محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

شباهت دخملی به من یا آقای پدر؟؟؟

1392/12/26 17:17
نویسنده : مامان راضی
288 بازدید
اشتراک گذاری

به نظر شما محدثه جونم به من شبیه است یا به باباییش؟؟؟

 

 

 

عکس سمت راست بابای دخملی و عکس سمت چپ من هستم . 


            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مطهره
26 اسفند 92 22:34
سلام عزیزم به نظرم کوچولوت بیشتر شبیه باباشه
مامان راضی
پاسخ
سلام گلم ممنون از نظرت . همه همینا میگند
مامان یه نی نی کوچولو
27 اسفند 92 11:24
به نظر من به هر دوتون شبیه ,اما به باباییش یه کم بیشتر ,انشالله که زنده باشه وسایه شما وبابایشم همیشه بالای سرش باشه
مامان راضی
پاسخ
مرسی فداتشم انشاله خانومی
مامان صدیقه
27 اسفند 92 12:38
عزیزم بنظرم فعلاً مشخص نیست بیشتر به بابا شبیه تره یا به مامان
مامان راضی
پاسخ
ممنون خانومی بچه ها مرتب تغییر میکنند عزیزم.واقعا نمیشه گفت به کی شبیه است
مامانی ساره
28 اسفند 92 9:13
به نظر من محدثه جون شباهت هر دوتون رو داره اما بیشتر شبیه باباشه وای چقدرم که ناز بودی خانومی
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته گلمم
نیلوفر جون
5 فروردین 93 11:24
بابا
مهتاب
11 فروردین 93 17:36
سلام عزیزم سال نو مبارک به نظر من محدثه کوچولو شبیه خودشه
مامان راضی
پاسخ
سلام . ممنون خانومی اینم یه حرفیه.
خاله مینا
13 فروردین 93 0:48
فک کنم بیشتر سبیه باباجونشه
خاله فاطی نی نی
23 فروردین 93 11:19
شبیهه خودتهاما انشاا.زیرسایه هردوتون بزرگ بشه وخوشبخت بشه الهی چشاشو برم
مامان راضی
پاسخ
ای جونممممممممانشالههههههههههه