محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

شروع زندگی دوکبوترعاشق

1392/9/16 13:18
نویسنده : مامان راضی
297 بازدید
اشتراک گذاری

من وعلی جون روز31/4/1389به عقدهم درآمدیم واین پیوند زناشویی دقیقا26روزبعدازآمدن ازکربلای معلی اتفاق افتادکه همه خواست خدای مهربون بود.درتاریخ 3/12/1390هم مابرای همیشه زیر یک سقف رفتیم.زندگی خیلی خوبی رادر کنار عزیز دلم تجربه کردم تااینکه خردادماه1392خدایه نی نی نازنازی تودل من گذاشت ومن ازته دل آرزودارم زندگی سه نفره ی ماهمیشه درکنارهم دوام داشته باشه وهیچ وقت ثانیه های بودن بدون شمارا تجربه نکنم. خداجونی خیــــــــــــــــــــلی زیاد میخوامت وبه خاطر دو هدیه ی آسمانی که منا لایق اونها دونستی ممنونتم.

دوست دارم علـــــــــــــــــــــــــــی جوووووووون.....دوست دارم محدثه جووووووون. قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
1 آذر 92 20:26
انشاالله خوشبخت بشین
محبوب
16 آذر 92 17:41
ishala khosh bakht beshin va ta akharin lahze dar kenare ham va dar kenare bechadonnnnnnnnnnn
مامان راضی
پاسخ
ایشالا شما هم خوشبخت بشین . فقط بزارین خاله ها تا من به دنیا بیام بعد عقد کنین آآآآآآآآآآخخخخخخخخجججججججوووووون عروسی