محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

مراسم شهادت بانوی بزرگ عالم

1393/1/18 13:11
نویسنده : مامان راضی
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محدثه جونم . نفس من عشقم . کلی حرف نگفته دارم باهات . یه کم نوشتن واسم سخته آخه الان شما در آغوش مامان خوابیدی و داری خواب خرگوشی میری و اگه بزارمت روی زمین جیغ میزنی . تا خوابت عمیق نباشه نمیشه گذاشتت روی زمین .

 

جالبه تا میزاریمت روی زمین چشمای نازتا باز میکنی و خیره میشی تو چشمامون و من از ته دلم قربونت میرم و دلم میخواد میشد حسابی فشارت بدم.

 

در کل من و بابایی حساس نیستیم که کسی بوست نکنه و توام هیچی نمیگی فقط به بوسای خاله بتولت حساس شدی و لب ور میچینی و اونم ذوق میکنه و دوباره تکرار میکنه کارشا. به قول خودش میگه من از ترس شوهرم تا حالا چنین بوسایی به دخملم نکردم آخه شوهر خالت خیلی حساسه.

 

امسال سال خوبی بود چون تو در کنار من و بابایی بودی . چون تو شدی همدم تنهاییهامون فدات بشم . روز به روز داری ماشالا بزرگتر میشی و ما عاشقتر گلم. اصلا تو ایام عید وقت نشد بیام واست بنویسم . آخه حسابی مشغول دید و بازدید بودیم .

 

دیدنی که میرفتیم میخوابیدی مثل معتادها و وقتی میرسیدیم خونه چشمای نازت باز میشد وما را نگاه میکردی . هر روز به یه جوری میگذره . خیلی از اقوام که نتونسته بودن تو را ببینن تو ایام عید کادوتا میدادن ومن تصمیم دارم تا خرج نشده برم واست یه تک دست خوشجل بخلم .

 

حوصلم خیلی سر رفته آخه نشد هیج جا بریم . راستش هنوز خوب خوبم نشدم مامانی بعضی وقتا حالم خراب میشه و حوصله هیچکس و هیچ جا را ندارم . فقط دوست دارم کنار تو وبابایی باشم .

 

مامانجون و دایی و خاله رفتند سفر اما  قسمت نشد ما بریم هم ماشین خراب بود هم درگیر جور کردن پول واسه مراسم شهادت بودیم  که به لطف خود حضرت زهرا جور شد . واقعا هر چی خودشون بخوان جور میشه . باور نکردنی بود چون واسه بابایی چند روز قبل مراسم یه کم پول ریختند و خدا راشکر تونستیم امسال مراسما به خوبی برگزار کنیم .

 

صبح شهادت  زود بیدار شدیم و مشغول گرفتن نو ن و پنیر و سبزی شدیم با خاله فاطی و خاله سمی و زنمو زینتت . شمام خوابیدی و وخدا را شکر کارا به خوبی پیش رفت . مراسم خیلی قشنگ و خوب برگزار شد و من خیلی خوشحال بودم که تو توی مراسم در کنار ما بودی . الهی من قربونت برم که همه چی به لطف وجود با برکت و معصوم تو بود . انشاله که حضرت زهرا راضی بوده باشه و خودش کمک کنه تا مشکل کلیه ی توام حل بشه و شفا پیدا کنی گلکم .

 

واسه روز سه شنبه 19 فروردین واست نوبت متخصص کلیه گرفتم تا سونوتا ببرم نشونش بدم آخه دفترچت 12 به دستمون رسید و از تهران اومد.

 

بمیرم برات نفسی من که توی ایام عید سرمای بدی خوردی .راستش فکر کنم به خاطر رفتن به گاو داری عمه مریمینا بود چون هم من حالم بد شد و دو سه روز کارم رفتن به دکتر و آمپول زدن بود هم تو و مامانجون حالتون بد شد .

 

خدا را شکر حالا بهتری و من همیشه از خدا میحخوام هیچ طفل مریض و بیماری تو دنیا نباشه . الهی آمین

 

از روز سیزدهم بگم که ما همگی رفتیم باغ عمه ی بابایی با کل فامیل و روز خیلی خاطره انگیزی شد . نه اینکه به خنده گذشته باشه ها ، جای همه دوستان خالی دور هم یه عزاداری خوب و قشنگ واسه حضرت زهرا انجام دادیم . پسر عموی بابایی مداحه و اون روز واسمون حدیث کساء را خوند و همه فیض بردیم و زیر بارون حاجاتمونا از خدا خواستیم .

 

روز بعد هم که مراسم شهادت توی خونه ی ما برگزار شد و خدا را شکر که کم و کاستی نداشتیم البته همه کمک کردند و مراسم خوب برگزار شد .

 

از تو بگم دخمل نازم که همه میگن چرا دخترتون نمیخنده ؟؟؟ باهات که حرف میزنیم جای دیگه ای را نگاه میکنی و هنوز موفق نشدیم خنده ی تو گل  قشنگا ببینیم . نمیدونم ما هولیم یا تو بد اخلاقی گلکم .

 

شوخی کردم عزیز دردونه ایشالا خنده ی تو را هم به زودی میبینیم .

