محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

تعیین وقت زایمان

1392/11/15 0:05
نویسنده : مامان راضی
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانومم خوشجلم خوبی مامان سوال. داره جات تنگ میشه و انگاری سخت تکون میخوری و با زور نفسم . نمیدونم از کجا واست بنویسم . شنبه که رفتیم دکتر همه چی خوب بود اما مامان یهویی 4 ک اضافه کرده بودتعجب چرا داری مامانا تپل تر میکنی عزیزمممممممم؟؟؟؟؟؟ البته من تا حالا خیلی اضافه نکرده بودملبخند 5کیلو نیشخنداما حالا کولاک کردمممممممممممممچشمک

 

خانوم دکتر یه آزمایش دفع پروتئین واسم نوشت که دیروز دادم و فردا جبابش آماده میشهسوال. اگه مشکلی باشه باید شما را زود تر به دنیا دعوت کنیم گلکمنیشخند .انشاله هر وقت خدا صلاح میدونه تشریف بیاری عسلم .

با دکتر راجع به افسردگیم مشورت کردم و اونم گفت حتما پیش یه روانپزشک بروناراحت چون با اومدن نی نی بدتر میشیعصبانی . راستش موندم خنثیاز یه طرف بعضی روزا حالم خوبه و میگم دکتر نمیرم ولی بعضی روزا هم افتضاح میشم ناراحتاما فردا باید برم آخه دوست ندارم تو که میای روحیم خراب باشهکلافه خودت واسه مامان راضی دعا کن همه کسم . ولی نگرانم اگه دارو داد نکنه تا آخر عمرم مجبور باشم بخورم یا بدتر از الانم بشم ؟؟؟؟؟؟گریه

واقعا موندم محدثه کوچولوی من .خدایا خودت مثل همیشه راها بهم نشون بدهدل شکسته .

 

                

 

راستی همدم مامان شما فقط 12 روز دیجه تو شکم مامان هستی و انشاله روز 27 بهمن میای بغل من و بابا علی بغل.

خیلی خوشحالم لبخنداما از یه طرفم خیلی هول اومدنتا دارم که انشاله سالم باشی سوالمن حالم خوب باشه سوالو اینکه این چند روز هم به خوبی رشد کنیچشمک .

مامانی تو مواجب خودت باشیالبخند شرمنده امروز خیلی اذیتت کردمچشمک آخه خونه را بعد چند روز که به هم ریخته بودم به کمک بابایی و عمه مریم تمیز کردیم . دیگه همه چیز آمادست مرغ و سبزی هم دیروز بسته بندی کردم تا شما که میای همه چیز داشته باشیمممممممهورا.

عکسامون هم دیروز ظاهر کردم خیلی قشنج شدلبخند . خودم خیلی راضی بودم آخه خودت که میدونی من فتوشاپ بلد نبودم ولی از بابایی و عمه فاطی یاد گرفتم و عکسای عروسیمونا بعد دوسال درست کردم هوراخیلی اذیت شدم اما می ارزید اخه مامان و بابا واسه عروسیشون فقط رفتند آتلیه و پول واسه درست کردن عکسا دیجه نداشتندچشمک و حالا بعد دوسال قسمت شد که من یاد بگیرم و خودم روشون کار کنم و ظاهر کنمنیشخند .

یه عکس هم از بارداری و یکی هم از بچگیهامون رو شاسی درست کردم و زدم تو اتاقت تا یادگاری بمونهلبخند . انشاله به دنیا میای و شاهکارهای مامانا میبینی خانومممممممم.قلب

منتظر دیدن روی ماهتم . خدایا هر چی قسمته برامون رقم بزن . تو بهترینی آرام جان منلبخند

دیجه خسته شدم و خوابم میاد خواب تا فردا خداحافظ کوشولوی منبای بای بوسسسسسسسسسسسماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

