محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

ولیمه ی محدثه بانو

1393/4/30 16:47
نویسنده : مامان راضی
263 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام ماهک من . 

 

عزیز دلم عشقم 

 

روز ولادت امام حسن (ع) کریم اهل بیت واسه افطار همه را دعوت کردیم خونمون و یه شام مختصر هم  تدارک دیدیم و توی پنج ماهگیت ولیمه ی شما دخمل نازمونا دادیم 

 

نوش جون همه

 

ایشالا که همیشه بتونیم از این سفره ها بندازیم و همه دور هم جمع باشیم .

 

                                                  بهونه ی زندگی من خیلی دوست دارم 

 

                                                            نفسم به نفست بنده

 

 

                                                          

 

 

                                                             

 

 

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان حبه قند
31 تیر 93 8:00
عکس دخترک کو؟
مامان راضی
پاسخ
ایشالا به زودی با کلی عکس میام
مامان ارمیتا
31 تیر 93 9:36
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
مامان راضی
پاسخ
ممنون خاله جونی مرسی عزیزم
مهتاب
31 تیر 93 10:31
دست مامانو بابای گلش درد نکنه ایشالا همیشه سفره تون پر بزکت باشه
مامان راضی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم ایشالااااااااااااااااا
خاله فاطی نی نی
4 مرداد 93 12:19
دست شما درد نکنه زحمت فراوون کشیدین انشااا. تاباشه ازاین سفره ها باشه به شادی وسلامتی انشااا. سفره زیارتاتون به رودی زود فدات شم اجی جونی
مامان راضی
پاسخ
انشالهههههههههههه قابلی نداشت جونمممممممممم