محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

دوروزمانده تاپایان 24هفتگی

1392/9/16 13:17
نویسنده : مامان راضی
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم سلام نی نی کوچولوی خودم .دل مامان واست یه ذره شده . چرادیجه مثل همیشه تکون ممیخوری دخملکم؟ نمیدونی مامانی چقدر ذوقتا داره .سه روزبود برات دردو دل نکرده بودم نازگلم آخه خونه مادر بودم حوصلم اونجاسررفت توخونه خودمون راحتترم.بالاخره بامادروبابایی چوبیاتا خلیدیم. هوووووورااااااهورا قرارشد تواین هفته آماده بشه تازه واست کلی لباس مناسبم خریدیم.لبخند

آخخخخخخخخجججججججوووووون ایشالا تاقبل تاسوعا عاشورا چیزاتا میچینیم فدات بشم من. آرزو دارم سالم وناز بیای توبغلم نفسی .خیلی دچددارم محدثه خانومم.

بوس بوس بوس بوس بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)