محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

برای همسر عزیزم

1392/10/4 23:15
نویسنده : مامان راضی
232 بازدید
اشتراک گذاری

 


         به نام خدایی که تو را برای من آفرید، و مرا برای تو و هردوی ما را برای خودش.

               

اونی که از شیرین ترین تا سخت ترین لحظات همراه منه، توی دلم حضور داره و قوت قلب منه ... 

اونی که وقتی خوابم یا بیدار صورت زیباش رو می بینم و صدای مهربونش رو می شنوم ...      

اونی که هر لحظه تکرار اسم قشنگش دلم رو می لرزونه ... 

همه ی اینا کی می تونه باشه، غیر از تو، همسر خوبم که زندگی با تو برام رنگ و بوی خوبی داره ...   

دلم هر لحظه تو رو می خواد گلم. با تو همیشه امید در دل من زنده هست ...

        

عزیز تر از جان راضیه اینا بدون که:

برای دوست داشتنت 
محتاج دیدنت نیستم... 
اگر چه نگاهت آرامم می کند 
محتاج سخن گفتن با تو نیستم... 
اگر چه صدایت دلم را می لرزاند 
محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم... 
اگر چه برای تکیه کردن
شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است! 
دوست دارم بدانی 
حتی اگر کنارم نباشی ... 
باز هم ، نگاهت می کنم ... 
صدایت را می شنوم و به تو تکیه می کنم 
همیشه با منی ، 
و همیشه با تو هستم، هر جا که باشی...

 

                     تنها پناه من تو زندگی خیلی خیلی دوستت دارم ، با تمام وجودم ...


برام هیچ حسی شبیه تو نیست

کنار تو درگیرآرامشم

همین از تمام جهان کافیه

همین که کنارت نفس می کشم

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه

تو زیباترین آرزوی منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا علی
5 دی 92 0:31
عشق من واقعا بهت افتخار میکنم . خدا را شاکرم که تو رو جلوی راه من گذاشت تا انتخابت کنم و همدم همیشگی من باشی . یه دونه ای نفسی
مامان راضی
پاسخ
منم مثل همیشه بهت افتخار میکنم علی جونم وهر روز که میگذره بیشتر عاشقت میشم نفس من
بابا علی
5 دی 92 0:49
هر روزی که میگذره معنی این آیه را در کنار تو بیشتر درک میکنم "و من آیاته ان خلق بکم من انفسکم ازواجاً لتسکنو الیها ".... یکی از آیات الهی این است که برای شما از جنس خودتان جفتی را بیافرید تا با او انس بگیرید و آرامش بیابید و در بین شما دوستی و مهربانی قرار داد (روم/21)
مامان راضی
پاسخ
ملسی آروم جون منخیلی خیلی دوست دالم