محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

بیشتر بدانیمممممممممم

1392/11/8 13:36
نویسنده : مامان راضی
231 بازدید
اشتراک گذاری

وضع حمل بهترين لحظه عمر يک زن است چون در آن لحظه بيشتر از هميشه به خداوند نزديک است .

در آن زمان روحاني بودن زن بسيار مطرح است . گفتن کلمه الله اکبر و خواندن دعا به خصوص دعا با صدای  بلند و دعاهاي رسيده از اولياء الله بسيار مؤثر است .

وقتي آثار درد در شما پيدا شد ، سعی کنيد صبور بوده و نترسيد و بر دندانهاي هاي خود زياد از حد فشار نياوريد زيرا امکان خون مردگی در بطن لثه ها و زير دندانها بر اثر فشار، وجود دارد که بعداً ايجاد ناراحتي ميکند .

با ياری اطرافيان ، صبور و بردبار باشيد و از خداوند کمک بخواهيد و در آن هنگام چند استکان شربت گلاب ميل نماييد و سعي کنيد کمر و دل وپهلوهايتان را با روغن کرچک چرب کنيد .

خوردن کباب از گوشت گوسفند مفيد است .

بوي دود کباب و دود اسپند بسيار مؤثر است .

خوردن سيب رنده شده و  و عرق بيدمشک در زودزائي بسيار اثر بخش است .

بلافاصله بعد از وضع حمل خوردن خرما به خصوص خرماي مدينه يا نه عدد رطب تازه خيلي مؤثر است و امید است که بچه محب اهل بيت (ع) شود .

براي زايمان راحت :

1-      سوره مريم را به 14 خرما بخوانيد و 7 تا را قبل از زايمان و 7 تا را بعد از زايمان بخوريد .

2-      نادعلي را 5 بار به آب بخوانيد و بخوريد .

3-      سوره انفاق را از نه ماهگي هر روز بخوانيد .

وقتي زائو بچه را مي بيند پروردگار را سپاس گويد و سعي شود که اولين صدايي که مي شنود اذان اقامه باشد و يا حداقل الله اکبر باشد .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یه نی نی کوچولو
8 بهمن 92 16:40
خیلی مطلب جالبی بود ,من که هرچی تاریخ زایمانم نزدیکتر میشه استرسم داره میره بالاتر ,شما ام اینطوریی,البته دلم نمیخواد مضطربت کنم ,ایشالله که زایمان راحتی داشته باشی عزیزم
مامان راضی
پاسخ
منم خیلی استرس دارم اما بیشتر از هر چیز دارم از افسردگی و بی حوصلگی زجر میکشم انشاله که هیچ وقت این مشکل واست پیش نیاد عزیزمالتماس دعاخانومی
حبه قند
8 بهمن 92 18:28
مرسی عزیزم دستت درد نکنه با نوشته های خوبت.
مامان راضی
پاسخ
خواهش میکنم خانومی
mahboob
8 بهمن 92 22:08
khobesssssssssssssssssss baraye yande
مامان راضی
پاسخ
بابا خسته شدم چرا انگلیسی میدی اشتباهم مینویسیچوخی کردم محبوب جون
مامان سه قلوها
8 بهمن 92 22:12
سلام عزییییزم خوبی ؟ ممنون اومدی ، خوشحالم کردی الان داشتم پستای قبلی رو میخوندم ، کمتر از یک ماه دیگه ای جااااااااااااااااااااانم ، ناااااازی ، ایشالا سالم و سلامت به دنیا بیاد ، من و نی نی ها رو هم خیلی دعا کن فدات شم بابت لینک هم ممنون ، من هم شما رو لینک کردم عزیزم فدات
مامان راضی
پاسخ
سلام خانومی ملسی گلمبله انشاله تا آخر این ماه دخملم میادمحتاجم به دعا تو الان سه تا نی نی دوست داشتنی تو دلت داری دعات بیشتر گیراست واسه منم دعا کن فداتشممممممممم
mahboob
9 بهمن 92 11:52
bebakhshid khob اصلاباهات دیجه کاری ندارم
مامان راضی
پاسخ
آآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخجججججججججججووووووون فارسی بنویس دیجه همیشه سخته بشینم انگلیسی بخونم خوب سخته دیجه......قهر نکن عجیجمممممممم
زهرا
9 بهمن 92 19:28
چقدر مفید و آموزنده
مامان راضی
پاسخ
بله ما اینیم دیگههههههههههسرشار از مطالب مفید