محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

دل نــوشـتـــــه

1392/10/4 13:36
نویسنده : مامان راضی
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندقی مامان.لبخند ببخش چندروزه واست ننوشتم آخه حال مامان خیلی بدبود اما به لطف خدا وائمه وتو که بادستات واسه مامان دعا کردی بهترم واز خدا میخوام همیشه انرژیم زیاد باشه ودیگه روحیما ازدست ندم . انـــــــــــــــــــــشــــــــــــــــــــــــاالـــــــه

نفس خانومی تا حالا بهت گفته بودم از اینکه خداداره به من یه دختر ناز وسالم میده چقدر خوشحالم البته واسه من وباباعلی جنسیتت مهم نبود فقط سلامتیتا ازخدامیخواستیم اما حالا ازاینکه پروردگار ما را لایق داشتن تو دونست خوشحالتر از همیشه هستیم. چیدمان اتاقت تموم شد ومن هرروز بادیدن سیسمونی قشنگت ذوق میکنم وآرزو دارم تاتو به موقع بیای وخودت از نزدیک وسایلتا ببینی الهی که من فدای محدثم بشم خیلی دوسد دارم آهوی منماچ

بازم میگم واسه سلامتی همه وبعد هم برا خودت وبابایی ومنم دعا کن .تو پاک ومعصومی وخدا وفرشته هاشم خیلی زیاد دوست دارن مثل من وباباییت.  قلب                            

جیگری من عاشق لگدزدناتم تامیتونی به مامان لگدبزن تاهمیشه خوشحال باشه. خیلی میخوامت آروم جونم.مواجب خودت باش.

بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)