محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

پنج ماهگیت مبارک جوجه کوچولوی من

1393/4/20 15:11
نویسنده : مامان راضی
248 بازدید
اشتراک گذاری

 

  ماهگیت مبارک گل همیشه بهارم 

 

سلام سلام سلام

محدثه جونم 2 روز پیش 5 ماهه شد و ما به دلایلی نشد همون روز بیایم و براش پست جدید بزاریم

حالا اومدم تا به عشقم 5 ماهگیش رو تبریک بگم و براش آرزوی بهترینا رو بکنم ای جااااااااااااااان

 

 

راستی بگم که این جوجوکوچولوی من کلی شیطون و شیرین شده که حد نداره

عاشق کنترل و تلفنه . یه جوری به سمتش میره که دلم میخواد بخورمش .

 

عاشق بچه هاس و با اونا خیلی جوره و واسشون ذوق میکنه .

 

جدیدا وقتی چادر سرم کنم تا بیام بیرون گریه میکنه و بغلش که میکنم میخنده بلا خانوم . 

کاراش خیلی خیلی شیرینه این فسقل من

دختر نازممم از خدا میخوام که صد سال زنده

باشی

میبوسمت

 

من و بابا عاشقانه دوستت داریم

                       
                         

 

پسندها (3)

نظرات (4)

زهرا
21 تیر 93 12:29
مباركه ايشالا. ايشالا كه 105 ماهه بشه خانوم طلا. از طرف من ببوسش راضي جون
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممم
خاله فاطی نی نی
24 تیر 93 13:02
مبارک مبارک مبارک خاله فاطی قربونش بشه که دخمل گلمون داره روز به روز بزرگ میشه انشااا به سلامتی بزرگ بشه
مامان راضی
پاسخ
ممنون فداااااااااااااتشم بوچچچچچچچچچچچچچچ
سمیه مامان اسماء کوچولو
30 تیر 93 13:56
مبارک باشه نفس کوچولو مامان راضی رمز لطفا؟
مامان راضی
پاسخ
ملسی خاله جون برو خصوصی
pani
25 مرداد 93 20:53
mfمنم رمز میخوام گلم
مامان راضی
پاسخ
برو خصوصی عزیزم