محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

سوراخ کردن گوشهای نازگل من

1393/1/26 17:21
نویسنده : مامان راضی
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانومچی من . سلام عشق من عمر من هلوچی مامان حالت که خوبه . داری توی گهواره تکون تکون میخوری تا مامان بتونه با یه دستش بنویسه محدثه جونم . بابایی رفته شهرکرد و هنوز نیومده . منم راستشا بخوای دیگه گشنمه اما بازم صبر میکنممنتظر تا بابایی مهلبونت بیاد و با هم نهار بخوریم . جات خالی خورشت سبزی پختم ولی تو که ممیتونی به غیر شیر من چیز دیجه ای بخوری . انشاله چند ماه دیگه .


کلا بابایی این هفته همش بیرون شهر بوده . دو روز اول هفته کرمان بود ، فردا هم باید بره تهران . اصلا پیش هم نبودیمناراحت . اشکالی نداره انشاله همیشه تنش سالم باشه و بالای سر ما باشه . بمیرم واسش خودشم از بیرون بودن خسته شده ولی کارشه دیگه کاری ممیشه کرد.قلب


دو روز اولی که خونه مادر بودیم با دایی و زندایی رفتیم گوشای نازتا سوراخ کردیم .الهی من بمیرم یه لحظه سیاه شدی ولی در عوض الان خوشجلتر شدی عروسک من .مبالکت باشه همه کسم.هورا


یه کم دور موهاتم چیدم آخه بد بود الان بهت خیلی اومده . میبینی عزیزم مامان منتظر بود تا تو دو ماهت تموم بشه و این بلاها را سرت بیارهزبان . ببشخید اما در عوض حالا بخوری شدی .لبخند


دیروز خونه ی دوستم جلسه داشتیم جات خالی بعد چند وقت که من به خاطر شما معاف بودم از راه رفتن این دور هم بودن خیلی حال داد و خوش گذشت . همه واست ذوق کرده بودند.قلب


راستی واسه دو ماهه شدن ملوسک مامان و بابا یه تاب خوشجل و یه کالسکه هم خلیدیمهورا . ببین چقدر دوست داریم و واست هدیه میخلیم . مبالکت باشهنیشخند . البته هنوز نمیتونی توی تاب بشینی یه کم که کمرت محکم بشه مطمئنم خوشت میاد .


دیروزم از پارک قلمستان تا خونه دوستما با کالسکه بردمت اول بیدار بودی بعد خوابت بردخواب در کل دوست داشتی . فکر میکردم احتیاج پیدا نمیکنم اما حالا دیدم نمیشه گاهی اوقات بابایی نیست و باید پیاده برم بیرون . بنابراین نیاز میشه .


همه ی این خلیدا و بلاهایی که بر سرت آوردیم مبالکت باشه خانوم کوچولوی من.خنده


تازگیها خیلی کارات شیرین شده موقع شیر خوردن بازیگوش شدی زود به زود سرتا عقب میکشی یا یهویی می می را قاپ میزنینیشخند قربون این اداهات بشم نازگل من . چند روزی هم میشه که دیگه قشنگ میخندینیشخند و آقون میگی عزیز دلم . همه میگن وای چه اخمو و بد اخلاق اما نمیدونن که تو واسه هر کسی دوست داشته باشی میخندی . بهتر به قول بابایی بزار این اخمو بودن واسه چرا باشه تا چشم نخوری نفس مامان .


الهی جگرتا برم که توی گهوارت هیچی ممیگی و چرت میزنی خوشجلمخمیازه . یه وقتایی لای چشمتا باز میکنی ببینی اگه تکون نمیخوری گریه بیفتی بلا چی من.


بعضی مواقع وقتی بیدار میشی یه کم گریه میکنیگریه بابا هم میگه الکیه ،یه چند باری جیغ میزنی دوباره آروم میشی اما وقتی میایم سراغت و بغلت میکنیمبغل قشنگ متوجه میشی و یهویی میزنی زیر گریه . اونم از اون گریه هاتا ... که چرا تا حالا بغلم نکردین . الهی فدای این هوش و ذکاوتت بشم من .


خیلی دوست دارم گل همیشه بهارم . امیدوارم دخمل خوبی تربیت کنم و همیشه مایه ی سرافرازی ما باشی . عاشقتم خانوم کوچولوی  ناز من.بوس واسه لپای خوشجلت گلکممممممممممممممممممممممممم.ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mahboob
26 فروردین 93 20:54
aziam aji gonah dashttttttttt ghorbonesh beram naz shode
مامان راضی
پاسخ
مجبور بودم بزرگتر که میشد بیشتر درد میکشید. خدا نکنه . ممنون عجیج دلممممممممممم
خاله فاطی نی نی
26 فروردین 93 21:21
عزیزم مبارکش باشه دخملمون نازبود نازترم شد الهی خاله فاطی خوبونش بشه که اینقدر جیکره تازشم بلا خالش میخنده اقونم میجه فداش شم راستی تایادم نرفته شوبت نیس بیاخونه اجی باش
مامان راضی
پاسخ
ملسی خاله فاطی خودم.بله دخملم دوست داره و واست میخنده
مامان صدیقه
27 فروردین 93 7:57
سلام عزیزم ماشاله چه کارای بامزه ای میکنه محدثه جون.یعنی یه روزی میشه پسر منم از این کارا کنه؟ سوراخ کردن گوشش هم مبارک باشه .
مامان راضی
پاسخ
سلام خانومی بله دیگه . چرا نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انشاله به سلامتی میاد و از این شیرین کاریا واستون فرااااااااااوون میکنه. ممنون عزیز دلمممممم
مامان مهرشاد
31 فروردین 93 1:13
عزیزم بهتر نیست قشنگ کلماتت رو بنوسی خیلی لوس عقشم خوجله ......خیلی زشته
مامان راضی
پاسخ
سلام عزیز جون . هر کسی یه سلیقه ای داره . منم دوست دارم با بچم به زبون بچگی حرف بزنم. عاشق اینطور نوشتن هستم .
مامان پرنسس
31 فروردین 93 18:09
ای جونمممم.مبارکه عسیسمممم
مامان راضی
پاسخ
ملسی فداتشممممممممم
مامانی ساره
19 اردیبهشت 93 9:19
الهیییییییییییی مبارک باشه عزیز دلم