محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

خبر خبر ....

1393/7/9 12:00
نویسنده : مامان راضی
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک خوشجل مامانی . عزیز دلم خیلی وقته میخوام بیام وبتا به روز کنم اما متاسفانه سرم شلوغ شده .

 

آخه در کنار خیاطی دارم لباس بچگانه را هم یاد میگیرم و واقعا نمیرسم بیام واست مطلب بزارم گلکم .

 

ایشالا عکس لباسایی که واسه تو و دختر عمه هات دوختم را میزارم تا بعدها ببینی .

 

محدثه خانومم هنوز یه وقتایی باورم نمیشه که من هشت ماهه مادر شدم . اما حیف که وقتی یاد بهترین دوران زندگیم میفتم ترس تموم وجودما فرا میگیره و از داشتن یه بچه ی دیگه سخت دلهره میگیرم . آخه من بهترین لحظات با تو بودنا همش یا توی اتاق یا توی حمام ودستشویی در حال ضجه زدن بودم و آرزوی مرگ میکردم .

 

امان از دست این افسردگی لعنتی............

 

بگذریم اومدم تا واست از کارای به یاد موندنیت بنویسم .

 

شما از هفت ماه و دو روزگی کامل میشینی

 

واز هفت ماه و بیست روزگی هم چهار دست و پا شدی عزیزکم .

 

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

الهی مامانی فدای تو بشه که اینقدر ناز و خواستنی شدی .

 

دو روز پیش خونه دوستم مهمونی بودیم و تو اینقدر آروم و خانوم بودی که همه تحسینت میکردند و قربون صدقت میرفتند .

 

اما تا رسیدیم خونه تا روز بعد خیلی بیقراری میکردی و منم دیشب واست اسپند دود کردم و تو خیلی بهتر شدی .

 

بیشتر مواقع که نا آرومی میکنی بابا علی سریع واست اسپند دود میکنه تا چشم بد همیشه از دخمل نازمون دور باشه .

 

دیگه هر جا برم دنبالم میای و به پاهام میپیچی که بلندت کنم  ومنم تا میخوابی یه کم به کارام میرسم چون محدثه کوچولوی من خیلی بازیگوش شده .

 

دوست داری مرتب یکی باهات بازی کنه و سرگرم باشی . خیلی زود از اسباب بازیات خسته میشی و دنبال یه چیز جدید میگردی .

 

موقع صبحونه خوردن هم چون تا توی سفره میای و میخوای دست به همه چیز بزنی میزاریمت توی روروئک .

 

ولی موقع نهار و شام کنار خودمون میشینی و غذا میخوری .

 

به تازگی واست پلو میپزم و دیگه میکس نمیکنم . توام خیلی بیشتر از غذای میکس شده دوست داری .

 

الهی که همه ی اینا گوشت بشه به تن دخملی ماه مامان .

 

وقتایی که نشستی و صدای آهنگ بیاد یا واست بشکن بزنم دستاتا اینقدر ناز میچرخونی که دلم میخواد درسته قورتت بدم  وقتی هم که دست میزنم خوب به من نگاه میکنی و دستاتا توی هم مشت میکنی و تکون میدی عسل مامان . قربون دستای کوچولوت بشه مامانی .

 

هر وقت سه تایی دور هم میشینیم خدا را از ته دل شکر میکنم که تو را به ما هدیه داد .

 

عزیز دل من خیلی دوست دارم ...

 

حاضرم خودم هر رنج و بیماری را تحمل کنم اما تو و بابا علی هیچ وقت مریض نشین. چون واقعا جونم به جونتون بسته . الهی آمین

 

خدا جونم بابت داده و ندادت شکر .

 

این بنده ی ناچیزتا به خاطر نا شکریهایی که گهگاهی به درگاهت میکنه ببخش .

 

تنها پناه دل خستگیهام همیشه هواما داشته باش .

 

پسندها (2)

نظرات (5)

زهرا
9 مهر 93 12:21
سلام عزيزم. ايشالا هميشه خوبو خوش سه تايي در كنار هم از زندگيه زيباتون لذت ببرين عزيزم
مامان راضی
پاسخ
ممنون فداتشم بوسسسسسسسسسسس
مامانی ساره
9 مهر 93 15:19
آفرین به محدثه جونم ماشاءالله خیلی پیشرفت کردی خاله جون انشاءالله چشم دور همیشه ازت دور باشه
مامان راضی
پاسخ
ممنون نظر لطفته گلمممممممم ماشالاااااااااااااااا بلههههههههههههه
مينا مامان اميرعلي
9 مهر 93 16:08
واي كه اين دخملي چقدر ناز شده ايشالله هميشه شاد و سلامت باشيد
مامان راضی
پاسخ
مرسی گلم چشمات ناز میبینه.
مامان حبه قند
12 مهر 93 19:43
مبارک باشه. خیلی لذت بخشن بچه ها وقتی با اون دستای کوچولوشون چهار دست و پا میرن.الهی سلامت باشه.حتما عکس لباسا رو.بذار.
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیزم بله گلم چشم میزارم
مامان علی کوچولو
13 مهر 93 8:35
مبارک باشه کارای جدید عزیزم .ایشالله که همتون همیشه صحیح و سلامت باشید
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزم به همچنین شما هم