محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

سونوگرافی کلیه ی عشق کوچولوی من

1392/12/14 23:02
نویسنده : مامان راضی
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم کوچولوی من . الان که دارم مینویسم شما خوابیدی و بابایی هم رفته فوتبال . شرمنده که دیگه دیر به دیر میام سراغ وبت .

 

اما در عوض با خبرهای زیادی میام اول اینکه من خودم به تنهایی روز شنبه یعنی بیست روزگیت شما را حمام کردم البته به کمک بابایی . خیلی کیف داد . خیالم راحت شد که ترس نداره و هر وقت کثیف بشی خودم حمامت میکنم.

 

علت اینکه دیر به دیر وبتا آپ میکنم اینه که مشغول کارای خونم و رسیدگی به شما و رفتن به خرید واسه عید. دو سه بار تو را با خودم بردم اما هم خودت اذیت میشدی هم من . شما مرتب شیر میخواستی منم به خرید نمیرسیدم به همین دلیل شما را دیروز واسه اولین بار از خودم جدا کردم و گذاشتمت پیش عمه زینبت . خداییش از جون و دل واست مایه میزاره و خیلی دوست داره خیلییییییییییییی. اما زود دلم واست تنج شد و مرتب زنگ میزدم که نکنه بیتابی کنی اما شما فقط واسه شیر خوردن بیتاب میشی که شیر خشک گذاشته بودم واست . ببخش گلکم مجبور بودم .

 

بلاخره دیروز واسه خودم کیف و روسری و واسه بابایی یه جفت کفش خریدم . میدونی مامان من یه کم مشکل پسندم و میخوام یه چیز شیک و مناسب بخرم ودیروز واقعا کولاک کردم . واسه شمام دیگه خریدی نداریم دوسه روز پیش خرید کردم .

 

راستی محدثه جونم امشب رفتیم سونوگرافی . خدا را شکر کلیه ی راستت خوب شده بود اما کلیه ی چپت هنوز ورم داشت . یاید جوابا ببرم پیش یه متخصص کلیه تا ببینم چی میگه . گفتند باید ماهی یکبار سونو بشی . حالام واست آزمایش نوشت . بمیرم الهی انشاله که تا قبل از شش ماهگیت خوب بشی . من نذر حضرت زهرا کردم . منا بی جواب نمیگذاره گلکم . از خدا میخوام خوب بشی تا نیاز به عکس رنگی و ... نداشته باشی . تو را به خدای مهربون میسپرم مثل همیشه انشاله که به دعای ائمه و دوستای مهلبون وبلاگیت کلیه چپت هم خوب بشه ناز گلم .

 

روز دوشنبه هم شما را به خاطر چشمات بردم دکتر . قطره و پماد داد اما تا حالا که بهتر نشدی خوشگل مامان. اونجا خانوم دکتر تا معاینت کرد گفت توی ابروهاش سرمه کشیدین منم گفتم نه خانوم دکتر شما چندمین نفری هستین که این سوالا میپرسین . دخمل ماهم ماشالا ابروهاش خدادادی مشکی و پر پشته قربون اون چشم و ابروت بشم مامانی جونم .

 

از این چند روز بگم که شما ماشالا هزار ماشالا داری روز به روز بزرگتر میشی و نازتر خانومم. نمیدونم چرا بغلی شدی من خیلی سعی کردم نخوای عادت کنی به بغل من بودن اما شما یاد گرفتی که روی پای من باشی . شبا بیشتر اذیت میشم مامانی چون شما مرتب بیدار میشی و میخوای تو بغلم باشی . میزارمت روی زمین سریع واکنش نشون میدی و میزنی زیر گریه اونم چه گریه ای . جیغ میزنی فدای صدای نازت بشم جیغاتم قشنگه . البته خدا را شکر نمیخوای را ه ببریمت یا بتابونیمت اما فقط باید بغلم بخوابی یه وقتایی به زور بغل بابایی آروم میشی نفسی من . چند روز پیش خونه عمه زینب خوابیدی و تا گذاشتمت روی زمین گریه کردی اما عمه جونت یه کار جالب کرد سریع مانتوی منا گذاشت کنارت الهی فدات بشم آروم شدی و حتی چند دقیقه بعد دستاتا انداختی روی مانتوم . فکر کردی من کنارت خوابیدم . دردت به جونم که به بوی مامان عادت کردی . حتی یک ساعت بعدش که بیدار شدی دهان کوچولوتا به طرف مانتوم میبردی و جیغ میزدی و شیر میخواستی . واقعا دوست دارم محدثه جونی من . خدایا بابت این هدیه بی نظیرت تا عمر دارم مدیونتم .

 

کور بشم و این روزا را نبینم الان صدات میاد که داری نفس نفس میزنی آخه دماغات کیپ شده . کاش زود خوب بشی . من تحمل ندارم گل قشنگمممممممممم.

 

وقتایی که چشمای قشنگتا باز میکنی و زل میزنی توی چشمام دلم واست ضعف میره . لبای کوچولوتا غنچه تر میکنی و ادا در میاری . وای که چقدر عاشق این حرکاتتم هلوی خوردنی من .

