محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

معنی اسم دخملی....

1392/11/11 16:07
نویسنده : مامان راضی
292 بازدید
اشتراک گذاری

 

خانوم کوچیک جونم من از همون اول که تصمیم داشتیم نی نی دار بشیم نیت کرده بودم اگه دخمل شدی اسمتا از القاب حضرت زهرا بزاریملبخند و اگه پسر شدی هم ابولفضل لبخند. چون من و بابایی ارادت خاصی به حضرت ابولفضل داریم . حالا که دخمل شدی و آرزوی ما برآورده شد و خدا ما را لایق دختر دار شدن دونست که خیلی هم خوشحالیمهورا  اسم محدثه را واسه شما انتخاب کردیم.قلب

امیدوارم از این اسم خوشت بیاد و بتونی پیرو خانوم فاطمه ی زهرا هم باشی.فرشته

 

محدثه یعنی زن سخنگو و راوی حدیث ،یعنی کسی که فرشتگان با او سخن میگویند . قربونت برم حتما تو دل مامانی با فرشته های مهلبون کلی حرف زدی.چشمک

 

میدونی گلکم به نظر من

"م"  در اسم تو یعنی مهربونترین دختر دنیا

"ح"  در اسم تو یعنی حیات دوباره ی من

"د"  در اسم تو یعنی دوست داشتنی

"ث"  در اسم تو یعنی ثمره ی عشق من و بابا علی

"ه"  در اسم تو یعنی همه ی هستی من

و در کل دلیل زنده بودن و خوشبختی من و بابایی در کنار همدیگه .......

 

              

جونممممممممممممممممممممم خیلیییییییییییییییییییییی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتت داریییییییییممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامی پوریا
11 بهمن 92 17:01
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃ آپم ...بهم سربزنین
مامان راضی
پاسخ
شرمنده هر وقت شما آپین منم کنار سیستم نیستم ببشخیددددددددددددددد ما بیشتر دوستون داریمممممممممممممممممممم
نیلوفر جون
11 بهمن 92 23:18
مامان راضی
پاسخ
عزیزمیییییییییییییییییی
منم دارم مامان میشم
12 بهمن 92 5:13
سلام عزیزم منم هفته 16 بارداری هستم خوشحال میشم این دوران رو با هم بگذرونیم و از تجربیات هم استفاده کنیم. من شما رو لینک کردم اگه مایل بودی منو بلینک
مامان راضی
پاسخ
علیک سلام به سلامتی گلملینکت کردم خانومییییییییییییی
مامان صدیقه
12 بهمن 92 11:45
ایشالا نی نی کوچولوت صحیح و سالم بیاد بغلت
مامان راضی
پاسخ
ممنون از آرزوی خوبت گلم
خاله فاطی نی نی
12 بهمن 92 19:46
خیلی اسم نی نی مون خوکشله دلم میخوادجودی بیادبغلش کنم انشاا. اجی جونم بلاا اجی دعا یادت نره فدات شم دوست دارم بوس بوس
مامان راضی
پاسخ
اسم شمام خوکشله لایق باشم حتماااااا توام واسه اجی دعا کن حالش رو به راه بشه گلکمممممممممممممم
خاله فاطی نی نی
12 بهمن 92 20:41
چقدر اسم اسم نی نی اهجله خوش به حال ش هچین اسم قشگی داره محدثه جونی خاله فاطی دوست داله جودی بیابووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووچ
مامان راضی
پاسخ
ما هم دوست داریممممممممممم تا دو هفته ی دیجه انشاله میامممممممممممممممممممممممم
مامان الوچه
13 بهمن 92 18:51
ایشالله خوش نام باشه دخملی مامانش چند تا عکس از.سیسمونی.دختری میذاری ما کیف کنیم؟
مامان راضی
پاسخ
ملسی خانومییییییی معلومه که همه ی مطالب منا نخوندی آخه عکسای سیسمونی دخملم تو همون مطالب اولیه همش هستمرسی سر زدی گلممممممممم
مامان نی نی
14 بهمن 92 17:12
سلام عزیزم معنی محدثه هم خیلی قشنگه.ایشاا.. همیشه شاد وسلامت باشه محدثه جونم.
مامان راضی
پاسخ
مرسی فداتشممممممممممممممم
مامان نی نی
14 بهمن 92 17:18
خانومی خصوصی دارید منتظر جوابتونم
pani
14 بهمن 92 18:50
سلام مامان راضی جون اینجوری نگو دلم میگیره همه ما خانوما تو این دوره افسرده میشیم (منم همش الکی گریه ام میگیره) بعضی ها بیشتر بعضی ها کمتر اما خدا نکنه کار به دکتر بکشه گلم سعی کن به چیزای خوب فکر کنی مثلا همسر مهربون و خانواده ای که داری و این 9 ماه که به سلامتی طی شده و کلی چیز خوب دیگه وقتی نینی بیاد اصلا وقت نداری که بخوای فکر کنی غصه بخوری کل وقتت پر میشه خیالت راحت
مامان راضی
پاسخ
سلام خانومی عزیزم ببخش ناراحتت کردم اما من واقعا دارم اذیت میشم حتی تحمل خودم هم ندارم چه برسه به بقیه باورت میشه قدرت تمرکزم هم از دست دادم که بخوام فکرای خوب بکنم امیدوارم هیچ وقت این حس سراغت نیاد ..... التماس دعا گلمممممممممممم .
مامان الوچه
14 بهمن 92 22:45
ببخشید
مامان راضی
پاسخ
خواهش میکنمممممممممممممم جریه نکن منم جریم میگیره ها
mahboob
15 بهمن 92 17:28
horaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa