محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

مامان راضی شـــــــاعــــــــر شده

1392/10/4 13:32
نویسنده : مامان راضی
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبرم ،خانومم،عخش مامان، نفسم قلبخوبی جیگر من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سوالایشالا که همیشه تنت سالم باشه خوکشل تو راهی من 

امروز یه دفعه یاد دوران دانشگاه و دوستام و کلاسام افتادم  یادمه یه بار استاد ازمون خواست یه شعر سر کلاس بسراییم . آخه میدونی که من رشتم مربی کودک بود و عاشق سر و کله زدن با بچه ها بودم . امسالم اگه تو را توی دلم نداشتم مثل این 5 سال حتما به کارم ادامه میدادم . درسته حقوق خوبی نداشت اما من عاشق کارم بودم . مدیر مهد مون بهم میگفت زوده نی نی دار نشو تا بتونی بیای سر کار ، اما چه کنم که من بد جوری هوس نی نی خودما کرده بودم الهی که فدای تو دخمل خوشگلم بشم 

بگذریم میخوام شعری که توی سال 86 سرودم را برات بزارم توی وبلاگت عزیزم فقط بزرگ شدی به مامان نخندیا آخه شعری که آدم توی یک ساعت سر کلاس بگه که شعر نمیشه .

 

سلام سلام بچه ها                         چطوره حال شما؟

میخوام بگم براتون                           یه قصه از ناقلا

یه روز و روزگاری                             تو یک فصل بهاری

ناقلا اومد به بیرون                           رفت و نشست تو ایوون

به ننه گفت ننه جون                        یعنی میشه یه روزی

منم بشم یه دکتر                           تا نباشه مریضی

اینا که گفت ناقلا                            ننه گفت آهای بلا

بزار بگم برا تو                                 یه قصه از با با تا

یه قصه از عمو جون                         توخونه ی ننه جون

                        یادش بخیر اون روزا                  

بابات که بودش دکتر                        عموت میشست رو موتور

با با تا میبرد سبزه رود                     کنار زاینده رود

تا مردم بی نوا                                همه بشن مداوا

ایشالا تو ننه جون                            بشی مثل بابا جون

اما بدون عزیزم                                ای نوه ی تمیزم

دکتر شدی یه روزی                         تو نگیری زیر میزی

یادت باشه که درمون                        یه کار خیلی سخته

یه کاری که وسیلش                        نه چوبه وا نه تخته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محبوب
4 دی 92 18:03
bahal bodeshhhhhhhhhhhh aji khale ehlmam sanam mireson ishala mohadese khale salem be donya miadeshhhhh ehlam- mahboob ajijami
مامان راضی
پاسخ
ملسی خاله جون جونیاانشااله
مامان نی نی نازl
4 دی 92 20:01
سلام خانومی.نی نی دار شدن شما هم مبارک عسیسم.مرسی اومدین به وبلاگ ما. ما هم شمارو لینک کردیم.
بابا علی
5 دی 92 0:38
عالی بود عزیزم انشاءالله همیشه سایت بالا سر دخترت باشه گل من
مامان راضی
پاسخ
و همچنین سایه ی بابا علی مهربون دخملم
مامان یه نی نی کوچولو
5 دی 92 12:24
خیلی شعر با مزه ای بود ,راستی لباسای دخملتونم خیلی خوشگل بود ,امیدوارم به سلامتی به دنیا بیاد وعکسای خوشگلشو که با این لباسا انداخته ببینیم
مامان راضی
پاسخ
ممنون از لطفت عجیجمچشمات قشنگ می بینه گلمانشاله نی نی شمام به سلامتی به دنیا بیاد