محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

بهترین لگد زدن دنیا

1392/10/8 13:15
نویسنده : مامان راضی
283 بازدید
اشتراک گذاری

                             

سلام هستی من ، عشقم ، نفسم ، آروم جونم .

خوبی مامانم سوالالهی قربون تکون خوردنات بشم میدونستی من عاشقتم و خیلی خیلی خیلی دوست دارم فندوقچی من

راستش میخواستم یه چیزی بگم میدونی مامان همه تو دنیا از لگد زدن بقیه ناراحت میشن و عصبانی اما فقط فقط لگد زدن یه نی نی کوچولو تو دل مامانشه که شیرینه و ناراحتی نداره قلببلکه هزاران بار جای شکر و خوشحالی داره واقعا لحظه های شیرینیه که فقط یه مادر میتونه حسش کنه و من از ته دل آرزو دارم که همه ی دوستای مجازیم و اونایی که میشناسم منتظر نی نی هستن انشاله به لطف خدای مهربون و با دعای تو فرشته کوچولوی من  همه  نی نی هاشون مثل تو زمینی بشن و بیان تو دل ماماناشون .

 

الهی آآآآآآمینلبخند خدایا عاشقتم و دوست دارم  مثل همیشه تو بهترینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابا علی
8 دی 92 17:13
تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه هدیه ای برای روز تولد تو . . . لمس بودنت مبارک
حبه قند
8 دی 92 18:41
اینقدر دلم میخواد زودتر نی نی منم تکون بخوره و لگد بزنه. دوست حرکاتشو تو شکمم حس کنم. الهی آمین.
مامان راضی
پاسخ
عزیزم انشااله به زودی تکونای نی نی کوجولوتا حس میکنی هنوز دیر نشده من تو 24 هفتگی حس کردم خانومی
بیتا
10 دی 92 14:44
لینک شدی. این عسکای خوشگا رو از کجا میاری
مامان راضی
پاسخ
ملسی از لینکت عزیزمتو گوگل با نام شکلک نی نی یا هر چیز دیگه ای سرچ کن به راحتی واست میاره خانومی
نیلوفر جون
13 دی 92 11:57
ای وای قربون اون دست پاهاش منم منتظر یک حرکتم ایشا.. تمام این نه ماه در سلامت باشی
مامان راضی
پاسخ
خدا نکنه عجیجمانشاله به زودی حس میکنی خانومی
خاله فاطی نی نی
23 دی 92 19:30
عزیزم الهی نازشوبلم بااین لگدزدناش خیلی نازه دوچش دالم نی نی خاله جودجود بیابغلت کنم به هیچ کسم ممدمت های
مامان راضی
پاسخ
ممنون خاله جون جونی محدثم خیلی جیاد دوسد داره
خاله فاطی نی نی
23 دی 92 23:44
مابیشتردوسش دالیمومیخوایمش