محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

سه روز تا پایان 27 هفتـــگی

1392/10/4 13:36
نویسنده : مامان راضی
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محدثه ی من خوبی عجیجم؟ دیشب با بابایی وبلاگتا درست کردیم تا من خاطرات بارداریما توی اون بنویسم . آخه من مطالبتا زود تر توی word مینویسم تا اگه خدایی نکرده وبلاگت حذف شد یه نسخه از تموم نوشته هات داشته باشم لبخند. خیلی خوشجل شد . کلی ذوق کردم هستی من . الهی من فدای تو بشم چرابعضی روزا کم تکون میخوری وبعضی روزا شیطون میشی عروسک قشنگم سوال الان که دارم مینویسم داری تو دل مامانی تکون میخوری فرشته. یه وقتایی هم یه لگد نثارم میکنی که دلم برات ضعف میره قربون لگد زدنات بشم . خدا جونی صد هزار مرتبه شکرت . به خاطر همه چیز .

راستی قند عسلم فشار مامان بهتر شده فکر کنم هم دعاهای تو و لطف پروردگار شامل حالم شده و هم نمک دریایی روازاده که خریدم اثر خوبی داشته لبخند. دلم یرای دیدنت لک زده نفسم. دوست دارم این دو ماه ونیم دیگه جود جود تموم میشد تا از نزدیک بغلت کنمبغل و روی ماه وقشنگتا می دیدم . خیلی میخوامت خانوم کوچیک من . هنوج باورم نشده که دارم مامان میشم نازگل من . امیدوارم وقتی میای بتونم واست مادری کنم و یه دختر ناز وخواستنی بار بیارم .

به امید روزای خوش با تو بودن جوجه تو راهی من . بـــــــــــــــــــــای بــــــــــــــــــــــای نی نی کوکولوبای بای  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فریده
13 آذر 92 20:24
سر بزن
محبوب
16 آذر 92 17:31
khodaroshokr aji jeynab mikhamet ba in eshghet mohadese khale zodi bia k nane aghat montazeraaaaaaaaaaaaaaaa
مامان راضی
پاسخ
باشه سعی میکنم جود که نه به موقع بیام