pani
15 بهمن 92 9:17
سلام عزیزم خوشحالم وقت زایمانت معلوم شده من که خیلی استرس دارم طبق حساب خودم هفته اخر فروردینه میاد ولی میترسم تو عید دیدنی ها زودتر بخواد بیاد دنیا انشالا که شما هم بهتر میشی کار به دکتر نمیکشه به نظر من بهتزین دکتر ادم خودشه خصوصا تو موقع افسردگی عزیز دلم تو خودت بهتر میدونی چی خوش حالت میکنه چی ناراحت سعی کن با خودت مهربون باشی اگرم بی دلیل گریه میکنی فکر نکن مشکل داری این طبیعیه چون موقعیتت عوض شده و به نظرم با اومدن بچه نه تنها بدتر نمیشه که لبخند دخملیت روز اول درمانت میکنه بهت قول میدم
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیزم که بهم دلداری میدی اما من زیاد گریه نمیکنم فقط فکرم درگیره و تحمل هیچ کسا و هیچ جا را ندارم... انشاله با دعای شما دوستای خوبم بهتر بشم و سر حال نگران نباش مشکلی نیست که توی ایام عید بیاد انشاله سالم باشه دکترت زایمانتا چه طوری پیش بینی کرده عزیزم
بیتا
15 بهمن 92 12:49
مرسی از پیامت. به سلامتی ان شاا.. به دنیا میاد. می دونم چه استرسی داره. منم هنوز تو 9 ماه نرفتم استرس دارم. مواظب خودت باش
مامان راضی
پاسخ
خواهش میکنم خانومیممنون گلم انشاله نی نی شما هم به سلامتی به دنیا بیاددددددددددددد
مامان تانیا
15 بهمن 92 15:35
ممنون از این که امدید به ما سر زدید و نظر گذاشتید محدثه جون را ببوسید
مامان راضی
پاسخ
خواهش میکنم خانومی اما من هنوز نی نیما ندیدم که ببوسمش
mahboob
15 بهمن 92 17:27
akhjonammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ishala be salamatiiiiiiiii
مامان راضی
پاسخ
سلامت باشی خاله جون دلمون واست تنج شده بود زیارت قبول محبوب جونییییییییییییییی
مامان آلوچه
15 بهمن 92 17:43
به به به سلامتی ایشالله قدمش مبارک باشه سیسمونیش رو هم دیدم دختر گلمونو مبارکش باشه ایشالله خیلی مواظب خودت باش مامان راضی جون به سلامتی دنیا بیاریش ایشالله از حالت ما رو هم بی خبر نذار الوچه دوست داره زودی دوستشو ببینه
مامان راضی
پاسخ
سلامت باشی خاله جون به روی چشم خانومی انشاله جودی میاد میبینتش
حبه قند
15 بهمن 92 19:31
سلام مامان راضی . انشاله حالت خوب میشه این روزها نی نی داره وزن می گیره و انشالهمشکلی دفع پروتئین نداری عزیزم و نی نی روز مقرر بدنیا میاد . عزیزم انشاله همیشه سالم باشی . سعی کن اوضاع روحیت رو با خوندن دعا و قرآن بهتر کنی. برات زایمان راحتی رو آرزو دارم.
مامان راضی
پاسخ
سلام گلم ممنون ار آرزوی خوبت انشاله . سعی کردم اما بازم گاهی اوقات نمیشه
مامان آیرا
15 بهمن 92 21:18
وای عزییییییییییییزم کی میشه 27 بهمن ما که دیگه طاقت نداریم محدثه گلی بدو بیا دیگه خاله....
مامان راضی
پاسخ
منم طاقتم تموم شده ممنون خاله جونی ایشالا میام به جودی
مامان صدیقه
16 بهمن 92 12:28
ایشالا نی نی کوچولوت صحیح و سالم دنیا بیاد و زایمان خوبی داشته باشی .خوش بحالت که روزهای آخر هستی من هنوز 4 ماه دیگه دارم تا نی نی م دنیا بیاد
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزممممممم انشالههههههههههههه... ایشالا به زودی و به سلامتی بگذره گلم
مامان یه نی نی کوچولو
16 بهمن 92 15:32
ایشالله به زودی محدثه جون و ببینی وبگیریش تو بغلت عزیزم .تا چشم بهم بزنی این روزاام تموم میشه
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزم انشالهههههههه
مامانی ساره
16 بهمن 92 16:25
وای عزیزم به سلامتی ما که خیلی منتظر محدثه کوچولوی نازمون هستیم انشاءالله که قدمش مبارک باشه غصه ی افسردگی رو هم نخور، سعی کن به چیزای خوب فکر کنی، به نی نی خوشگلت سر خودتو گرم کن نگران نباش خانوم گل
مامان راضی
پاسخ
سلامت باشی گلمممممممممممم مرسی خانومی شما هم افسردگی داشتی تو بارداری
نیلوفر
17 بهمن 92 0:14
سلام عزیزم برای منم دعا کن موقع زایمان یادت نره
مامان راضی
پاسخ
به روی چشم خانومی.شمام واسه من دعا یادت نره گلمممممممم
مطهره
18 بهمن 92 11:56
عزیزم ایشالا وقتی محدثه جونیو بسلامتی در آغوش بگیری همه این نگرانیا و استرسات از بین میره،موقع زایمانت واسه نی نیای ما هم دعا کن سالم بیان تو بغلمون...واسه سلامتی خودتو نی نیت دعا میکنم گلم
مامان راضی
پاسخ
انشاله واقعا دارم اذیت میشم و کاری از دستم بر نمیاد لیاقت داشته باشم حتما دعا میکنم ممنون از لطفت