محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

تولدت مبارک عزیز دردونه

1393/12/5 15:34
نویسنده : مامان راضی
586 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز خودم

 

الهی همیشه تنت سالم باشه گل قشنگم

 

ببخش که با تاخیر اومدم واسه تیریک تبلدت

 

ایشالا 120 ساله بشی خانوم طلا

 

امروز یکسال و 15 روزته و در حال حاضر هم مشغول بازی روی تخت کنار من هستی

خیلی شیطون شدی 

 

متاسفانه از هیچ کس و هیچ چیز هم حساب نمیبری 

 

عاشق سوزنای خیاطی مامان هستی

 

هر چی هم تو دستت فرو میکنیم بازم میای طرفش و میخوای باهاشون بازی کنی

 

دیگه اینکه خیلی زیاد و بلند جیغ میزنی که صدا به صدا نمیرسه 

 

ماشالاااااخیلی بلا شدی 

 

از خدای مهربون میخوام همیشه سالم باشی و سرحال

 

واسه سونو هم رفتیم بیمارستان امام حسین نمیدونم کارشون خوبه یا نه ولی فعلا باید جوابشا ببرم پیش دکترت ایشالا که خوب شده باشی نفس راضیه

 

چقدر بچه ی مریض اونجا بود من که تو را میبوسم وبه چشمام میزارم 

 

ایشالا خدا همه ی بچه های مریضا شفا بده

 

الهی امین

 

برم سراغ تولد یکی یدونه و گل هندونه ی خودم 

 

روز تولد اولش ذوق کردی و لی بعد از شلوغی دور و برت خسته شدی و فقط گریه میکردی 

 

ماشالا حدود 15 تا بچه دورت کرده بودن جالبیش این بود که تو وقتی دیدی کاری از دستت بر نمیاد شروع کردی روی میز به شصت خوردن و هیچی نگفتی همه کلی بهت خندیدن و ذوقتا کردن

 

واسه اینکه شصت خوردن از سرت بیفته دو روزی چادروا مالیدم به شصتت اما با کمال تعجب ملچ ملچ میخوردی یعنی واقعا موندم چطوری از سرت بندازرم مثل زهر مار بود ولی میخوردی 

 

فعلا ول کردم تا دو سالت بشه ببینم چی میشه 

 

ایشالا از سرت بیفته

 

شیر منم که خیلی کمه ولی همونم تو اصلا رغبتی نمیکنی بیای بخوری زوری روزی دو سه بار چند میک میخوری

 

برم دوباره سر تبلد

 

 

سه دست لباس کادوهات بود و حدود سیصد و خردی پول 

 

هنوز نشده برم بازار واست تک دست بخرم .

 

ایشالا که 120 ساله بشی عزیزکم

 

فرشته کوکولوی راضی و علی

 

 

                            تولدت مباااارک

 

میخوایمت فراوووووون 

 

دوست داریم جیاااااد

 

بوس

 

بریم سراغ عکسات جالبی نشده ولی به هر حال یادگاریه

 

بفرمایین ادامه مطلب

 

 

 

 

یه نمای کلی از تزیینات

 

 

 

 

اینم عکس کیکت

 

 

 

فدای دست زدنت محدثه جونممممم

 

 

 

اینم عکسای دوستات که در تولد گل من حضور داشتند

 

 

میخورم دخملی نازا با این نگاه قشنگش

 

 

 

اینجا هم در حال باز کردن بادکنکا که همه یکی بردارند و باهاش بازی کنند

بزرگش مال خودشه خوووووب

 

 

 

ایشالا تولد سال دیگت بهتر باشه عزیزکم

 

 

پسندها (4)

نظرات (10)

مامانی ساره
5 اسفند 93 18:53
الهیییییییییییییییییییی تولدت مبارک باشه عزیزم ماشاءالله چقدر خوردنی شده توی این لباس مامانی براش اسپند دود کن
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیز دلم چشم حتما
مامان مهنا
6 اسفند 93 0:29
تولدت مبارک هوراااا دخملمون یه ساله شد 120 ساله بشی انشالله
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزم
مينا مامان اميرعلي
6 اسفند 93 10:53
خانوم خوشگله....تولدت مبارك ايشالله تولد 120 سالگيت..... ايشالله هميشه سالم و شاد كنار خانواده ات زندگي كني
مامان راضی
پاسخ
مرسی خاله ی مهربون ممنون مامانی جون
مامان فاطمه
7 اسفند 93 14:50
الهیییییییییی... محدثه خانم یک سالش شده ...ماشاله خاله جونی هزار هزارتا تولدت مبارک الهی که همیشه تنت سالم ودلت خوش باشه فرشته خانونم. تولدت خیلی هم خوب بود مامان راضیه جونت هم خیلی واست زحمت کشیده دستشون هم درد نکنه. راضیه عزیزم به جواب نظرت توی وبلاگ آیرا یه سری بزن یه کم واسه اون لباسه توضیح دادم ایشالا به دردت بخوره . آرزوی سلامتی خودت و دخمل نازت رو دارم ..مواظب خودتون باشید.
مامان راضی
پاسخ
مرسی خاله فاطمه جونی نظر لطفته عزیزم من و دخملی خیلی دوستون داریممممممممممممم
مامان شهناز
7 اسفند 93 20:14
سلام عزیزم تولد محدثه جونی مبارک. با اجازه لینکتون کردم راضیه. مشتاق دیدار.
مامان راضی
پاسخ
سلااااام ممنون شهناز جونمممم با افتخار لینک شدی
مامان طیبه
8 اسفند 93 2:17
تولدت مبارک محدثه نازم.چقدر ماه شدی عزیزم.مثل فرشته ها شدی. دست مامانی وبابایی هم دردنکنه که این همه زحمت کشیدن
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیز دلم لطف داری طیبه جونم
مامان علی کوچولو
16 اسفند 93 23:14
ماشالله این لباس چقد بهت میاد محدثه جونی ,ایشالله تولد صد و بیست سالگی
مامان راضی
پاسخ
فدای شما خاله جونممم
مامان حبه قند
20 اسفند 93 2:32
مبارکههههه تولد گل دختر. ماشاله چه عروسی شده.
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزم فدای شمااااا
افسونی
7 فروردین 94 22:32
عزززززیزم هر چی میگذره دخملیتون خانوم تر میشه هاااااااااااا ایشالله همیشه زیر سایه پدر و مادر کنار خواهر برادرای آینده ش () سالم و سلامت باشه
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالاااااااااااااا
مامان علی کوچولو
19 فروردین 94 8:45
تولدت مبارک عزیزم انشالله سایه پدرو مادرت همیشه روی سرت باشه.من یه بار دیگه قبلا تبریک گفتم فکر کنم ثبت نشده .به هر حال بابت تاخیر ببخشید
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزم من شرمندم عزیزم دیر اومدم سراغ وب دخملی