محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

در اولین صبح عروسی...

1392/11/7 13:07
نویسنده : مامان راضی
235 بازدید
اشتراک گذاری

در اولین صبح عروسی ، زن و شوهر توافق کردند که در را بر روی هیچکس باز نکنند . ابتدا پدر و مادر پسر آمدند . زن و شوهر نگاهی به همدیگر انداختند . اما چون از قبل توافق کرده بودند ، هیچکدام در را باز نکرد . ساعتی بعد پدر و مادر دختر آمدند . زن و شوهر نگاهی به همدیگر انداختند . اشک در چشمان زن جمع شده بود و در این حال گفت : نمی تونم ببینم که پدر و مادرم پشت در باشند و در را روشون باز نکنم . شوهر چیزی نگفت ، و در را برویشان گشود . اما این موضوع را پیش خودش نگه داشت . سالها گذشت خداوند به آنها چهار پسر داد . پنجمین فرزندشان دختر بود . برای تولداین فرزند ، پدر بسیار شادی کرد و چند گوسفند را سر برید و میهمانی مفصلی داد . مردم متعجبانه از او پرسیدند : علت اینهمه شادی و میهمانی دادن چیست ؟ مرد بسادگی جواب داد : چون این همون کسیه که دررو برویم باز میکنه

دخترم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

                                        

                                    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

mahboob
7 بهمن 92 21:55
azizam ajie ishala hamishe hamin bashe v mohadesse joni dro be roye babajon baz koneeeeeeeeeeeeeeee
مامان راضی
پاسخ
انشاالههههههههههه
elham
7 بهمن 92 21:56
salam aji jonam khobi ajijam ishala hamin tore ajiiiii
مامان راضی
پاسخ
سلامممممممممممممممم خانومی خوبم تو چطوری چه خبراااااااااااااااااااا دلم واست تنجیدهبیا خونمون ببینمت
مامان یه نی نی کوچولو
8 بهمن 92 16:45
حالا اینقد پز این دخملتو به ما بده و دلمون و بسوزونا ,راستش منم دلم میخواست بچه اولم دختر باشه ولی فک کنم صلاح خدا چیز دیگه ای بود ,البته اینم بگما ,الان عاشق همین گل پسریم که خدا لطف کرده به من بخشیده ,هر لحظه ام خدا رو براش شکر میکنم
مامان راضی
پاسخ
ای جونممممممممممببخش اگه دلتا سوزوندم بچه هر چی باشه واسه مامان و باباش واقعا عزیزه گلم
زهرا
9 بهمن 92 19:23
به به لذت بردم خدا برا منم رسونه اون فرشته مهربونو
مامان راضی
پاسخ
از ته دلم میگم الهی آمین بابت رمز ممنون خوچگلم
خاله فاطی نی نی
12 بهمن 92 19:52
ایول خیلی جالب بود انشاا.هرکی دلش دختر میخواد خدابهش بده به من حقیرم دختر سالم بده همه بچه هام سالم باشن نی نی اجیمم همیشه سالم وسلامت درکنار مامان باباش زندگی کنه
مامان راضی
پاسخ
خدایا هر وقت اجی جونم دست به کار شد واسه اومدن نی نی حتما دخمل بهش عطا کن الهی امیننننننننن
مامان آنیسا
13 بهمن 92 1:27
سلام مامان محدثه کوچولو.چه کار خوبی کردی از الان برای دخترت وب ساختی.اونم چه وب خوشکلی انشاالله به خوبی وخوشی محدثه جون به دنیا میادومی بینیش که چه فرشته نازی خدا بهت داده -منم لینکت میکنم- درضمن متن خیلی جالبی بود استفاده کردم
مامان راضی
پاسخ
سلام خانوممممممممممم. ملسی از لطفتانشالهههههههههههه
خاله فاطی نی نی
14 بهمن 92 13:10
گلمی مسی انشا. دعات براورده بشه