محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

برای دختر عزیزم

1392/10/4 23:09
نویسنده : مامان راضی
178 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در يك شب از شب هاي دور                     كودك من پا به دنيا مي نهد

آن زمان بر من خداي مهربان                              نام شور انگيز مادر مي نهد

بينمش روزي كه طفلم همچو گل                        در ميان بسترش خوابيده است

بوي او چون عطر پيك ياس ها                            در مشام جان من پيچيده است

پيكرش را مي فشارم در برم                              گويمش چشمان خود را باز كن

همچو عشق پاك من جاويد باش                        در كنارم زندگي آغاز كن

دختر نازنینم روز ميلاد تو نزدیکست و من همچنان در آرزوي لحظه اي هستم که

 

دستانت را بگيرم در

 

چشمانت خيره شوم

 

تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگويم تولدت مبارک

 

روز میلاد تو روز آفرینش است و بهترین روز خدا 

 

روز میلاد تو آفرینش بهترین هدیه برای قلب تنهای من است

 

 پیشاپیش روز میلادت را باهزاران  شاخه گل سرخ تبریک میگویم 

 

پرنسس کوچولوی تو راهی من


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا علی
5 دی 92 0:34
منم تولدت را پیشاپیش تبریک میگم محدثه بابایی
محبوب
5 دی 92 20:45
oooooooooooooooooooooooooooooooooooo ajijami mohadese joni salem be donia biay salamat bashi hamishe dar kenare maman kholet hame montazerannnn
مامان راضی
پاسخ
حرف زشت نزن خاله محبوب جونیملسی از انتظارتون