محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

یازده ماهگیت مبارک پری کوچولوی من

1393/10/24 23:46
نویسنده : مامان راضی
728 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                 

                                                                  

 

                 ماهگیت مبارک پری کوچولوی من 

 

                           

                         خیلی دوست دارم 

 

                               

                                عزیز دلم

 

قربون قد و بالات بشم چیزی تا یکساله شدنت نمونده 

 

خدایا بابت هدیه بی نظیرت شکررر

 

 

پسندها (7)

نظرات (5)

زهرا
25 دی 93 8:27
سلام راضي جون مباركه عزيزم. خدا براتون حفظش كنه و زير سايه تون بزرگ شه ايشالا
مامان راضی
پاسخ
سلام خانوم ممنون عزیزکم فدای محبتت که بهم سر زدی
مامان هستی
28 دی 93 0:06
سلام راضیه جون. یازده ماهگیت مبارک عروسکم. مامانی چرا عکسای دخترنازمونو نمیذاری ببینیم آخه دلمون واسش تنگ شده امیدوارم این سری که میام سربزنم عکسای محدثه جونم گذاشته باشی. از طرف من ببوسش
مامان راضی
پاسخ
سلام عزیزم گلکم تو پست قبلیش گذاشتم مگه ندیدین؟ ممنون از لطفت
مامان گیلدا
5 بهمن 93 19:15
سلام محدثه جون 11 ماهگیت مبارک من شما رو لینک کردم
مينا مامان اميرعلي
14 بهمن 93 12:15
ماشالله خانوم خوشگله حسابي بزرگ شده.... يازده ماهگيت مبارك
مامان راضی
پاسخ
مرسی خانومی فدای تو
مامان حبه قند
15 بهمن 93 15:46
وای خدا مبارک باشه ببینیم مامانش چیکار میکنی واسه تولدشش.
مامان راضی
پاسخ
فدای محبتت عزیزمممممممممممم