محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

بهترین کادوی دنیا روز تولد مامانی

1392/10/13 20:01
نویسنده : مامان راضی
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محدثه جونم . عشق من نفسی مامانیلبخند خوبی پاره ی تنم سوالجات خوبه گلم 

شرمنده مامانی باید تاخیر چند روزه ی منا ببخشی قربونت برم آخه اینترنت قطع بود و امشب مطالبا وارد وبت کردم

در درجه ی اول خدا را به خاطر پایان هفت ماهگی شکر گزارم قلب آخه چهارشنبه من و دخملم وارد هشت ماهگی شدیم هوراهوررررراااااااا

 ماهگیمون مبارک

امیدوارم این یک ماه ونیم باقیماندم با همه ی سختیاش به خوبی بگذره و جگر گوشه من و بابا علی سالم بیاد بغلمونلبخند الهی آمین

 

حالا بریم سراغ تبلد مامانی  امسال یه کم حال مامان رو به راه نبودراستش من چون دلم کیک نمیخواست به بابایی گفتم کیک بی کیک و بابایی مهلبونم به حرف من گوش کرد و سه نفری واسه شام رفتیم رستوران شب نشین . خیلی خوش گذشتلبخند آخه مامانی هر وقت ما میرفتیم رستوران با دوستان و اقوام بودیم و این اولین شامی بود که من و بابایی بعد از عروسیمون در کنار دخمل نازمون که تو دل مامانش شیطونی میکرد تو رستوران میل کردیم

میدونی نازگل مامان بهترین کادو را من از خدای مهلبون گرفتمقلب آخه بابایی روز تولد من آزمایش و سونوشا برد پیش دکتر و آقای دکتر گفته بود که عشق من هیچ مشکلی نداره ومن بی نهایت خوشحال شدم البته توام کادوتا به مامان دادی فداتشم لبخندهمین که تو دل مامان دعا کردی بابایی سالم باشه قلبخدا هم به لطف تو که تو دل من بودی بهترین ها را به ما داد

کادوی بابا علی هم پول به همراه  یک شاخه گل رز، نامه ی عاشقانه ای که من با خوندنش آروم میگیرم و یه تولدت مبارک کوچولوی ناز که من عاشق این جیلی بیلی هام و تا الان همشا نگه داشتم واسه ی یادگاری

دستت درد نکنه همدم من تو زندگیقلب  همین که همیشه به یاد من باشی واقعا کافیه تنها دلیل زنده بودن راضی

دوستون دارم عشقای من تو دنیا  همیشه شما را به خدای مهلبون میسپرم

و م ی خ و ا م ت و ن  بوسسسسسسسسسسس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آیهان
13 دی 92 20:07
ای جوونم خدا نی نی توتن رو واستون نگه داره انشالله صحیح وسالم به دنیا بیاد
مامان راضی
پاسخ
مرسی مامان عزیزخوشحال شدم به وب دخملم سر زدی لینکتون کردم ماشالا به این پسمل خوشجل ما اینم کلی بوس واسه آیهان جونم
مامان الوچه
13 دی 92 23:08
تولدتون مبارک. ایشالله 120 ساله بشین. وذود نی نی به ماه هشتم هم مبارک باشه ایشالله سالم و تپل ه به موقع بیاد بغلتون
مامان راضی
پاسخ
ملسی مامانی عزیزتشکر خاله ی مهلبونم
خاله سمی
14 دی 92 15:37
سنام اجی جون سنام به نی نی نازت ایشاا. که خوب باشین اول از یه چیز ترسیدم که شوبرت رفته دکتر خدا را شکر که سالم بوده فکر کردم یه اتفاقی افتاده دوم خ خوشحال شدم که دوتایی رفتین شب نشین اخه دوتایی یه حاله دیگه داره به محدثت بگو جود بیاد اخه دوست دارم ببینم شلک کیه فدات التماس دعا خیلی عجیجه دلم
مامان راضی
پاسخ
سلام عزیز دلم انشاله دفعه ی بعدی با هم بریم شب نشین میگه خاله سمی ایشالا تا یک ماه و نیم دیجه میام محتاجن به دعا همیشه
mahboob
14 دی 92 17:34
salam aji jonammmmmmmmmmmm khofi khodaroshokr babajonam khobesssss akhey hamishe mozahem dashti indafe tahnaee rafti vase tafalod horaaaaaaaaa ishala tafalode180salegito mohadese jon ba babjon vasat begiran ajie pas key nini khale miadesh aji joni doset darm
مامان راضی
پاسخ
ملسی آجی محبوبممن و دخملمم خیلی تو را دوست داریمفدای مهلبونیت بوسسسسسسسسسسسس
خاله فاطی نی نی
23 دی 92 19:25
تولدتولدتولدت مبارک اجی گلیه انشاا.همیشه سالم وسلامت درکنارهم باشین ازشنیدن خبرت که دکتر گفته نی نی جون سالمه خیلی خوشحال شدم انشاا.جود جود سالم بیاد پیشتون دوستون ئدالم
مامان راضی
پاسخ
ملسی آجی گلم فدای محبتت عجیجم
خاله فاطی نی نی
23 دی 92 23:42