محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

خورشید گرفتگی

1392/9/16 13:17
نویسنده : مامان راضی
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینم خوبی مامانی؟؟؟؟

امروزبعدازظهرعمه زینب زنگ زد وگفت خورشید گرفتگی میشه ومن نباید به بدنم دست بزنم . واقعا عجیبهتعجب اماجالبه که اگه من دست میزدم روی بدن نازتو لکه های قهوه ای ایجاد میشد.البته شاید خرافات باشه ولی بعضیها این اتفاق واسشون افتاده. بگذریم جیجرمامان. صب تا حالا توخونه حوصلم سررفت آخه بابایی رفته کاشان وقم ماموریت وتاآخرشبم نمیادناراحت.راستشا بخوای بدجوری بهش وابسته شدم عسلم ودعام اینه که تو و اون همیشه سالم باشین وسرحال .

الهی که مامان قربون دوتاییتون بره مواجب خودتون باشین تامنم خیالم راحت باشه.قلب

دوسدون دارم زیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محبوب
16 آذر 92 17:38
in babajonam k hamishe mamoriateeeeeeeeeeeee akhe yani chi babajin ye kam be fekre delnegaroniaye abjimon bash
مامان راضی
پاسخ
والا پشت سر بابای من حرف نزنین خوب میره پپپپپپوووووول در بیاره . مگ چیه
مامان مهرشاد
31 فروردین 93 1:19
چقدر لوس مثلا عین آدم بگی دوست دارم میمیری
مامان راضی
پاسخ
خیلی ببخشیدا شمام اگه عین آدم انتقاد کنی میمیری قشنگ تر بنویس خانومی