محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

اولین شب بی خوابی مامانی

1392/10/19 1:58
نویسنده : مامان راضی
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محدثه جونم  خانومچی من نفسم دلم واسه دیدنت لک زده لبخندکاش جود جود بقیه ی راهم تموم میشد و من میتونستم ببینمت الان که دارم مینویسم داری تو دلم بالا و پایین میپری قربون تکون خوردنات بشم که اینقدر محکم شده لبخندبعضی وقتا احساس میکنم میخوای بپری بیرون گلکم . دوست دارم عخش من قلب. راستش مامانی بی خوابی زده به سرم خنثیو حالا نزدیک 2 نصفه شبه که دارم واست مینویسم . فدات بشم که توام بیداری و ابراز وجود میکنی .

حالا که داریم به آخر راه میرسیم استرس دارمنگران که میتونم مادر خوبی واست بشم سوال؟؟ بچه داری سختهسوال ؟؟ نکنه نتونم ازتو به خوبی نگهداری کنم سوال؟؟ فقط توکل کردم به خدای مهلبون فداتشم . تو که خدا را میبینی بهش بگو مامانم عاشقته قلبخیلی دوست داره و همیشه شکر گزارتهلبخند .

راستی مامانی بعد چند سال دو روز پیش تو شهر ما برف اومد خیلی دوست داشتم بریم برف بازی اما بابایی رفته بود گلپایگان و شب اومد نشد بریم ناراحت. انشاله که بازم بیاد و من وتو وبابایی سه تایی بریم بازی . الهی آمین

 مامانی یه کم دلم گرفته هوای گریه داره . اما همین که تو و بابایی را در کنارم حس میکنم هیچی کم ندارم . شاید به خاطر یارداریمه  واینکه مجبورم سر تا سر هفته را تو خونه باشم و فقط آخر هفته برم بیرون . اما دیگه داره تموم میشه و وقتی تو بیای به تلافی این چند ماه همش میریم بیرون میگردیم . انشاله. از خدا میخوام که همیشه دو تا عشق زندگیما در کنارم داشته باشم.

فردا میخوام با بابا علی برم واسه خرید ما بقی وسایلت نازدونه من لبخند. همه چیز تا آخر این ماه واسه ورود شما آماده میشه هلوی قشنگ منهورا . فقط تو به خاطر مشکلات من خودتا ناناحت نکن و مواجب خودت باچ و سالم و تپلی بیا تو بغل من و بابایی .

آروم جونم خیلی دوست دارم و از اینکه حاصل عشق من و علی جونم تا یکماه دیگه وارد زندگیمون میشه بی نهایت خوشحالم و خدا را شکر گزارم .

بـــــــــــــــارالـــــــــــــــــهــــــــــــــــــــــــا شــــــــــــــکــــــــــــــــــــرت شــــــــــــــــــکــــــــــــــــــرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

mahboob
19 دی 92 10:38
salam abji jonam azizam ta miay cheshm be ham bezary 1mahe dg mohadese khale miadeshhhhhhhhhhhhhhhh ishala salemo sar hal biadesh be jame 2naferatonnnnnnnn hamishe shado khoshal bashin to va babjonnnnnn khale ehlamam sanam miresone pishe mane horaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
مامان فرزانه
20 دی 92 0:51
عزیزم ایشالله این 7,8 هفته باقی هم به سلامتی میگذره و نی نی تون رو تو بقلتون میگیرید
مامان راضی
پاسخ
ممنون از آرزوهای خوبت گلممررررررررسی
مامان یه نی نی کوچولو
20 دی 92 11:23
سلام خانومی ,مرسی که مرتب به ما سر میزنی ,انشالله که زود زود دخمل خوشگلتونو ببینید ,راستی نامه ایم که نوشته بودی خیلی دلنشین بود
مامان راضی
پاسخ
کاری نمیکنم لطف داری عزیزمانشاله
مامان سعیده
20 دی 92 17:50
سلام عزیزم ممنونم که به وبلاگ پسر من سر زدی خدا نی نی تونو واستون حفظ کنه
مامان راضی
پاسخ
خواهش میکنم سعیده جونم و همچنین نی نی ناز شما
مامان آیهان
22 دی 92 17:16
عزیزم بیخوابی شبانه به مادرشدن میارزه روزی که انشالله نینی خوشکلتو به سلامتی بغل کنی
مامان راضی
پاسخ
واقعا می ارزه مامان آیهان . مرسی گلم
مامان الوچه
22 دی 92 18:15
ایشالله سالم و تپلی بپره بغلتون
مامان راضی
پاسخ
از لطفت ممنون مامانی خوب انشاله آلوچه شمام سالم به دنیا بیاد
نیلوفر جون
23 دی 92 0:38
ایشا.. به سلامتی این ماهای اخر هم تمومیشه عزیزم ایشا..
مامان راضی
پاسخ
مرسی گلم وهمچنین از نیلوفر جون خوبمانشاااااااله
خاله فاطی نی نی
23 دی 92 19:10
عجیجم چقدرخوبه حس مامان شدن بی خوابی هاشم خواستنیه انشاا.نی نی ناجمون جود جود بیادپیشمون نی نی رودوچ دالم
مامان راضی
پاسخ
انشاله به زودییییی این حس را تجربه کنی آبجی گلم
خاله فاطی نی نی
23 دی 92 23:32
گلمی مسی فدات شم