محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

روزت مبارک دخملی من

1393/6/9 1:04
نویسنده : مامان راضی
394 بازدید
اشتراک گذاری

            سالروز میلاد خانم فاطمه معصومه(س)


                      و روز ملی دختر را به همه بانوان پاک و آسمانی تبریک

 

                                             عرض می کنم.

 

 

 


گوش کن ، با تو سخن می گویم

زندگی در نگهم گلزاریست

و تو با قامت چون نیلوفر

شاخه پر گل این گلزاری








ای گل صد پر من

با تو در پرده سخن می گویم

گل چو پژمرده شود ، جای ندارد در باغ

گل پژمرده نخندد بر شاخ

کس نگیرد زگل مرده سراغ

 



دخترم ، با تو سخن می گویم

عشق دیدار تو بر گردن من زنجیری است

و تو چون قطعه الماس درشتی کمیاب

گردن آویز بر این زنجیری

تا نگهبان تو باشم ز حرامی در شب

بر خود از درد بپیچم همه روز

دیده از خواب بپوشم همه شام

 


دخترم ، گوهر من

گوهرم ، دختر من

تو که تک گوهر دنیای منی،

دل به لبخند حرامی مسپار


چشم امید بر ابلیس مدار




دخترم ، ای همه هستی من

تو چراغی ، تو چراغ همه شبهای منی

تو گلی ، دسته گلی ، صد رنگی

تو یکی گوهر تابنده بی مانندی




آری ای دخترکم

ای سراپا الماس

قدر خود را بشناس

قدر خود را بشناس
 

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من

 

با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .

 

دخترم روزت مبارک



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمیه مامان اسماء کوچولو
9 شهریور 93 1:55
روزت مبارک عزیزم البته با تأخیر بوووووووس
مامان راضی
پاسخ
ممنون گلمممممممممم
مامان آیرا
9 شهریور 93 16:18
ای جانم روزت مبارک عزیز دلم .ایشالا حضرت معصومه همیشه پشت وپناهت باشه. باریک اله به مامان راضی.
مامان راضی
پاسخ
مرسی خاله جونم انشاله خجالتم ندین
زهرا
15 شهریور 93 17:58
الهي فداش بشم روز دخمل بوده خاله نتونسته بياد تبليك بگه قورررررررررررررررربونش بشم مننننننننننن. ايشالا بزرگ بشه خانوم خانوما بشه دخمل ناز ما
مامانی ساره
17 شهریور 93 22:50
شرمنده با تاخیر روزت مبارک عزیزم
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیزم