محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

خیلی خوشحالم جگرگوشه ی مامانی

1392/9/17 14:19
نویسنده : مامان راضی
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم سلام عمرم خانوم خانوما خوفی عجیجم ؟ دلم واسه حرف زدن باهات یه ذره شده بود گلکم . آخه بعد دو روز از خونه مادر که اومدیم تازه وقت کردم بیام سراغ وبلاگت .

میدونی چرا مامان خوشحاله ؟؟؟؟؟ آخه قراره بعد دو ماه دوباره دخمل ماهشا از نزدیک ببینه . الهی قربون قد و بالات بشم وروجک من . چهارشنبه نوبت سونو دارم محدثه ی من .

آآآآآآآخخخخجججججوووون دوباره با بابا علی میایم واز نزدیک تورا می بینیم هلوی من امیدوارم که همه چیز خوب پیش رفته باشه و تو خوب خوب وزن گرفته باشی وهمه چیز رو به راه باشه و حسابی شیطونی کنی

انشاالله که مشکلی نباشه و دکتر اجازه ی راه رفتن و رسیدگی به کارهای خونه را به مامان بده دوست ندارم به مدت 10 روز برم خونه مادر آخه اونجا بدون بابایی دق میکنم. اگه دکتر اجازه صادر نکنه مجبورم به خاطر روضه ی عمه مریم که دهه ی دوم ماه صفره برم خونه مادر تا  هر شب نخوام از پله ها پایین بیام .

اما بازم توکل میکنم به خدا تا ایشالا مشکلی نباشه و مامانی بتونه این دو ماه آخرا همه جا بره  توام قول بده که مواجب خودت یاشی قلبقلبقلب

دلم واسه عخشم تنج شده راستش بابایی صب تا حالا رفته کاشان و هنوج نیومده دلم داره دق میکنه از دوریش آخه مامانی من باباعلی جونا خیلی میخوامش اون بهترین همسر دنیاستقلب مطمئنم که بهترین بابای دنیا هم هستماچ

خدایا نفسما به خودت میسپرم و همیشه سلامتیشا از خودت میخوام الهی آمین .

دوست دارم نفس من بوس بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محبوب
17 آذر 92 19:50
salam ajieeeeeeeee elahi in babjona bayad dvah karda yani chi aji man tanha mizareeeeeeeee
مامان راضی
پاسخ
نگو دخملم ناناحت میشه ها. شایدم باهات قهر کرد
مامان فرزانه
18 آذر 92 14:37
عزیزم ایشالله که مشکلی نیستو دیگه تا آخر بارداریت راحت باشی
مامان راضی
پاسخ
مرسی خاله جون به همچنین عزیزم
نیلوفر جون
19 آذر 92 0:57
سلام عزیزم ماشا.. نی نی شما خیلی بزرگتر از نی نی من ایشا.. به سلامتی دل خوش به دنیا میاد ایشا.. مشکلی پیش نمیاد به خوبی خوشی میگذر ایشا...
مامان راضی
پاسخ
انشالله . از شمام زود میگذره فقط تا میتونی از این دوران لذت ببر عجیجم. بهترین دورانه برای یه مادر
محبوب
19 آذر 92 21:03
babajon hagh nadale man dava koneeeeeeeeeeeeee
خآله بتول
19 آذر 92 22:45
سلام عزیزم منم لحظه شماری میکنم ک صحیح و سالم ب دنیا بیای
مامان راضی
پاسخ
سلااااااااام خاله جون جونی ملسی