محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

سالگرد ازدواج من و بابا علی

1393/4/31 17:52
نویسنده : مامان راضی
296 بازدید
اشتراک گذاری

                                            

 

 

از وقتي با هميم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شيرين معبود را شاكرم كه در تلخيها كنارم بودي و در شاديها

خوشی را به كامم شيرين تر كردي


عزيز لحظه هاي بيقراريم سالگرد ازدواجمان مبارك...

 

4 سال از پيوندمان گذشت


اي کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه هاي با تو بودن را آنقدر طولاني ميکردم


که براي بي تو بودنم وقتي نميماند

 

                                     

 

عشق من آهنگ صدايت زيبا ترين ترانه زندگيم


نفس هايت تنها بهانه نفس کشيدنم و وجودت تنها دليل زنده بودنم است


پس با من بمان تا زنده بمانم

 

                                           

 

 

عزیز ترینم علی جان، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم

و خداوند را شکر میکنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد .

 

آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به

پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم …

 

                           

 

                                        بهونه ی زندگی من ، دوست دارم 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

شال رنگین کمان
31 تیر 93 18:33
* با سلیقه ها... * خانومای خوش تیپ... * مامانای شیک پوش... * در این فروشگاه شال و روسری برند GNT به فروش می رسد. * توجه...توجه...ارسال رایگان به سراسر کشور * هدف ما... رضایت از شیک پوشی خودتان... * شما لایق بهترین ها هستید... * قیمت مناسب....ارسال رایگان.... * اگر می خواهید گل سرسبد باشید...با ما همراه باشید... * تمام مراکز خرید معروف تهران اگه بری قیمت کنی کمتر از 30000 تومان نمیدن. * ارسال با پست پیشتاز http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=898884
مامان صدیقه
1 مرداد 93 8:06
مبارک باشه عزیزمممممممم
مامان راضی
پاسخ
ممنون گلممممممم
بابا علی
2 مرداد 93 19:33
عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است ٫ 4 شاخه گل به مناسبت چهارمین سالگرد ازدواجمان تقدیمت میکنم ٫ 31 تیرماه یاد آور بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمیکنم . دوستت دارم
مامان راضی
پاسخ
ممنون فدات بشم الهی من بیشتر تر دو چد دالممممممممممم عخشممممممممممم
مامان فاطمه
4 مرداد 93 10:08
وووووووی خدا میمیرم واسه عقشولانه هاتون... مبارک باشه راضی جون و علی آقا ایشالا در کنار نازگلتون همیشه خوشبخت باشید.
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی فداتشممممممممم
خاله فاطی نی نی
4 مرداد 93 12:16
اجی جونم سالروز یکی شدنتون در کنر دختر گلی مبارک باشه قشنگترین عشق نگاه خداوند به بندگان است تورا به همان نگاه می سپارم
مامان راضی
پاسخ
تشکر آجی جونمممممممممممم
مامانی ساره
13 مرداد 93 16:38
مبارک باشه عزیزم انشاءالله که سالهای سال مثل الان کنار هم زندگی کنید و خوش باشید
مامان راضی
پاسخ
مرسی گلمممممممممممم انشاله