

 

           شش ماهگیت مبارک گل قشنگممممممممممممممم

 

 

دختر ناز مامان سلااااااااام

 

همدم تنهاییام سلاااااام

 

امروز شش ماهگیت تموم شد و وارد هفت ماهگی شدی

 

هوراااااااااااااااااااااااااااااااجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

 

 

دختری دارم شاه نداره                    تو خوشگلی تا نداره

 

 

مامان راضی قلبون دخملی نازش بشه . ماشالااااااااا هر روز عروسکتر میشی جیجری

 

عزیز دل من تازگیها عقب عقب میره و میخواد زود چهار دست و پا بشه . فداش بشم من .

 

خیلی غلت میزنی و از این طرف اتاق میری به اون طرف . وقتایی که روی تخت میزارمت باید دور تا دورت پشتی بچینم که نیفتی .

 

تقریبا اونایی را که بیشتر می بینی به راحتی میشناسی و در کنارشون آروم میگیری .

 

به تازگی سعی میکنی حرف بزنی و ما را ادا میکنی گلیه من .

 

دوست دارم زودی بگی مامان اون وقته که میخورمت .

 

خانوم کوکولوی من خیلی دوست داشتم برم سر کار اما نمیشد هر روز یه جا بزارمت .

شخصیتت چند گانه میشد . چون مادر نمیتونست نگهت داره و چشماش نمیبینه مجبور بودم هر روز پیش یکی بزارمت .واسه همین کنسل شد .

 

من عاشق کار با بچه هام . مدیر مهد هم خیلی استقبال کرد از اینکه امسال مشغول به کار بشم اما فعلا دارم از بابایی یه کم رانندگی را یاد میگیرم تا انشاله برم واسه گرفتن تصدیق و خیاطی را هم تکمیلی یاد بگیرم تا سال دیگه خدا چی بخواد .

 

امروز واکسن شش ماهگیتم زدی . الهی بمیرم که درد داری . خدا را شکر تب نکردی ولی خیلی غر زدی .

 

ایشالا تا فردا خوب خوب بشی نفس مامان .

 

دوست دارم خیلی زیاد محدثه جونمممممممممممممم

 

بوسسسسسسسسسسسسسسس

 

جای دوستان خالی دو سه روزی که تعطیل بود رفتیم طرفای سمیرم .

 

خیلی خوش گذشت ، در کنا دو تا عشقای زندگیم .

 

یه سری عکس میزارم دوست داشتین برین ادامه مطلب...........

 

 

  

 

 

فدای این خندیدنت ملوسکممممممممممم

 

 

عزیز دلم تا تونستی آب بازی کردیا . دردت به جونم بخوره خانومی من 

 

 

 

 

موهات چه ناز شده جوجه ی ریزه میزه ، فشن زدی گلی خانوممخندونکخندونکخندونک 

 

 

 

زیر درخت گردو چه کیفی میده ....

 

کاش مامانم میزاشت برگا را بخولم ببینم چه مزه ای دارهخنده

 

 

 

 

 

اینم عکس جیجری خاله یگانه خانوم . عزیز دلمی لپ سرخی من

 

  

 

 

پسندها (9)

نظرات (14)

mahboob
19 مرداد 93 10:48
salam azizammmmmmmmmmm mobarak baheeeeeeeee
مامان راضی
پاسخ
سلااااااااااام ممنون گلممممممممممممممم
arezoo
19 مرداد 93 12:00
ماشاله این محدثه خانوممون چه نازی شده واسه خودش خیلی خوشکل شده نسبت به روزای اولش
مامان راضی
پاسخ
نگووو خاله دخملم روزای اولشم قشنگ بودددددددددددمرسی عزیزممممممم
مامانی ساره
19 مرداد 93 15:49
عزیز دلم 6 ماهگیت مبارک باشه چقدر ناز میخندیا ماشاءالله خودتو توی دل همه جا میکنی با این خنده های خوشگلت عزیزم انشاءالله که دختری تا حالا دیگه درد واکسنش تموم شده باشه و خوب خوب باشه
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیزم بله چه جورم جا کرده
حبه قند
21 مرداد 93 17:47
ای جان مبارک باشه 6 ماهگیت چه خانوم و بزرگ شده محدثه جونی
مامان راضی
پاسخ
ممنون خاله جونمممممممممممممممم
زهرا
22 مرداد 93 13:42
سلام راضيه جون خوبي عزيزم؟ ماشالا به اين گل دخمل چقدر بزرگ شده ماشالا ماشالا. ايشالا هميشه به خوشي و گردش عزيزم. ايشالا هيچوقت خنده از رو لباش نره
مامان راضی
پاسخ
علیک سلام کجا بودی خبری ازت نیست . خودت خوبی فداتشمممممممممممنون عزیزم
مطهره
22 مرداد 93 16:03
شش ماهگیت مبارک محدثه گلی..ایشاللا 120 ساله بشی عزیزم
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیز دلممم بوسسسسسسسسس
مامان علی کوچولو
23 مرداد 93 14:34
6ماهگیت مبارک دخمل طلا ، خیلی خوردنی شدیا محدثه جونی
مامان راضی
پاسخ
لطف داری گلممممممممممم
سمیه مامان اسماء کوچولو
24 مرداد 93 1:08
شیش ماه و شش روزگیت مبارک خشگلم
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم
مامان صدیقه
29 مرداد 93 15:49
سلام عزیزم.محدثه خانوم شش ماهگیت مبارک. عزیزم عکسای جدید ماهان رو گذاشتم یه سر بیا وبمون
مامان راضی
پاسخ
سلام گلممم به روی چشم ممنون عزیز دلمممممممممم
فرزانه
2 شهریور 93 14:59
عزیزم 6 ماهگی ناز دونت مبارک باشه ایشالله همیشه به تفریح و گردش شاد باشی دوستم و روی گل دخترت رو ببوس
مامان راضی
پاسخ
ممنون فداتشم برای شما هم همینطور گلمممممممممم
فرزانه
3 شهریور 93 13:06
عزیزم خصوصی داری
نی نی عکس
4 شهریور 93 16:44
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان راضی
پاسخ
سلام ممنون عزیزم در اولین فرصت حتما میزارم
مامان حبه قند
8 شهریور 93 18:28
مامانی تو هم مثل من سرت شلوغه کجایییی
مامان راضی
پاسخ
شرمنده حالم خراب بود عزیزم .
مامان آیرا
4 مهر 93 22:12
عزیز دلم خشکل خانم مبارک باشه.الان نیم ساله شدی خاله جونم قربونت برم من راستی آفرین به مامان راضی که انقد فعاله..الهی همیشه تنت سالم و دلت اروم باشه راضیه جان..
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیز دلم . ایشالا شمام همیشه سالمو سرحال باشی .