محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

روز مادر مبارکباد.

1393/1/31 0:46
نویسنده : مامان راضی
441 بازدید
اشتراک گذاری

           

 

 

 

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

 

 

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

 

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

 

... مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم

 

 

خدا را شکر میکنم که امسال هم در کنار مامان مهربونم هستم و بوی او را میتوانم استشمام کنم . از خدا میخوام همیشه سایه ی پر مهرش بالای سرم باشه .

 

 

الهی بمیرم چشماش به خاطر دیابت خیلی کم سو شده یعنی همه را از روی صدا میشناسه و فقط تا نیم متری خودش را میتونه ببینه . امشب هم دوباره به زمین خورد و پای چپش ورم کرد . امیدوارم مشکل حادی نباشه . خدا جونم اگه دعای مادرم و دل نگرانیها و اشکای اون نبود من واقعا حالم خوب نمیشد . منا ببخش اگه گاهی اوقات بهش بدی میکنم . امسال که خودم مادر شدم میفهمم مادر بودن چه سخت و دلنشینه . 

 

از همینجا از مامان جون مهربون خودم حلالیت میخوام و از خدا میخوام حالا که بابا جونم در کنارم نیست منا از داشتن مادر محروم نکنه و انشاله که شفا پیدا کنه و سالم باشه.

 

 

از علی مهربون خودم هم به خاطر هدیه ی زیباش واینکه به یادم بود ممنونم و خدا را به خاطر اینکه اونا توی زندگی به من داد تا عمر دارم سپاسگزارم .

 

    بی نهایت سپاس بابت مادر شدن .

 

خدا جونم به حق حضرت زهرا امشب همه ی بی بچه ها را حاجتروا کن و حس مادر شدن را به اونا بچشون . الهی آمین

 

 


 

گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من، روزت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پرنسس
31 فروردین 93 18:11
عزیزم روزت مبارک
مامان راضی
پاسخ
ممنون گلم . از شمام مبالک باشه خانومی.
خاله مینا
31 فروردین 93 20:33
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روزتون مبارک دوست خوبم
مامان راضی
پاسخ
از شمام به همچنین گلممممممم
مامانی ساره
2 اردیبهشت 93 13:25
مامان راضی جون روزت مبارک گلم
مامان راضی
پاسخ
ملسی فدای محبتت خانومی.
حبه قند
2 اردیبهشت 93 20:34
روزت مبارک گلم الهی همیشه سلامت باشی و ای محدثه خانم چه بزرگ و ماه شده . دختر مو مشکلی ما.
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزممممممممم لطف داری گلم.
خاله فاطی نی نی
3 اردیبهشت 93 19:02
مادری که راهرورا هر روز جارومیکند و پوکی استخوانش راقایم میکندورنگ دکمه هایش باهم فرق دارد هیچوقت به المپیک نرفته امایک قهرمان است روزت مبارک اجی جونم زاستی منم خانوم جون که بشه مامان اجیم خیلی دوس دارم
مامان راضی
پاسخ
ممنون اجی جونم فداتشم ما هم دوست داریم جیادددددددددد
مامانی ساره
4 اردیبهشت 93 15:43
عزیزم روزت (البته ببخشید با تاخیر) مبارک باشه
مامان راضی
پاسخ
با تاخیرم قبول دارم ممنون عزیزمممممممممممم