محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

یک ماهگی نفس مامان

1392/12/22 0:21
نویسنده : مامان راضی
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان . شیرینی تمام لحظاتم یک ماهگیت مبارک مامانی 


خیلی دوسد دارم نفسی عاشقتم . روز به روز خودتا تو دل منا بابایی بیشتر جا میکنی . امروز یک ماه و یک روزه شدی بانوی کوچولوی من .


کاراتم خیلی شیرین شده . باور نمیکنی که هر وقت میزارمت روی زمین جیغ میزنی و خودتا لوس میکنی . دلم واست ضعف میره خانومی . عادت کردی تو بغل من بخوابی . وقتی میای بغلم تا میتونم بوست میکنم و از بودن تو در آغوشم لذت میبرم و خدا را بابت این موهبت هزاران بار شکر میکنم .


امشب دوباره دخملی را بردم حمام . خیلی کیف میده . حمام کردنا دوست داری و هیچی ممیگی گل نازم .


روز جمعه تبلد دخمل عموته پری کوچولو و باید شما هم تمیز باشی طلا خانوم 


راستی من فردا نوبت اصلاح و کوتاهی و رنگ مو دارم . از خاله فاطی خواستم تا بیاد تو را نگه داره . البته توی ماشین تا بوی رنگ تو را اذیت نکنه جگری من .


محدثه جونم اینکه میگم خاله فاطی خاله ی تو نیست در اصل دوست ده ساله ی من و عروس خواهر منه .


من و اون مثل خواهر هستیم حتی بهتر از دو تا خواهر واسه همدیگه. خیلی تو را دوست داره و مهلبونه مهلبونه . البته شما دوستای دیگه ی مامانی را هم دیدی . اونام خاله های مهلبونی هستند عسل مامان.


از تو بگم که چقدر عزیز شدی خانومی من . فکر نمیکردم نی نی داشتن وقت ادما پر کنه و اینقدر شیرین باشه . با اینکه شبها بیقراری میکنی و نمیزاری مامان خوب بخوابه ولی بازم با عشق به تو بیدار میشم وشیرت میدم . عزیزکم واقعا دوست دارم بی دلیل وبی بهانه عاشقتم .


ملوسکم گاهی وقتا از سر درد نمیتونم چشماما باز نگه دارم و خیلی اذیت میشم چون تا من خوابم میاد شما بیداری و تا خوابی من دیگه خواب ندارم  وباید به کارام برسم  آخه ماشالا شما بیداریات زیاد شده و من فرصت کمی واسه کارام دارم .


بعضی وقتا به روی شکم که میخوابونمت ماشالا زور میزنی بری جلو . الهی که فدای این کارات بشم آخه تو که زوده بخوای راه بیفتی عروسک قشنگم .


قربون چشمات بشم که وقتی بازه دلم میخواد فقط به اونا خیره بشم و تو را نگاه کنم .


شیرینم تو خیلی واسه من و بابا علی عزیزی . از بابایی بگم که واقعا واست کم نمیزاره و خیلی دوسد داره . وقتی بیداری تا میتونه باهات بازی میکنه البته بعضی بازیاش خشنه و من دعواش میکنم که دخملما اذیت نکن . شوخی کردم خودش حواسش هست از سر دوست داشتن این کارا را میکنه . فقط کافیه بگم تو را بیدار کنه ، عاشق این کاره و اینقدر ورزشت میده و باهات بازی میکنه تا جیغ بزنی و تسلیم بابایی مهلبون بشی .


دوست داریم بابا علی . هم من هم مامان راضی .


خدایا شکر بابت همه چیز شکر . انشاله که همه سال خوبی داشته باشن . یک هفته ی دیگه وارد سال 1393 میشیم و من و بابایی خیلی خوشحالیم که امسال و انشاله سالهای دیگه شما کوچولوی دوست داشتنی کنارمون هستی . خدایا شکر


خدا جونی من خیلی پر توقع هستم . ببخش اما میدونی که اول و آخر همه ی دعاهام اینه که سایه ی عشقم تا زنده هستم بالای سرم باشه . خودت  کمکم کن تا انرژیما به دست بیارم و با نشاط بشم و لحظات خوبی را در کنار علی جونم و محدثه کوچولوم داشته باشم.


به امید فضل و کرم تو ای پروردگار بی همتای من

 

فدای این نگاه نازت عسلی من

 

 

 

اینجا واسه اولین بار روی تختت خوابیدی . آخه اتاقت سرده مامان . نمیشه بخاری کار گذاشت گلم.

