محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

کلکسیونی از عکسهای عروسک من

1393/2/2 9:10
نویسنده : مامان راضی
681 بازدید
اشتراک گذاری

 اینجا بغل مادر جون هستی و داری به شعرهایی که واست میخونه گوش میدی خوشجل من.

 

 

الهی من فدای این گوشهای کوچولوت بشم که سوراخ شده . بمیرم که دردت اومد نازگل خانوم .

 

 

دخمل من به شکم خوابیده و داره سعی میکنه یه کارایی بکنه . 

 

 

این عکسم قابل توجه اونایی که میگن نفس من نمیخنده . محدثه جونم واسه هر کسی که بخواد میخنده . تازه من نتونستم لحظه ی قشنگتری شکار کنم مگر نه نازتر میخنده جیجری من .

 

 

وای وای وای چه کار بدی . نبینم دیجه ماهک من دست بخوره ها . مامان دعواش میکنه .

 

 

این عکسا را هم توی ایام عید که خونه دایی جون بودیم بغل همه رفتی و عکس یادگاری گرفتی.

 

 

محدثه جونی و پسر خالش علیرضا جون که خودش تا یکماه دیگه قراره بابا بشه و دخمل نازش به دنیا بیاد و همبازی تو بشه همه کس من .

 

 

محدثه جونی و پسر خالش احمد جون . انشاله اونم زود ازدواج کنه و خوشبخت بشه . 

 

 

محدثه جونی و پسر خالش  امیر جون که شوهر خاله فاطی هم هست و تو را خیلی دوست دارن . انشاله که خدا بهشون یه دخمل ناز نازی عطا کنه .

 

 

محدثه جونی و پسر خالش امید جون که اونم دوست داره جود مزدوج بشه . انشاااله

 

 

و در آخر محدثه جونی و پسر خالش اصغر جون . 

 

 

ماشالا به این همه پسر خاله . تازه با چند تاییشونم عکس ننداختی . جالبه مامانی همه ی پسر خاله هات بزرگن . آخه من دختر آخر خانواده ام و توام نوه ی آخر خانواده هستی و مادر جون دیگه داره نتیجه دار میشه انشاله به سلامتی باشه .

 

 

 

اینجا بغل علیرضا کوچولو پسر عمه زینب نشستی . من فدای این شکل ماهت بشم عزیزمممممممممم.

 

 

اینم ستایش خانوم دخمل عموت . خیلی دوست داره و هر روز میاد پیشت و میگه کی بزرگ میشه تا با هم بازی کنیم.

 

 

محدثه خانوم و مائده دخمل دایی جون 

 

 

محدثه خانوم و زهرا دخمل دایی جون

 

 

دیگه عخش ناز من خسته شده از این عکس بازی و خوابش برد . الهی که مامان به قربونت بره جون دلممممممم.

 

 

پسندها (1)

نظرات (9)

افسونی
28 فروردین 93 14:54
ماشالله چه بزرگ شده گلدخترت راستی خودت بهتر شدی دیگه کسالت روزای اول برطرف شده؟
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزممم خدا را شکر خیلی بهترم ولی گاهی اوقات بی حوصله میشم.
خاله فاطی نی نی
28 فروردین 93 23:39
الهی فداش بشه خاله فاطی که اینقدر خوش عکسه خنده ی قشنگتوقربون بشه خاله مسی اجی گله ممنونم همیشه بلام دعا کن میدونی که من عاشق دخترم واز خدا تمنا میکنم به منم دختر به این شیرینی ونازی بده انشاا.....................منم دخمل میخاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیز دلم. باشه عجیجم انشاله میشی مامان خوب یه دخمل ناز. وای چقدر ذوق دالم واسه خاله شدن . بااینکه تا حالا خیلی خاله شدم اما خاله ی نی نی تو شدن بیشتر حال میده گلم .
مامان صدیقه
30 فروردین 93 7:54
ماشاله محدثه جون برا خودش خانمی شده
خاله فاطی نی نی
30 فروردین 93 11:11
گلمی منون اجی گله فدات شم
مامان اسماء جونی
30 فروردین 93 15:15
ماشالله به این خانوم مبالک گوشوارات باشه ممنون ازینکه افتخار دادی و با همه عکس گرفتی خانوم کوشولو
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیزم بوس بوس
مامان اسماء جونی
30 فروردین 93 15:54
مـادران پاکنـد، همچـون یـاسها گـوهـرانـی ، بهتـر از المـاسها قلبشان دشتی ز مهـر و عاطفه روحشان لبریز از، احسـاسـها ولادت حضرت زهرا(س)و روز مادر بر شما مبارکباد
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیز دلم. از شمام مبارک باشه خانومی
مامی پوریا
30 فروردین 93 16:25
چون او به جهان کم است و او این همه است یک واژه ساده نیست یک عالمه است هم دختر و هم همسر و هم مادر عشق اینها همه هیچ فاطمه فاطمه است ولادت حضرت فاطمه(س) گراميباد
مامان راضی
پاسخ
ممنون از شمام مبارک باشه خانومی.
مامان یه نی نی کوچولو
1 اردیبهشت 93 8:40
دخملمون دیگه بزرگ شده ، مبارک گوشواره هات عزیزم ، الهی ناز بشی، خسته شد اینقد تو بغل همه چرخید روز مادرم مبارک خانومی
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیز دلم. ممنون آره والا اما در عوضش بعد یه خواب حسابی رفت دخمل نازمون.
مامانی ساره
19 اردیبهشت 93 9:16
الهی چه خنده ی قشنگی کرده
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم