محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

در آستانه ی یک سالگی

1393/11/19 14:48
نویسنده : مامان راضی
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی ناز خودم

 

گل محبوب من در خواب نازه

 

الهی من به قربونت بشم که اینقدر ماهی .

 

باورش برام سخته که پارسال همین موقع اصلا خبر نداشتم که قراره روز بعد تو در اغوشم

 

باشی

 

شب که رفتم پیش دکتر به خاطر فشار بالام نوبت زایمان واسه بیستم زد .

 

یعنی دختر من عروسک قشنگ زندگی منو علی جونم فردا وارد دوسالگی زندگیش میشه

ایشالا که تولد صد سالگیتا با عشقت جشن بگیری چون من نیستم عزیزم .....

 

خدایا به خاطر فرشته کوچولوت بی نهابت سپااااس

 

شکررررررررررررر بهترینم

 

چقدر واسه فردا برنامه دارم..........

 

واسه تولدت به غیر از خودیها دوستامم دعوت کردم . ایشالا که به خوبی بگذره .قراره

ساعت سه بیان اینجا هنوز خرید واسه ، اش را نکردیم .اخه میخوام اش رشته بپزیم ایشالا

سال دیگه وضعمون بهتر بشه شام بدیم .

 

جونم برات بگه که ماشالااااا هنوز راه نیفتادی و دندونتم همچنان در نیومده اما در عوض

شیرین زبونیات هوش از سرمون میبره .

 

کلماتی که ادا میکنی را واست مینویسم تا بدونی در استانه ی یکسالگی چیا میگفتی

 

دف یعنی رفت که صدای هر دری که بشنوی زودی میگی دف جالبتر اینکه خودتم میری تو

اون اتاق میگی دف و درا میبندی ....خخخخخ

 

من : هرچی بخوای و ببینی میگی من من

 

اده یعنی بده را گهگاهی ادا میکنی

 

جیز ، اخ و داغ را هم یه جور خاصی ادا میکنی و نزدیک بخاری هم نمیری خدا راشکر

 

وقتی هم روی تابت میشینی و بابایی واست تاب تاب را میخونه خیلی ناز شعر تاب تاب را

ادا میکنی الهی که من به فدای این شیرین زبونیت بشم .

 

از شیرین کاریات بگم که

 

وقتی شونه ببینی یا برس منا برداری خیلی قشنگ میکشی به موهات و میخوای شونه

بزنی

 

اگه دستمال کاغذی جلوت باشه همه را میکشی بیرون و باهاش دماغ منا پاک میکنی فدای

دستای موچولوت بشم ملوسکم

 

وقتی گریه الکی بکنم میای با مهربونی منا ناز میکنی تا اروم بشم

 

خیلی به اهنگ شاد علاقه داری بالاخص لوسی که تو تلویزیون پخش میشه .

 

با بچه ها هم که بی نهایت جوری

 

خلاصه اینکه خیلی ماهی .....ماهی کوچولوی من

 

ایشالا که همیشه تنت سالم باشه

 

تو این هفته میخوام ببرمت ازمایش و سونو ایشالا که به حق شش ماهه ی امام حسین

کلیت خوب خوب شده باشه عزیزکم

 

دوست داااااارم مامانی راستی محدثه جونی مامان تو یه گروه تو لاین اد شده و دوستای

زیادی پیدا کرده که حالا ادرسشونا وارد وبت میکنم تا بیشتر اشنا بشیم با هم دیگه .

 

خوش اومدین مامانای مهربون

 

ایشالا با عکسای تبلد یکسالگیت میام سراغ وبت

 

 

جیگر گوشه ی راضی میخوااااااامت

 

 

پسندها (6)

نظرات (11)

گیلدا
19 بهمن 93 15:34
عزیزم یک سالگیت مبارک ایشالله 120 ساله شی همیشه شاد و سالم بوووس
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیز دلممممممم
زهرا
20 بهمن 93 8:19
سلام راضي جون. مباركه عزيزم. ايشالا تولد 100 سالگيشو جشن بگيرين ايشالا هميشه تنش سالم لبش خندون باشه عزيز دلم. از طرف من محدثه جونمو ببوس
مامان راضی
پاسخ
سلام گلم ممنون خانومی ایشالااااا فدای تو
مامان هستی
23 بهمن 93 13:57
سلام گلم. ایشاالله به سلامتی تولد یک سالگیشو بگیری وکلی بهتون خوش بگذره. خاله فدای حرف زدنت بشه عزیزم که انقد شیطون و ملوس شدی. گلم تولد یک سالگیتم مبارک باشه ایشاالله صدساله بشی خوشگلم بوووووووووس
مامان راضی
پاسخ
سلام خانوووم ممنون عزیزکم فدای محبتت عسیسم
♥مامان مرجان♥
24 بهمن 93 15:51
سلام راضی جون ،تولد محدثه مبارک،خوب با شیرین زبونی هاش دل مامان و باباشو برده،ایشالا تولد صد سالگیش ایشالا که مشکلی نباشه راضی جونم،محدثه رو ببوس
مامان راضی
پاسخ
سلام خانومی ممنون مرجان جوووون
آیسان
24 بهمن 93 20:37
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* یه عروسک هدیه ترانه به محدثه نازم*•~-.¸,.-~*...........
زهرا
25 بهمن 93 12:24
مامان راضی
پاسخ
عزیزمی زهرا گله
خاله فاطی
25 بهمن 93 19:18
سلامبه اجی خودم وبه محدثه گل خاله تولدت مبارک عشق خاله انشااازیرسایه بابایی ومامانی بزرگ بشی شکفته شدن وجود نازنینت را به توکه خوشبوترین رایحه هستی هستی را تبریک میگویم دوست دارم خاله جونی تازشم حسناجونم بهت تبریک میگه
مامان راضی
پاسخ
سلام مامان فاطی میسی خاله مهربونم فدای حسنا گلی بشه خالش
مينا مامان اميرعلي
26 بهمن 93 12:23
خوشگل من تولدت مبارك....... ايشالله 120 ساله بشي.... راستي راستي هنوز دندون نداره!!!!! پس خيالم از اميرعلي راحت شد...هنوز وقت داره
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیز دلم بعله ولی حالا دندون دار شد عزیز دلم
مامان علی کوچولو
28 بهمن 93 19:06
تولدت مبارک عزیزم .ایشالله تولد صد سالگی
مامان راضی
پاسخ
ممنون خاله جونم فدای مهربونیتون
مامان آیرا
1 اسفند 93 17:34
ای جانم با این شیرین زبونی هات عزیزم. منتظر عکسای تولدت هستم ... بوسسسسس.....
مامان راضی
پاسخ
مرسی فاطمه جونم ممنون
مينا مامان اميرعلي
2 اسفند 93 12:11
ايشالله كه همه آزمايشاتش خوب ميشه ماماني...نگران نباش
مامان راضی
پاسخ
ایشالاااااااا عزیزم مرسی از دعای خوبت