محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

واقعـیــت هــای زنــــدگــی

1392/10/4 13:35
نویسنده : مامان راضی
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هلوچی من .چطوری نفسچی؟ ایشالا که سالم وسرحال باشی . قربون لگد زدنات بشم که چند شبیه مامانا از خواب بیدار میکنه . نازگل من مجه شما شبا خواب نداری خانومی ؟ خواب چوخی کردم تو هروقت میلت کشید مامانا بیدار کن آخه تا نی نی کوکولوی من به دنیا بیاد باید به شب زنده داری عادت کنم خمیازه،شایدم میخوای به مامان آموزش بدی متفکر

بگذریم جیگر طلا میخواستم راجع به سیسمونی محدثه خانوم حرف بزنم ، راستشا بخوای سیسمونی خوشگلک من خیلی جیاد نیست ، آخه همه کارای مامان وبابا یکدفعه افتاد توی همدیگه: خرید ماشین ، خرید چوبیای اتاقت ، سیسمونیت ، بیمه ماشین ، هزینه ی عمل ،ویزیتای دکتر و داروها که همه آزاد بودو مهمتراز همه خریدن ببعی واسه نفس من تا وقتی از بیمارستان میاریمش خونه جلوش سر ببریم ، همه دست به دست هم داد تا جیبای بابایی به ته بکشه و خیلی چیزارا نتونیم واست بخلیم .  البته به نظر خودمون خیلی اتاقت ناز و قشنگ شد مثل خودت هورا. به نظر من تموم لوازم ضروریا را داری فداتشم ، تازشم ایشالا تو سالم به دنیا بیای ،همه چیزا با خودت وبابایی میریم باجار میخلیم . خودت که تودلمی از همه چی خبر داری. مادر بجای خرید سیسمونیت کمک کرد تا تونستیم با فروش طلاهای مامان و وام این ماشینا بخریم اخه هم هوا سرد بود ، هم بی وسیلگی زورمیگفت.مژه

خدای مهربونا شاکرم که به برکت وجود تو تو دل مامانی تونستیم همه ی اینا را تهیه کنیم . ایشالا که با اومدنت من وبابایی را خوچحال وسر حال کنی تا تموم این سختیا یادمون بره . راستی به زودی عکسای سیسمونیتا میزارم تو وبلاگت تا یادگاری بمونه و ببینی که چقدر اتاقت ناز شده عسل بانوی من .لبخند

الهی که مامان قربونت بشه خیلی جیاد جیاد خاطرتا میخوام . پس مواجب خودت باچ .بوچ بوچ ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
10 آذر 92 20:45
خاله جونی کی میبینمت
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
10 آذر 92 20:46
مامانی لگد میزنه
مامان راضی
پاسخ
خداراشکر بــــــــــله
محبوب
16 آذر 92 17:25
khale joni pas chera nemiay delemon barat tangidddddddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeee
مامان راضی
پاسخ
دروخگوها . اگه راست میگین بیاین خونمون
محبوب
17 آذر 92 19:53
aji miaim negaran nabashhhhhhhhhhhhhhh bara niniam ke shode miaim