محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

دعاهای موثر در بارداری

1392/11/9 17:14
نویسنده : مامان راضی
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان. سلام هلوی خوردنی من . یه سلام گرم و عاشقانم به دوستای گلم . امروز یهویی یادم افتاد تا از دعاهایی که شنیدم توی بارداری اثر زیادی روی آروم بودن بچه ها داره بنویسم . خودم تا اونجایی که تونستم خوندم و امیدوارم که دخملم آروم و ناز باشه .

انشالهههههههههههههههههههههههههههههههه

 

 

اول از همه ختم قران خیلی خوبه.

 

دیگه خواندن 40 بار زیارت عاشورا ، علقمه ، جامعه ی کبیره ، آل یاسین ، حدیث کساء ، زیارت امام زمان ، دعاهای توسل ، کمیل ، ندبه ، عهد و سوره های یس ، الرحمن ، یوسف ، حدید ، حشر ، تغابن ، جمعه ، صف ، انبیاء و واقعه است .

 

خواندن سوره ی والعصر هم به ارامش مادر و بچه کمک شایانی میکنه .


سعی کنید هر روز سوره های توحید و قدر را هم  به همراه گفتن 70 مرتبه استغفار و 140 مرتبه صلوات  در برنامه ی روزانه تان بگنجانید.

 

سوره ای که من خودم تقریبا از 4 ماهگی به خاطر مشکلاتم هر روز واسه سلامتی دخترم خوندم سوره ی حجراته که برای حفظ جنین از خطرات و سقط  خونده  میشه .

 

شاید زیاد به نظر برسه اما با یه برنامه ریزی ، خیلی راحت میشه همشا خوند و انشااله که بی بهره نباشیم و خدا به همه ی ما بچه های آروم و خواستنی عطا کنه . الهی آمیننننننننننننننننننننننننننننننننننن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا
9 بهمن 92 19:30
الهی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین مامان مهربون
مامان دنیز
9 بهمن 92 19:59
مرسی بخاطر مطلب خوبت سوره حجرات و نمی دونستم حتما می خونم
مامان راضی
پاسخ
خواهش میکنم خانوم گله
زهرا
9 بهمن 92 22:50
دیگه عکس نمیذالم دیگه م باهات قهلما اینکه دیگه لمز نمیدم بهت شوخی کردم حتما رعایت میکنم. مزسی که بهم سر زدی و ممنون بخاطر نظرهای بانمکت
مامان راضی
پاسخ
خواهش میکنم گلم شمنده ممیخواستم ناناحت بشی دوچد دالم ببخشیدددددددددددددددددد
مامان نی نی
10 بهمن 92 16:00
عزیزم خیلی ممنون از راهنماییت سعی میکنم منم تا اونجایی که میتونم این دعا هارو بخونم.
مامان راضی
پاسخ
خواهش میکنم عجیجممممممممم
خاله فاطی نی نی
12 بهمن 92 20:52
مسی گفتی انشاا. خاله فاطی ام جود جود بلانی نیش این دعاهاروبخونه بلاخاله دعا کن بووووووووووووووووووس
مامان راضی
پاسخ
انشالهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه