محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

دو ماهگیت مبالک عشق من

1393/1/20 19:33
نویسنده : مامان راضی
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم . عشق من . نفس من محدثه جونم . خانوم من خیلی دوسد دارم .امروز دقیقا دو ماهه که وارد زندگی من وبابایی شدی و لحظات با تو بودن برای ما خیلی شیرین شده ناز گل من .

 

روزای اول که حالم خوب نبود و افسردگی شدید رنجم میداد و به تو علاقه ای نداشتم همیشه اشک میریختم ومیگفتم چرا حس مادری که تو بارداری داشتم از وجود من بیرون رفته ؟؟؟؟؟؟ اما الان باورم نمیشه که یه روزایی تو زندگی بهت فکر نمیکردم الان شدی همه وجودم همه کسم .


نفسم به نفست بنده و عاشقانه دوست دارم . باور کن از ته قلبم اینا میگم . همیشه فکر میکردم دیگه این حس عوض نمیشه اما الان به لطف خدای مهربون خودم خیلی بهترم و تو را واقعا دوست دارم .تعجب میکنم که چرا باید افسردگی تموم حواس آدما درگیر خودش کنه؟؟؟


بگذریم گلکم فقط بدون خیلی میخوامت . الان که دارم مینویسم تو در خواب نازی و من همچین وقتایی دلم واست ضعف میره . گاهی اوقات هم که بیکار باشم میام سراغت و بیدارت میکنم تو را بو میکشم و قربونت میرم . بوی گل میدی عزیزم تو خیلی ماه و خواستنی هستی عشق کوچولوی من .


الهی بمیرم امروز رفتیم واسه واکسنت خانومچی من . اول وزن و کیلو شدی که خدا راشکر همه چی خوب بود بعد هم واکسنتا زدی که من چون دلشا نداشتم ببینم یکی از اقوام که توی مرکز کار میکرد تو را برد واسه واکسیناسیون .


نیم ساعت قبل از رفتن به مرکز داروی استامینوفن را بهت دادم تا تب نکنی و خدا را شکر تا حالا تب نکردی فقط یه وقتایی جیغ میزنی اونم به خاطر اینه که پاهاتا که تکون میدی دردت میگیره. نباشم مامانی که تو درد داشته باشی . وقتی صدای جیغتا تو ی مرکز شنیدم یه لحظه بغض گلوما گرفت و دلم خواست خودم هم فریاد بزنم . انشاله که همیشه سالم باشی گل قشنگ من .


دیروز هم واسه کلیه هات رفتیم دکتر و آقای دکتر گفت اگه نظر منا بخوای باید همین الان عکس رنگی بگیریم اما من وقتی یاد خودم میفتم که چقدر واسه گذاشتن سوند اذیت شدم دلم واست ریش میشه و به دکتر گفتم نه من حالا عکس نمیگیرم . پیش خودم گفتم منتظر میمونم تا حضرت زهرا خودش دخترما شفا بده تا نیازی به عکس و ... نداشته باشه آخه واسه عکس رنگی باید سوند بزارن واست. نباشم که بخوام اون روزا ببینم . خدایا به حق تموم ائمه ی اطهار خودت گل زندگی منا شفا بده تا نیازی به عکس نداشته باشه من طاقت ندارم

 

از دوستای گلم هم ممنون میشم تا واسه محدثه کوچولوی من دعا کنند . خودتون مادرین و میدونین چقدر سخته یه مادر درد کشیدن بچشا ببینه. خلاصه اینکه دکتر تا یکماه دیگه وقت داد و خواست تا تو این یک ماه دوباره سونو بشه و آزمایش ادرار هم بگیریم و جوابشا پیششون ببریم. التماس دعا خواهرای گلم. فدای محبت همتون .


حالا برم سراغ تبریک جانانه واسه دو ماهه شدن نوگل باغ زندگی ما عزیز و مونس ما .

