محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

سلام خانوم کوچولوی من

1392/10/23 10:49
نویسنده : مامان راضی
225 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندسلام خانوم کوچولوی من سلام عخش مامان خوبی الهی دورت بگردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم قد دل یه گنجشک شده واسه هلوی خودم قلب. کجایی ؟؟ چیکار میکنی نفس راضیه ؟؟؟ داریم به آخر میرسیم . کاش بتونم روی ماه و قشنگ دخترما ببینم تا به دنیا نیای و در آغوشم نگیرمتبغل باور کن باورم نمیشه که تو هستی که من مادر شدم که دیگه اون دختر بچه ای نیستم که شیطون و بازیگوش بود اون دانش آموزی نیستم که فقط سرش به درس و کتاب مشغول بود به شیطنت های دوران مدرسه که واقعا واسم خاطره ای فراموش نشدنیهلبخند دیگه دارم مادر میشم و خدا بر سر من منت نهاده و یه دخترناز و خواستنی داره به من و مرد زندگی من عطا میکنه . خدای مهربون و یگانه ی من واقعا شکرت که تموم این سختیها را با وجود تکیه به تو و بعد تکیه به علی عزیزتر از جانم و به عشق دیدن روی ماه دخترم پشت سر گذاشتم .

راستی مامانی منا ببخش بعد 4 روز دارم واست مینویسم آخه خونه مادر بودم و بقیه ی کارای عسل بانوی من به لطف خدای بزرگ حل شد لبخند. از دوستای خوبمم ممنون که تنهام نگذاشته بودن و واسم نظر گذاشتن . بوس واسه همتون دوستای مهلبونمماچ

محدثه جونی گل پسر دوست بابایی هم روز چهارشنبه به دنیا اومدهورا یه پسر ناز و خواستنی . البته من فقط عکسشا دیدم هنوز نرفتم خونشون . انشاله همه ی نی نی ها سالم به دنیا بیان و با قدم و کرم باشن فرشته.

دیروز نوبت دکتر داشتم همه چیز خوب بودیه کم آخراش داره زور میگهچشمک احساس سنگینی توی گلوم میکنم شبها نفس کشیدن سخته اما همه ی اینا به دیدن دختر نازم می ارزهلبخند . واقعا حس خیلی خیلی خوبیهمامانی ببخش جریه میکنم آخه یه لحظه دلم بی دلیل گرفت . قربونت برم که تکون میخوری و حس منا میفهمی و تایید میکنی یکی یکدونه ی من . دوسد دارم ناز گل من لبخند. میمیرم واست ناز گل منقلب . نفس منی خانوم من لبخند. سرور منی هستی منقلب .خلاصه همه کس منی محدثه جونممممممممممممم . اینا اشک شوقه مامانی تو ناراحت نشی گلکم . منتظر دیدنتم عسلکم .

خدایا بازم مثل همیشه دو تا عشقای زندگیما ، دو تا دلیلهای مهم نفس کشیدنما که حتی فکر کردن لحظه ای بدون اونها بودن واقعا دیوونم میکنه به خودت میسپرم یگانه معبود من . سلامتیشونا تا هستم ونیستم از خودت میخوام . دوسد دارم زیاد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mahboob
23 دی 92 11:54
vagheana abji jeynabemon dare maman misheeeeeeeeeeeeeeeee kheyli bahale taghriban ye mahe dg ba mohaddese goleeeeeeeeeee ba aji kholeeeeeeee kheyli bhle damettttttt garm aji khoshbakht bashin ba babjon va ninhaye baditonnnnnnnnn
مامان راضی
پاسخ
واقعا من تا چند وقت پیش تو جمع شما بودم اما با اومدن دخملم دیجه باید از جمعتون بیام بیرون چوخی کردم تازه اولشه میخوایم هر روز بلیم بیرون و دور هم باشیم عجیجمانشااااااااااااااااااله
مامان نی نی
23 دی 92 18:37
سلام خانوم خانوما ایشاا... به خوبی و خوشی محدثه جونو به دنیا میاری و عکسهای نازشو توی وبلاگ میذاری
مامان راضی
پاسخ
مرسی از لطفت گلم انشاله نی نی ناز شمام به سلامتی به دنیا بیاد عجیجم
خاله فاطی نی نی
23 دی 92 23:30
عجیجم یعنی جیجه نی نی میادش توجمع ما باخوندن مطبت یه هویی یادخاطرات مدرسه شیطونیامون خرخونیامون افتادم چقدرخوب بود جدا هردوره ای برای خودش یه تجربه ایه انشاا.جودجود محدثه جونی بیاد پیشمون تااون روز منتظرمیمونیم
مامان راضی
پاسخ
ملسی فداتشمواقعا دورانی بود
حبه قند
24 دی 92 20:25
انشاله دختر نازمون به اغوش مامان راضیه اش میرسه و هر دو تو بغل هم لذت می برن.
مامان راضی
پاسخ
مزسی از لطفت خانومیفداااااااااااات
مامان فرزانه
24 دی 92 23:34
عزیزم خدا رو شکر که نی نی سالمه و ایشالله سلامت هم میاد بقلت عزیزم خصوصی داری
مامان راضی
پاسخ
ملسی عزییییییزم لطف داری خانومی . بابت نظر خصوصیت هم ممنون
بابا علی
26 دی 92 1:27
بانوی بزرگوار من ؛ عجب روزهایی را می گذرانیم، عجب لحظه ها و عجب ثانیه هایی را ... و تو در چنین لحظه ها و ثانیه ها ، چه سرشار از استقامت و صبری ... خداوند را هزاران هزار بار شاکرم که تو را لایق مادری و مرا لایق پدری دانست و این موهبت الهی را به ما هدیه کرد .