محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

آخر ماه صفر شد....

1392/10/9 10:51
نویسنده : مامان راضی
197 بازدید
اشتراک گذاری

        

السلام علیکم یا اهل بیت النبوة و رحمة الله و برکاته


اخر ماه صفر دل شد حرم ....                       یا حسن بنما بر این دلها کرم

داغ دارد این دلم بهر نبی....                         در مدینه میرود یک امشبی

ناله ها دارم از این دل وای من....                   شد مزار ان عزیزان جای من

ای خدا شکر تو دارم بارها....                        داده ای من را به ان دلدارها

نیست غیر حب ایشان در دلم....                   عاقبت در بیت ایشان منزلم

ارزویی جز وصال کویشان....                         نیست در دل جز نگه بر رویشان

ناله و اشکم برای اهل بیت....                       با صفایم از صفای اهل بیت

نام زیبای تمام سروران....                            بهترین اسماء باشد در جهان

نام احمد بهترین نام خداست...                     دست حیدر کوثر و جام خداست

نام زهرا هدیه بر احمد شده....                     یک حسن نامی گل سرمد شده

اشک دارم بهر عشق عالمین....                   هر طپش قلبم بگوید یا حسین

امده سجاد و باقر ،صادقم....                       نوکر انهاست دل گر لایقم

موسی جعفر ز عمران بهتر است...                چون رضا بر کل عالم مهتر است

جود دارد بسکه فرزندش جواد....                   میخرد مارا به روز عدل و داد

هادی و فرزند ماهش عسگری....                  شیعه باشد این دو گل را مشتری

صحبت از یوسف مکن زیبا یکی است....           مهدی کل یوسف زهرا یکی است

جان من بادا فدای خاکشان....                      دل اسیر قبرهای پاکشان

شعرهایم جملگی شور ولاست....                  حاجت دل پر زدن در کربلاست

 

                       

 

                                                                 

                                                   

             

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهتاب
10 دی 92 10:59
السلام علیک یا ابا عبدالله
خاله سمی
11 دی 92 9:59
سنام به خاله خودم و نی نی عزیزش چند روزه وبلاگتو میخونم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ قشنگه راستی شلمنده تولدت مبارچچچچچچچچچچچچچ میگن کسی که حاملس دعاش مستجابه برااجی دعا کن ایشاا. خونمون درس بشه کی نی نی ات میاد تا بغلش کنم یادته با هم چه روزگارایی داشتیم از وران گرفته که سبزی بازی میکردیم تا مامان بازی و پیاده روی که با هم میرفتیم واقعا یادش بخیر دلم هوای اون روزا را کرده.خدارا شکر که هردومون به ارزومون لسیدیم امیدوارم همیچه تو و نی نی چوچولوت سالم باچین فداتتتتتتتتتتتتتت بوسسسسسسسسسسسس.
مامان راضی
پاسخ
سلام خاله جونی ملسی که به وبلاگم اومدی آباجی . چشات قشنگ می بینه . انشاله همیشه در کنار عشقت سالم باشی و خونتونم جود جود کامل بشهمنم خیلی دلم واسه بچگی هامون تنگ شده . حالا دیگه نوبت نی نی هامونه . زودی یه همبازی واسه دخمل من بیار تا تهنا نباشه ممنون از لطفت گلم
حبه قند
12 دی 92 19:46
انشاله همیشه روزهاتون شاد و خوش باشه . فرا رسیدن ماه ربیع الاول مبارک.
مامان راضی
پاسخ
ملسی فداتشم بر شمام مبارک باشه گلم