 

 ماهگیت مبالک نور چشمم ، شیرینم ، عمرمممممممممممم


مامانی انشاله زنده باشم و هر ماه این روز قشنگا بهت تبریگ بگم . روزی که خدای خوبم بهترین هدیشا به من و شوهرم امانت داد . امیدوارم امانت دار های خوبی باشیم و تو را به خوبی تربیت کنیم .


 دوسد د ارم  بی نهایت  بوس بوس بوسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان الوچه
20 فروردین 93 20:12
عزیزم جیگر خاله 2000 ماهه بشی ایشالله. اون کلیه نازت هم ایشالله خوب شه من و الوچه دعا میکنیم خوشگلم قدر مامانت رو بدون خیلی تکه
مامان راضی
پاسخ
ملسی خاله جونممممم انشالهههههههههه خوبی از خودته خانومی
خاله مینا
20 فروردین 93 22:25
دوماهگیت مبارک عسل خاله به ماهم سربزن خانومی روی ماه دختریو هم ببوس
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزکم چشممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خانومی
مهتاب
21 فروردین 93 16:01
سلام به خانوم خانومای خودم 2 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو الهی بمیرم واسه بچم خدا جونم دخملمونو شفا بده خدایا به حق علی اصغرت این فرشته نازو خوبش کن الهی امین دوستون دارم
مامان راضی
پاسخ
سلاااااااااااااااااام ملسی خاله جونممممممم خدا نکنه مهتاب جونم. الهی آمین ما هم خیلی جیاد دوست دالیم خاله ی مهلبون ما
مامان پرنسس
22 فروردین 93 14:13
سلام گلم محدثه جونم خوبی قربونت برم؟ دو ماهگیت مبالک خوشگل خانوم عزیزم ایشاا... خوب میشی ونیازی به سونوگرافی و اینچیزا نمیشه.نگران نباش خانومی دعا میکنم زود زود محدثه جون حالش خوب بشه
مامان راضی
پاسخ
علیک سلاممممممممممم.ملسی عزیزممممممممممممم ممنون خاله جونمممممممم انشالههههههههههههههههه عزیزمی. لطف داری فداتشم.
مامان یه نی نی کوچولو
23 فروردین 93 0:00
انشالله که ماه دیگه همین موقع خبر سلامتی کاملشو بهمون میدی ، نگران نباش و به خدا توکل کن
مامان راضی
پاسخ
انشاله عزیزمممممم ممنون گلکم
مامانی ساره
24 فروردین 93 19:07
دو ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان راضی
پاسخ
ملسی خاله جونممممممممممممممم
مامانی ساره
24 فروردین 93 19:09
انشاءالله که خود حضرت زهرا شفات میده دخمل گلم عزیزم نگران نباش، توکل کن به خدا
مامان راضی
پاسخ
انشاله ممنون از دلداریت فدای محبتت
مامان دلسا
25 فروردین 93 10:40
سلام مامانی قدم نو رسیده مبارک ایشالله 1000ماهگیشو جشن بگیرید.راستی ممنون از دقتتون برای تاریخ تولد دخترم
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزم خواهش میکنم گلم. بوسسسسسسسس
نیلوفر جون
25 فروردین 93 13:57
سلام عزیزم ببخشید دیر بهت سر زدم ایشا.. زود محدثه جون خوب بشه ما دعا میکنم عزیزم نگران نباش ایشا.. زود خوب میشه
مامان راضی
پاسخ
سلااااااااااام خواهش میکنم گلم. انشاله
خاله فاطی نی نی
25 فروردین 93 22:42
دوماهگیت مبارک جیگر خاله نفس چی من انشاا..........بامامانی وبابایی یاعامنه شاد وسلامت باشی گل همیشه بهار خاله خاله ماچچ
مامان راضی
پاسخ
ممنون خاله جونم
mahboob
26 فروردین 93 20:52
azize delammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm