محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

محدثه جونم خااااااااانوم شده

1393/6/22 18:58
نویسنده : مامان راضی
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم گلکم سلاااااااااااااااااااااام

 

خانوم خوشگل مامان خیلی داره دوست داشتنی تر میشه . ماشالاااااااااااااااااا

 

الهی بمیرم چند روزی بود که اسهال و استفراغ شدید داشت و منا کلی ترسوند . رفتیم دکتر و گفت ویروسه اگه بهتر نشد باید بستری بشه . خدا را شکر خوب شدی و بستری نشدی اما تو همین چند روز کلی ضعیف تر شدی .

 

دو روز پیش که رفتیم بهداشت وزنت تغییری نکرده بود .

 

حالا که خدا را شکر تو بهتر شدی من چند روزه اسهال شدید دارم .

 

یه وقتایی پیش خودم میگم شاید یکی ما را طلسم کرده . هر روز به یه جوری درد میکشم  حالا به هر نحوی . اگرم درد نداشته باشم از افسردگی زجر میکشم . خدایا حرفاما به نا شکری نگیری واقعا همیشه به خاطر داشته و نداشتم شکر گزارت بودم اما گاهی اوقات دیگه کم میارم . از پشت دردم که نگو ....

 

هر شب باید پماد بزنم یا شیاف و با گریه بخوابم .

 

نمیدونم از عمل یکسال پیشمه که عود کرده یا از روده هام . فقط هر دکتری رفتم تقریبا نتیجه ای ندیدم .

 

ببخش محدثه ی نازم که مامان دوباره حرفای دلشا تو وبت نوشت .

 

دیگه  میرم سراغ تو.......

 

خانوم کوکولوی ما دیگه قشنگ میشینه  . بدون کمک واگه نخواد چیزی برداره نمیفته .کلی ذوق کردم از اینکه میشینی ناز نازی مامان .دستاتم میزاری روی پاهات مثل پیرزنا میشی فدای این حرکاتت بشم .

 

دیگه اینکه قشنگ ماما و مه مه را ادا میکنی و من برات ضعف میکنم نفسی من . عشقم میخوامت گلممم

 

راستی یه مدته که دستاتا خیلی با ناز و عشوه تکون میدی که همه میگن داره میرقصه اما من میدونم این کارا از خودم یاد گرفتی چون تا میخوام بهت غذا بدم ادا در میارم توام اینجوری برداشت کردی . خخخخخخخخ

 

موشی میشی  و من وقتی این کارا میکنی میچلونمت . ناز هستی ناز ترم میشی . همه عاشق موشی کردنتن . وقتایی که موشی میشی منم میگم حالا پیشی میاد دخملما میخوره ها .خخخخخ

 

خیلی غر غرو شدی . سر کلاس خیاطی خیلی اذیت میکنی البته  وقتایی که ناچارم ببرمت . حق داری عزیزم همبازی نداری مامانم که مشغول یاد گیریه . اما فردا میزارمت پیش خاله سمیرا .انشاله

 

هنوز از دندون خبری نیس ولی میگن از دندوناته که غر میزنی .

 

الهی من بمیرم و تو اذیت نشی گلکم .ناز دارکم .همیشه سالم باشی مامانی .

 

هنوز موفق نشدی جلو بری ولی همچنان در تلاش هستی .

 

عاشق بچه هایی حتی در اوج گریم که باشی تا یه بچه می بینی آروم میشی هلو چی من .

 

حالا چند تا عکساتا میزارم برای تماشا عزیزمممممممممم

 

البته در ادامه مطلب......

 

 

 

 

فدای نشستنت بشم الهی

 

 

 

من نمیدونم تو با آینه ی تخت ما چیکار داری ....

 

 

 

امان از دست بابا علی .....

 

 

تبلد معصومه خانوم.... فدای خندیدنت بشم الهی

 

 

اینم معصومه خانوم ناز دختر عمه زینب

 

 

از همین الان گوشی لمسی میخوای ..... واااای واااااااااااای

 

 

 

الهی فدای  این نگاه نازت بشم مامانم .

