محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

عزیز دلم مامانا ببخش

1392/9/16 10:29
نویسنده : مامان راضی
256 بازدید
اشتراک گذاری

محدثم ، عشق من ، نفسم ، عمرم ، آروم جونم ببخش اگه مامان امروز اذیتت کرد  دست خودم نبود ، خودت میدونی که چرا گریه کردمدوسد دارم و نگران توام ، میدونی چی میگم مامانی، چون تو دل آشوب منی و از ناراحتیام خبر داری .

به هر حال دلم خیلی گرفته و فقط فقط دلواپس توام  امیدوارم  سالم به دنیا بیای و منا به آرزوهام برسونی خانوم کوچیک من .

خوشگل من بازم واسم دعا کن چون بعد خدا و ائمه  فقط به تو دل بستم که با دستای کوچولوت برا مامانی دعا کنی تا بقیه ی راهم دوام بیاره وزود بگذره.

خـــــــیـــــــــــــلــــــــــی خـــــــــا طـــــــرتـــــــــا مـــــــــیــــــــخــــــــــوا م دلیل زنده بودن من . 

شت به خیر فرشته کوچولوی مامانیبای بای فدای نفسات بشم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرزانه
16 آذر 92 22:53
عزیزم ایشالله نی نی به سلامتی به دنیا میاد نگران نباش , منم لینکتون کردم عزیزم
مامان راضی
پاسخ
مرسی گلم . انشاالله نی نی ناز شمام سالم به دنیا بیاد . ممنون
خاله فاطي ني ني
4 دی 92 11:20
بگو به ني ني بلا خاله فاطيشم دعاكنه باش
مامان راضی
پاسخ
باش آجی جونمهوار تا بوس