 

 

فدای سرت بشم آهوی یک ماهه ی من

 

 

 

حالا واقعا دیدین که دخمل ماه من با لباس منم میخوابه . دردت به جونم ماهی کوچولوی من

 

 

 

الهی قربون چشمای خوشگلت بشم

 

 

به زور پستونکا گرفتی فقط واسه چند ثانیه . دوست نداری گلکممممم

 

 

اینم دخمل ماه من بعد از حمام کردن توسط مامانی شجاع و نترسسسسس

 

 

 

 

اینم اولین گردش محدثه خانوم در میدان امام اصفهان . باد شدیدی میومد ولی خدا را شکر سرما نخوردی فداتشم.

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

mahboob
22 اسفند 92 15:00
azizammmmmmmmmmm che axaye nazi gereftiiiiiiiiii kheyli naze delam barash tang shodeeeeeeeeeeeeeeeeeee
مامان راضی
پاسخ
مرسی خاله جون بیا خونمون اگه راست میگی
مامان پرنسس
23 اسفند 92 10:51
ای جونمممممممممفدات بشم یک ماهگیت مبارک کوچولو
مامان راضی
پاسخ
خدا نکنه خانومی مرسی خاله ی مهلبون
مامان صدیقه
24 اسفند 92 7:33
ماشاله چه بامزه است محدثه خانم.از طرف من بوسش کن مامانی
مامان راضی
پاسخ
لطف داری گلم چشم ممنون خانوم گل
مامان یه نی نی کوچولو
24 اسفند 92 21:13
الهی ، ماشالله به این دخمل خوشگل ، حمام کردن بچه ها خیلی مزه میده ، منم دارم برای اون لحظه روز شمادی میکنم
مامان راضی
پاسخ
ممنون خانومی بله واقعالذت داره. انشاله به زودی این طعم شیرینا بچشی عزیز دلممممممم
مامان آلوچه
25 اسفند 92 7:50
ای جونم چه دخملی داریم ما خدا حفظش کنه جیگر خانومو یه عالمه بوس واسه لپای خوشگلش
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون. فدای شما گلمممممممممم
مامان اسماء جونی
25 اسفند 92 12:20
خیییییلی خشگل شدی خاله ماشـــــــــــــــــــالله
مامان راضی
پاسخ
چشماتون خوشجل میبینه خاله جون
مامان اسماء جونی
25 اسفند 92 12:22
یک ماهگیتم مبارک باشه
مامان راضی
پاسخ
مرسی خاله جون. ممنون فداتشم
نیلوفر جون
25 اسفند 92 15:04
بزرگترین دروغ این روزای من من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی سال نو را پیشاپیش تبریک میگم
مامان راضی
پاسخ
مرسی گلم انشاله سال خوبی داشته باشی با نی نی کوچولوت عزیزممممممممم
مطهره
25 اسفند 92 21:08
وای عزیزم ماشااله چه ناز شده محدثه جونیمون.
مامان راضی
پاسخ
لطف داری مطهره جونمممممممممم
pani
25 اسفند 92 21:16
سلام مامان راضی سال نو رو تبریک میگم همین طورم یه ماهه شدن کوچولوتو خوشحالم که روبه راه شدی و زندگیت روال عادی گرفته
مامان راضی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون منم همینطور مرسی فداتشم سال خوب و خوشی داشته باشی.
زهره
26 اسفند 92 12:09
سلام برمادر و دختر عیدتون پیشاپیش مبارک
مامان راضی
پاسخ
سلام زهره جونم مرسی فداتشم عید شمام پیشاپیش مبارک سال خوبی داشته باشین گلم
مامانی ساره
1 فروردین 93 11:11
عزیزم یک ماهگیت مبارک
مامان راضی
پاسخ
ممنون خاله جونممممممممم
خاله فاطی نی نی
23 فروردین 93 11:26
گمی اجی جونم خیلی خوشحالم تواون مدرسه اومدم با شماها به خصوص تواشنا شدم وخدارو شکر الان یه اجی مهربون مهربون دارم که توکارای هم همراه وکمک هم هستیم اجی جونم دوست دارم وخوشحالم یه دختر خواهر به این نازی وخواستنی دارم الهی خوبون این عکسای نازت بشم من عسل خاله دوست دارم
مامان راضی
پاسخ
ملسی عزیز دلممم امیدوارم تا آخر عمر خواهرای خوبی واسه هم باشیم. تو که خواهری را در حق من خوب ادا کردی فداتشم. منم خوشحالم از اینکه با تو آشنا شدم و خوشحالتر از این بابت که پسر خواهرم زن به این خوبی داره . تو خیلی تکی آجی فاطی
خاله فاطی نی نی
25 فروردین 93 22:26
انشاا. خواهرای خوبی برای هم باشیم .ممنون گلم من که کاری نکردم خوشحال میشم ازدستم کاری بربیادو بتونم براخواهرم انجام بدم توتک تری اجیه بامعرفت فدات شم خداروشکر اجی به این خوفی دالم دوست دالم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان راضی
پاسخ
انشااااااااااله منم دوست دالللللللمممممممممممممممممممم