همیشه شاد باشی نازگلمممممممممممممم

 

 

پسندها (6)

نظرات (12)

مینا
22 شهریور 93 20:32
ای جووووووووونننننننننمممممممممم قربون گل دخملی بشم من ک ماشالا ب زنم ب تخته روز ب روز خوشگل ترو ماه ترو جیگرتر میشه واسش اسپند دودکن راضی جونم ازجای منم لپاشو بکشو ی عااااااااااالمممممممممه بوسش کن
مامان راضی
پاسخ
عزیزمی فداتشم باشه حتمااااااااااااااااااااااااااااا
سمیه مامان اسماء کوچولو
24 شهریور 93 8:57
ماشالله بزرگ شدی ها خاله جون مامانش انشالله هرچه زودتر همه ی دردا از پیشتون بره عزیزم بووووس
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزم انشاله
مينا مامان اميرعلي
24 شهریور 93 11:29
اي جوووووووووووووووووونم بخورم شمارو جيگري
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزم خوشحال شدم که به وب دخترم سر زدین با افتخار لینک شدین .
مامان علی کوچولو
24 شهریور 93 12:45
افرین به این دخمل بلا .نگران دندوناشم نباش هرچی دیرتر در بیاد دیرترم خراب میشه
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیزم انشاله
مامان حبه قند
30 شهریور 93 22:28
ای جانم چرا مریض شده . مراقب خودتون باشید. خیلی تو مکانهای عمومی نرین. هزار ماشااله بزرگ و خانم شده
مامان راضی
پاسخ
چشم خانوم ممنون از لطفت
مامان حبه قند
1 مهر 93 23:03
ایشاله چهار دست پا رفتن محدثه گلی. خیلی ناز و بزرگ شده.
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیز دلم ایشالا واسه دخملی شما
مامان و بابایی
4 مهر 93 1:20
وای عزیزم این مدت که من کم سر میزدم دخملمون چگده خانم شده
مامان راضی
پاسخ
عزیزمی خانومی . چه عجب
مينا مامان اميرعلي
4 مهر 93 20:19
ماماني ناراحت نباش...ايشالله هه مشكلات به خوشي حل ميشن آفرين به اين دختر نازنازي كه اينقدر شيرين شده
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیز دلم . شما لطف دارین خانومی
مامان آیرا
4 مهر 93 22:15
ای خدا چقد ای عکسات ناز شده ملوس خانوم
مامان راضی
پاسخ
چشمات ناز میبینه خاله جونم .
خاله سمی
9 مهر 93 11:16
سلام خاله جون الهی فدابشم که اینقدرنازشدی هرکاری میکنی ادم دلش ضعف میره چندوقته به وبلاگت سرنزدم مامانت ازم شاکیه اما چیکارکنم خاله حال و حوصله نداشتم ازیه طرفی خونه ازیه طرفی دانشگام که نشد حالم چندوقته خوب نیس توبادستای کوچولوت براخاله سمی دعاکن یه چیزی برات بگم امروز عمورسول زنگ زد گفت بیا با مامانم بریم مشهد ولی من نمیتونم برم اون دفه سوخته بودم ایندفه هم یه جوردیگه انگارقسمت نیس بریم پابوس امام رضا محدثه جونی خاله دوست دارم دلم برات چوچولو شده بووووووووووووووووووووووس ایشاا.هرجاهستی بامامان و بابات سالم و خوش باشی اخه وقتی میفهمم که مامانت حالش خ نیس ناراحتش میشم عزیزممممممممممممممممممممم
مامان راضی
پاسخ
سلااااااااااام آجی جونم افتخار دادین اومدین وبلاگ دخملی ما . ایشالا همیشه تنت سالم باشه عزیزم . همه ی مشکلات به خوبی حل میشه چون یکی اون بالا هوامونا بیشتر از خودمون داره. منم ودخملی همیشه واست دعا میکنیم تا زود بری خونه خودت و یه نی نی ناز نازی واسمون بیاری . ایشالاااااااااا ما هم خیلی دوست داریم . همیشه به ما سر بزن . واقعا خوشحال میشیم فدای تو گلم ایشالا همیشه خوش باشی خانومی
مامانی ساره
9 مهر 93 15:22
ماشاءالله چقدر ناز شده گل دختر بچه های عصر تکنولوژی ان دیگه
مامان راضی
پاسخ
آره واقعا ممنون عزیزم
مامان اهورا
11 مهر 93 12:36
فدات بشم خاله جون بزنم به تخته چه نازگلی شدی ایشالا که همیشه سالم باشید و چشم بد ازتون دور
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیز دلم خدا نکنه ایشالا شمام سلامت و تندرست باشین.