محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

آآآآآآآآآخخخخخخخخخججججججووووووووون

1392/9/16 13:16
نویسنده : مامان راضی
216 بازدید
اشتراک گذاری

هوراالهی قربونت برم مامانی خیلی خوشحالم باوجود تموم غصه هام امروز انرژی زیادی بهم دادی نفسم. برای اولین بار لگدزدنتا در24هفته و6روزگیت حس کردم وبا چشمای خودم از روی شکمم دیدم واقعا لحظه ی زیبایی بود همون موقع گریم افتاد وخدارا صدهزاربار شکر کردم واز خداخواستم همه خانوما مادر شدنا تجربه واین لحظه رادرک کنند. خداجونم شکــــــــــــــــــــــــــــــــــرت. البته دیشبم یه تکونی خوردی من ندیدم اما بابایی بادستش لمست کرد وکلی ذوق کرد. محدثه ی مامان من بارداری سختی راگذروندم اما خودت میدونی که فقط نگران توام البته فسقلی من نصف مشکلات مامان به خاطر وجودتوئه مثل بالاترشدن فشارم.افسوسدلبرک من خودت بادستای کوچولوت دعاکن سالم بیای بغلمون .از فشار بالای بارداری خیلی بدگفتنداما من تورا به همه ی اونایی که تا حالا هواتا داشتند سپردم.هرروز بیشتردلواپست میشم اما بابایی دلداریم میده که خداهواتا داره منم میدونم خودش مواظبته ولی دلهره امونم نمیده .یا امام حسین امسال که لیاقت رفتن به روضه رانداشتم آرزو میکنم سال دیگه بامحدثم وباباش بیایم تومجالس عزاداریت انـــــــــــــــــــشـــــــــــــــــــــــــــاالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه.

خدایا خیلی دوست دارم وعاشقانه میپرستمت. تو بـــــــــــــهـــــــــــتــــــــــریــــــــــــــنــــــــی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محبوب
16 آذر 92 17:36
ajijam maman jeynab
مهتاب
5 دی 92 1:03
سلام عزیزم ممنون که لایق دونستی و به ما سر زدی وبلاگ خیلی خوشگلی داری خیلی خوشحالم که باهاتون اشنا شدم ایشالا نی نی نازتونم به سلامت به دنیا بیاد
مامان راضی
پاسخ
ملسی عجیجمچشماتون خوشجل می بینه فداتشم