محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

ورود به نه ماهگی...هوراااااااااااااااااااااااااا

1392/11/11 12:26
نویسنده : مامان راضی
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محدثه جونممممممممممممممممم خوبی مامانی سوال.

ورود به ماهگی را به گل دخملم تبریک میگم.

مامانی خیلی هول اومدن شما را داره که یه موقع زودتر از موقع نخوای بیای . البته هر وقت تشریف بیاری قدمتون به چشم لبخند. از امروز میخوام یه کم کارای خونه را شروع کنم تا شما که میای همه جا تمیز باشه . البته من خونه تکونی را مهر ماه کردم که شما هنوج کوشولو بودی . الان فقط یه تمیز کاری سادست .

فردا نوبت دکتر دارم انشاله که دکتر نخواد از مامان زیر میزی بگیره و نامه ی بیمارستانا بده، خودت که خبر داری بابایی هزینه ی بیمارستانم به یه وضعی جورش کردچشمک . انشاله که شما سالم بیای بغلمونبغل ، همش فدای یه تار موی شما نفس خانومی .

شاید مجبور بشم به خاطر اوضاع روحیم پیش یه دکتر روانپزشک هم برم ناراحتخودت واسه مامان دعا کن که اوضاع روحیش بشه مثل قبل خیلی نگران توام گلکم دل شکسته... دعا کن محدثه ی من ، عشق من . شرمندم مامانی که همش تو را هم نگران میکنم اما خیلی خیلی دارم اذیت میشمناراحت . بابایی خیلی سعی میکنه دلداریم بده مثل اطرافیانم اما تا کسی این مشکلا پیدا نکنه هیچ وقت نمیتونه مامانتا درک کنه گریهفقط تو که تو وجودمی میفهمی که مامان داره زجر میکشه و حوصله ی هیچ کاریا نداره استرس.

دلخوش به هیچ چیزی نیست فقط آرزوشه رفت دکتر واقعا حالش خوب بشه  و آماده ی ورود شما به این دنیا سوال. با اینکه بارداری سختی را گذروندم ولی هیچ کدوم از مشکلاتم مثل این افسردگی ازارم نداد .  

تو بیای به یه مامان با نشاط احتیاج داری نه یه مامان داغون که روحیش خرابه خرابه وهیچ چیزی واسش زیبا نیستناراحت پس خودت با دستای کوچولوت خیلی دعام کن الهی که من فدات بشمممممممممممم کلافه.

انشاله فردا با خبرای خوش بیام سراغ وبت نازنینم . بازم مامانا ببخش خیلی دوست دارممممممممممممممممممممممممممم ماهک منقلب. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی ساره
11 بهمن 92 17:59
عزیزم به سلامتی وارد نه ماه شدی خانوم گل نی نی کوچولوی ما داره حسابی بزرگ میشه ها
مامان راضی
پاسخ
سلامت باشین خانومی ممنون فدای محبتت گلکم
خاله فاطی نی نی
12 بهمن 92 20:47
چقدرخوب نه ماهت شده عزیز اجی هورا خداروشکرسالم وسلامت نه ماهت شد انشاا.نی نی جودی بیادش پیشمون هورا
مامان راضی
پاسخ
دعا کن عجیجم این دو هفته هم به سلامتی بگذره انشاله
مامان یه نی نی کوچولو
12 بهمن 92 21:29
سلام خانومی، ایشالله به همین زودیا روزای سخت تموم میشه و دخمل گلت و میگیری توی بغلت
مامان راضی
پاسخ
انشاله به لطف و دعای شما دوستان عزیزمممممممممممممم
خاله فاطی نی نی
14 بهمن 92 13:07
انشاا.عزیزم زود زود میگذره فدات شم اچی جونم
مامان راضی
پاسخ
انشالهههههههههههه
mahboob
15 بهمن 92 17:30
pas in nini chera nemiad ma biam khonatonnnnnnnnnnn salamt bashe niniiiiiiiiiiiiii horaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
مامان راضی
پاسخ
انشاله تا ده روز دیجه میادددددددددددددددددد