 

محدثه جونی دعا کن مشکلات مالی بابا علی هم حل بشه و انشاله پول مجلس حضرت زهرا هم جور بشه . خدایا ما را بی نصیب نگذار و لیاقت گرفتن مجلس عزای حضرت زهرا را به ما عنایت بفرما الهی آمین.

 

از خودم بگم یه کم خوبم یه کم حالم خراب میشه اما امیدوارم تا شروع سال نو منم خوب خوب بشم . یه مامان پر انژی و بانشاط . الهی آمین .

 

خدایا بابت همه چیز شکرت .

 

دیگه داری بیدار میشی نفس من . موقع شیر خوردنته . فعلا بای یکی یکدونه ی من .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نیلوفر جون
15 اسفند 92 13:01
وای چه باحال که فقط با بوی شما میخوابه انشا.. زود خوب میشه
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیزم منم خودم هنوز در تعجبم ولی بچه ها زود به مامانشون وابسته میشن .
pani
15 اسفند 92 14:06
بالاخره اومدی ...خوشحالم که داری از زندگی جدید لذت میبری و عشق به دخترت پیروز شد منم این روزا خیلی نمینویسم سنگینم همش خوابم میاد
مامان راضی
پاسخ
مرسی گلمم بله انشاله زودی این روزا تموم بشه و خوب خوب بشم. تا میتونی بخواب که بعد اصلا فرصت خواب راحتا پیدا نمیکنی خانومی .
مامان یه نی نی کوچولو
17 اسفند 92 8:56
خیلی خوشحالم که حالت بهتره خانومی,انشالله که روز به روز بهترم میشی,خوش به حالت که نینیت پیشته ,خدا کنه این مدتم زود بگذره ,منم نینیمو بگیرم توی بغلم
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیزمممممم انشاله زود میگذره انشاله به سلامتی بغلش کنی گلممممممممم
مامان اسماء جونی
17 اسفند 92 9:20
انشالله زودتر خوب خوب بشین جالبه که با مانتوتم میخوابه.....عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــزم
مامان راضی
پاسخ
ممنون فداتشم بله واقعا جالبه . بدجور به من عادت کرده.
مامان پرنسس
17 اسفند 92 12:08
ای جونمممم عسیسم ایشاا... زود زود خوب میشی محدثه جونم.
مامان راضی
پاسخ
انشاله مرسی خاله ی مهلبونم
مامانی ساره
17 اسفند 92 19:49
خدا رو شکر عزیزم که داری بهتر میشی محدثه جون گل رو از طرف من ببوس
مامان راضی
پاسخ
ممنون گلکم ملسی خاله جونی .
مامان صدیقه
18 اسفند 92 7:18
سلام عزیزم.ایشالا که محدثه جونت زود زود خوب بشه.خیلی خوشحال شدم که دو تاتون بهترین.مواظب محدثه ما باش عزیزم
مامان راضی
پاسخ
مرسی گلم چشم خانومی فدات بوسسسسسسسسسسسس
مامان الوچه
20 اسفند 92 20:07
به به محدثه خانوم گل گلاب قدم مبارک خوشگل خانوم مامان گلت خیلی واسه شما زحمت میکشه ها خیلی مامان ماهی داری بله صد البته که شما خانوم کوچولو هم خیلی ماهی ایشالله سالهای سال کنار هم خوش باشین یه عالمه بوس
مامان راضی
پاسخ
مرسی خاله جونم نظر لطفته گلم شمام همیشه خوش باشین ایشالا
mahboob
21 اسفند 92 9:52
ajijam aji ishala jode jod khof mishe khodaroshokr ke khodetam behtari kheyli khoshalammmmmmmmmmmmmmmm
مامان راضی
پاسخ
ملسی فداتشم انشاله . عزیزمی
حبه قند
22 اسفند 92 0:16
انشاله دختر ما زودی خوب بشن و حضرت زهرا شفاشون بده عزیزم. انشاله همه چی جور میشه. دختر گلمون ماشاله چشم و ابرو مشکیه که دکتر اینو گفته.
مامان راضی
پاسخ
مرسی گلم فدای محبتت عزیزم. لطف دارین خانوم.
خاله فاطی نی نی
23 فروردین 93 11:31
عزیزم انشاا.هرچه زودتر گلم خوف خوف میشه تازشم اینقدر خوشحال شدم که حالت بهتر شد باور کن خیلی ناراحتت بودم وهمش برات دعا میکردم هرچه زودتر خوب بشی برگردی به روال قبل خداروشکر انشاا. همیشه سالم وشاد کنار خانوادت زندگی کنی اجی جونم
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون گلم. اگه کمکای تو نبود که من کم میاوردم آجی جونممممممممممم
خاله فاطی نی نی
25 فروردین 93 22:31
گلمی این چه حرفیه خجالتم ندهمن کاری نکردم فقط لطف خدابود که بهتر شدی تازشم خوشحالم که تونستم برا اجیه خودم کار کوچولوی انجام داده باشم
مامان راضی
پاسخ
ملسی بهترین ابجی دنیاااااااااااا