محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

عکس رنگی

1393/4/22 14:03
نویسنده : مامان راضی
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل من

 

سلام محدثه جونم

 

الهی مامان راضی دیگه نباشه که درد کشیدن تو را ببینه . راستش چند روز پیش دخملی را بردم واسه عکس رنگی . خیلی انتظار کشیدیم تا نوبت تو شد .

 

با عمه زینب رفتیم . اون اصرار داشت که من نیام و طاقت ندارم و ...

 

اما مگه یه مادر میتونه پاره ی تنشا تنها بزاره . خلاصه بعد از دو سه ساعت نوبت محدثه ی من شد . مامیتا در آوردیم و تو را روی یه تخت خوابوندن و سوند را بهت وصل کردن . خدا منا بکشه وقتی  تو گریت افتاد و بیتابیت شروع شد انگار منا شلاق میزدند . عمه منا بیرون کرد اما بازم سریع بهت یه داروی خواب آور دادند و تو بعد از چند دقیقه  به خواب رفتی . نیم ساعتی طول کشید تا نوبتت شد بری زیر دستگاه .

 

من پاهاتا سفت گرفته بودم که تکون نخوری و بابایی هم سوند را با دستش نگه داشته بود که در نیاد .

 

گهگاهی بیدار میشدی و میخواستی تکون بخوری اما نمیشد .

 

کور بشم و دیگه این روزا نبینم که تو بیحال باشی و درد بکشی .

 

چقدر اون روز دلم شکست . از خدا خواستم هیچ بچه ای بیمار نباشه . خدایا به حق چهارده معصوم همه ی بچه های بیمار بالاخص سرطانی ها را شفا بده .

 

حدود 20 دقیقه زیر دستگاه بودی تا دکتر اومد و سوند را در آورد و گفت باید صبر کنید تا هر وقت ادرار کرد دوباره بیاین تا یه عکس دیگه بگیرم . اما دیگه سوند در کار نبود

 

خلاصه اینکه جواب عکس را دیروز بردم پیش دکتر کلیت که اونم گفت کلیه راستت خوبه ولی کلیه ی چپت یه کم ورم داره و متاسفانه  برگشت ادرار هم وجود داره . خیلی نگران شدم اما دکتر گفت شدید نیست و باید تا دو سالگی هر شب سفالکسین بخوری تا از عفونت ادراری جلوگیری بشه و دو سال بعد دوباره این عکس تکرار بشه و هر سال هم یه سونو بدی تا کنترل بشه و تاکید کرد هر وقت تب کردی سریع بریم یه آزمایش ادرار ازت بگیریم .

 

خدایا شکرت که مشکل جون دل من شدید نیست . خودت کمک کن که کلیش خوب خوب بشه . به امید تو ای مهربانترین مهربانان

 

 

پسندها (4)

نظرات (12)

