محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

از طرف بابایی

1392/10/8 19:02
نویسنده : مامان راضی
204 بازدید
اشتراک گذاری

راضیه بهتر از جانم

 

 با وجود پرمهر و نگاه گرمت دنيايي از پاكي، صداقت و صميميت را برايم به ارمغان آوردي

 

 براي توصيف مهرباني‌ات واژه‌ها ياري نمي‌دهند . تا ابد به تو وفادار خواهم ماند

 

 سالروز شكفتن گل وجودت را عاشقانه تبريك مي‌گويم . . .   همسر عزيزم

 

             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابا علی
8 دی 92 19:04
داره بارون میاد خوب که نگاه کردم.... هوا که ابری نبود... اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن...... آخه یکی ازشون کم شده مهربون ترین تولدت مبارک
مامان راضی
پاسخ
بابت همه چی ممنون علی جونم
بابا علی
8 دی 92 19:05
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم تولدت مبارک
مامان راضی
پاسخ
ملسی عشق من میخوامت
مامان فرزانه
10 دی 92 23:10
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله تو تولد های بعدی نی نی هم تو بقلتون باشه و جمعتون جمع
مامان راضی
پاسخ
ملسی فداتشم انشاله واسه شمام همینجور باشه
مطهره
13 دی 92 20:00
تولدت مبارک عزیزم
مامان راضی
پاسخ
مرسی فداتشم