 

دلم واسه حرم امام رضا تنگیده کاش قسمت بشه تو ماه دیگه بریم پابوس آقا . یا اما رضا یا غریب الغرباء ما را بطلب که سخت دلم تنگه .

 

راستی تو اردیبهشت اعتکاف شروع میشه ومن خیلی دلم میخواد تا برم واسه اعتکاف اما نمیتونم به خاطر شیر دادن روزه بگیرم اما خاله ها اصرار دارن که برم و فقط تو اعمالش شرکت کنم . تا ببینم چی پیش میاد و خدا چی میخواد.

 

 

الهی فدات بشم که تو این عکس ناز و بخوری شدی هلوچی من.

 


 

اینجا بین مامانی و بابایی جا خوش کردی نفس خانوم.

 


 

چرا جریه میکنی قربونت برم الان میام لباساتا میپوشونم خوشجل من؟؟؟

 


 

دردت به سرم که اینقدر ناز پستونک میخوری .

دلم واست ضعف میره جگر گوشه.

 


 

 

دختر نازم ماه من خیلی دوست دارم . تو عمر منی دلیل نفس کشیدنم تویی . خیلی میخوامت و دوست دارم . از خدا میخوام تو و بابا علی همیشه سالم و سلامت باشین ودر کنار هم زندگی خوبی داشته باشیم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یه نی نی کوچولو
19 فروردین 93 12:00
چه دخمل نازی ، انشالله که به زودی مشکل کلیه شم حل میشه ،و خیال مامانشو راحت میکنه
مامان راضی
پاسخ
ممنون فداتشم الهی آمین. خدا با دعای شما حتما کمکمون میکنه عزیزم.
مامانی ساره
19 فروردین 93 17:07
الهی چقدر نازی دخملی انشاءالله که قبول باشه عزاداریهاتون مامانی مواظب خودت و محدثه جونی باش
مامان راضی
پاسخ
ملسی خاله جون ممنون به همچنین به روی چشم فداتشم
حبه قند
20 فروردین 93 17:36
عید محدثه خانم مبارک باشه وای عزیزم هر روز داره نازت میشه. دختر مو مشکی من.
مامان راضی
پاسخ
ممنون خانومی لطف داری گلمممممممممم
مامان اسماء جونی
20 فروردین 93 18:38
دو ماهگیت مبارک عزیـــــــــــــــــــــــــــــــزدل عزاداریاتون قبول عیدتونم مبارک
خاله فاطی نی نی
23 فروردین 93 11:11
الهی چشاتوبرم خاله که اینقدر ناز وملوسچی شدی خاله فاطی دوماه اینترنتشون قطع بود الان وصل شده منم خوشحالم تونستم به وبلاگ محدثه گله سربزنم الهی فدات شم بوس بوس بوس]
مامان راضی
پاسخ
ممنون خاله جون . با اینکه مرتب همدیگرا میبینیم اما دنیای مجازی هم حال میده . خوشحال شدیم اومدی . خوش اومدی . اینم یه عامنه گل واسه تشکر از خاله فاطی مهلبون
زهرا
25 فروردین 93 10:28
سلام گلم. واي چه خوشمزه شده ماشششششالا. خدا حفظش كنه.مگه ميشه به شما رمز ندم شما دوست گل من هستيبرو خصوصي
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف داری فداتشممممممممممممم
خاله فاطی نی نی
25 فروردین 93 22:17
بله خیلی خوبه مرتب گلم ومیبینم چون جودجود دلم بلاش تنج میشه همچنین برا اجی جونم ممنون ایناهمه بوسم برااجی ومحدثه گلم
مامان راضی
پاسخ
لطف داری فداتشمممممممممم
مامی پوریا
27 فروردین 93 18:03
██♥██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██ ██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██ ██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██ ██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██ ██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██♥██ ██♥██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██ ██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██ ██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██ ██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██ ██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██♥██ ██♥██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██ ██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██ ██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██ ██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██ ██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██♥██ ██♥██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██ ██♥██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██ ██♥██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██ ██♥██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██ ██♥عالــــــــــــــــــــــــی بود██♥██♥██♥██♥██ به ما هم سر بزنید...
مامان راضی
پاسخ
به روی چشممممممممممممممممممم
خاله فاطی نی نی
29 فروردین 93 0:08
_____#####___________##### _____آپم___##_____##_______##_____## _____آپم___##__##__##__#_##___##__## _____آپم____#__###__##___#___###__# _____آپم_____#___________________# _____آپم_____#___________________# _____آپم____#_____###_____###_____# _____آپم____#_____###_____###_____# _____آپم_____#________###________# _____آپم_____#________###________# _____آپم______#___#_________#___# _____آپم_______#___#########___# _____آپم_____##_________________##_ _____آپم___##_________###_________## _____آپم__#_________________________# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم__#____#_______________#____# _____آپم___#__#_______###_______#__# _____آپم____###_________________### _____آپم_______#_#####___#####_# _____آپم________#_____#_#_____# _____آپم________#_____###_____# _____آپم________#_____#_#_____# _____آپم_________#####___#####این خرس کوکولو واسه محدثه جونم بوچ بوچ
مامان راضی
پاسخ
مرسی خاله جونمممممممممممممممممممممممممممممم