فرزانه
22 تیر 93 14:46
ای جان آخه چرا این جوری شد ؟ انشالله که دیگه از این به بعد اذیت نشه بازم خدا رو شکر که شدید نیست راستی واسم رمزت رو نذاشتی فقط نوشتی اینم رمز
مامان راضی
پاسخ
ممنون فداتشم انشاله از تو بارداری دکتر گفت کلیه هاش مشکل داره .
بیتا
23 تیر 93 1:08
الهی. ناراحت شدم. خیلی سخته.منم آرین رو سونو دادم . خدارو شکر خوب بود اما جواب ازمایشش رو هنوز نگرفتم. حواست بهش باشه اصلا سرما نخوره. زیاد هم تو اب سرد نگیرش.الهی زودتر خدا خوبش کنه مامان راضی
مامان راضی
پاسخ
خدا را شکر باش عزیزم . ممنون گلم ایشالا که جوای آزمایش آرین جونم خوب باشه
خاله فاطی نی نی
24 تیر 93 12:59
الهی خاله فاطی بمیره محدثه جونش درد کشیده بازم خداروشکر داروخواب اورداردن وکوچولومون اروم بوده انشااا هیچ مادری مریضی بچه شو نبینه وگل ماهم جودجود خوف خوف بشه همه بگین ایشاااااااااا
مامان راضی
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ایشالااااااااااااااااااااااااااا
مینا
24 تیر 93 15:55
اخخخخخخخخخیییییییییییی خیلی ناراحت شدم عزیزمایشالا دیگه هیچوقت ازمریضی یه بچه چیزی نشنوم مواظب خودت و محدثه نازم باش
مامان راضی
پاسخ
ملسی عزیز دلمممممممممممم به روی چشمممممممم
arezoo
24 تیر 93 20:02
عزیزم الهی من بگردم انشاله که بزرگتر شد مشکلش کامل برظرف شه
مامان راضی
پاسخ
ممنون خانومی انشاله
مامان علی کوچولو
26 تیر 93 12:46
انشالله به حق همین روز و شبای عزیز خوب میشه عزیزم.نگران نباش خانومی
مامان راضی
پاسخ
انشااااله ممنون گلمممممممممممم علی جونما ببوس
مامان صدیقه
27 تیر 93 16:58
عزیزم ایشالا خدا شفا بده محدثه جون رو
مامان راضی
پاسخ
ممنون فدای محبتت گلم انشاله
مامان حبه قند
28 تیر 93 18:53
خدا همه ی بچه ها رو حفظ کنه محدثه جون رو هم حافظش باشه. باز هم خدارو شکر که حاد نیست راضی جون انشاله بزودی خوب میشه اما خوب واقعا سخته به بچه هر شب دارو بدی. انشاله دارو رو راحت بخوره.
مامان راضی
پاسخ
ممنون خانومی ایشالااااااااااااااااااااااا
سارا
30 تیر 93 12:15
انشاءالله دخترت گلت هرچي سريعتر خوب شه
مامان راضی
پاسخ
ممنون گلمممممممممممم بوس
سمیه مامان اسماء کوچولو
30 تیر 93 13:55
فداش بشم بمیرم برات مامان راضی خیلی عذاب کشیدی ولی خدارو شکر که بهتر شده و انشالله زود زود بهترترم میشه مواظب خودتون باشین بوووس
مامان راضی
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون انشااااااله بوسسسسسسسسسس
زهرا
30 تیر 93 14:37
سلام راضيه جون. ايشالا كه بلا به دور باشه عزيزم. حالا چطوره محدثه جون؟ اميدوارم بحق اين شباي عزيز خدا دل هيچ بنده اي رو پريشون نكنه. بميرم براش ما كه آدم بزرگيم تحمل دردو بيماري رو نداريم بچه طفلك چطوري تحمل كنه. راستي برات بگم از اين مامان ركسانا كه بالا برات پيغام گذاشته! اين دوست عزيز فقط براي تبليغ وب خودش همه جا ميره بدون اينكه متن طرفو بخونه برا همه مينويسه عالي بود استفاده كردم!!!! مثلا تو همون پست من كه نوشتم مشكل دارم شايد تعطيل شه همه مثلا خود شما اومدي اظهار ناراحتي كردي اين خانوم نوشته عالي بود استفاده كردم!!! خدا وكيلي كجاي تعطيل شدن وب من يا بيماري و سوند خوردن بچه طفل معصوم عاليه؟!!! برا همه كپي ميزنه. برو خصوصي گلم
مامان راضی
پاسخ
سلام خانومی بله واسه تبلیغاته نمیدونم چی بگم........... از خدا میخوام مشکلت هر چی هست حل بشه و با خبرای خوش بیای سراغ وبت مواظب خودت باش عزیز دلم بوس
مامان فاطمه
4 مرداد 93 10:13
من عکس رنگی از رحم گرفتم چن سال پیش خیلی وحشتناک بود.الهی بمیرم... ایشالا خشکلمون زود زود خوب میشه .خداروشکر که مشکلش شدید نبود... بوس واسه لپای تپلی دخملم..
مامان راضی
پاسخ
خدا نکنه بله خیلی بد بوددددد انشاله مرسی عزیزم