محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

بقیه سیسمونی محدثم

1392/9/12 16:13
نویسنده : مامان راضی
314 بازدید
اشتراک گذاری

 

پشتی و زیر اندازایی که واسه دخمل ماهم دوختم . الهی که مامان فدای تن کوچولوت بشه که بعدا رو اینا میخوابی

 

 

 

رو فرشی عسل خانوم

 

سرویس خواب و قنداق فرنگی جیجر من

 

عروسک خوشجل محدثه جووونم : به در آویزون شده تا اتاق دخملمونا نشون بده و خوش آمد بگهلبخند قاب سه تیکه هم بالای درش وصل شده 

 

سرویس حوله ی ملوسک من که به چوب لباسی آویزون شده . قربونت بشم کی میای تا ببرمت حموم و با این حوله ، تن نازتا خشک کنم 

 

اینم از سرویس پلاسکوی خوشجل نفس من . بدو بریم آب بازی مامانی جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
13 آذر 92 12:14
ای جوووووووووووووووووووووووون مبارکه
مامان راضی
پاسخ
مرسی عجیجم . میخوامت
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
13 آذر 92 12:14
چقده ناناسه
محبوب
16 آذر 92 17:44
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم تقدیم به محدثه خاله