محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

لباسای یکی یکدونه من

1392/9/12 14:53
نویسنده : مامان راضی
493 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان فدات بشه اینقدر ذوق دارم بیای و این لباسای نازا بپوشی  نمیدونی با چه عشقی تک تک اینا را واسه نازنین تو راهیم خلیدم  یه وقتایی که تو را تو این لباسا تصور میکنم

دلم واست ضعف میره که با پوشیدنشون چقدر ناز تر و ماهتر میشی عمر من لبخند 

 

  

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

اینم از جورابای قشنگ و ساپورتای ناز نازیت . هنوز یه جفت کفش بیشتر برات نخلیدیم انشالله دکتر به مامان بگه دیجه استراحت نیازی نیست میریم با بابایی خرید . آخه بیشر لباساتا اوایل بارداریم واست خلیدم خانوم خانومالبخند

 

 

دیگه باید بریم سراغ لباس و شلوارایی که واسه تو خونه برات خریدم هلوچی مامان

 

 

اینم از کلاهای کوکو لوی من . ببخشید مامانی اگه کیفیت عکسات یه کم بد شده 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
13 آذر 92 12:15
ای جااااااااااااااااااااان
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
13 آذر 92 12:15
به سلامت تنش کنی
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
13 آذر 92 12:15
چه نازه
مامان راضی
پاسخ
لطف داری خاله ی مهربونم
محبوب
16 آذر 92 17:47
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره ات باقی بماند ! ایول مامان راضی و باباعلی خسته نباشید خیلی ghashangeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
مامان راضی
پاسخ
چشماتون قشنگ میبینه گلم . ملسی
خاله فاطي ني ني
27 آذر 92 11:36
خيلي ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااازه منم ميخوام خوش به حال محدثه جون