محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

سفر به چادگان

1393/4/9 17:06
نویسنده : مامان راضی
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل همیشه بهارم 

 

سلام دوست جونیا

 

شرمنده این چند وقت درگیر بودم و نشد بیام سراغ وب محدثه جونی .

 

اول از همه از عروسی دختر عموی بابایی بگم که جاتون خالی خوب بود البته دیدن دوستای گلم خیلی حال داد . خاله محبوب و اهلام و هاجر وزهرا را با لباسای خوشجل موشجل دیدیم . خخخخخخخخخ

 

توی عروسی با اینکه صدا به صدا نمیرسید تو همش تو کالسکه خواب بودی واین واسه همه تعجب بر انگیز بود . تا میخواستیم از تالار بیایم بیرون چشمای نازتا باز کردی و توی خونه هم ما را خوابوندی و خودت نخوابیدی . خخخخخخ

 

این دو سه روز هم که رفته بودیم جای همه ی دوستان خالی چادگان و خیلی خیلی خوش گذشت . دخملی من آروم بود و بی سر و صدا . همه با وروجک من بازی میکردند و یه جورایی سرش دعوا بود . با تو به من وبابا علی بیشتر از همیشه خوش گذشت . صبحا زود بیدار میشدی و مثل همیشه لبخند نازت را از من دریغ نمیکردی و منم بیدار میشدم و صبحونتا میدادم و دیگه نمی دیدمت چون بغل به بغل میشدی . خخخخخخخخخ ...

 

توی چادگن رفتیم لب آب و سوار قایق شدیم . خیلی حال داد . تا حالا سوار نشده بودم . راستش من یه کم ترسیده بودم نه واسه خودم واسه خوشجلم که بغل بابایی بود .آخه قایقرونه گاهی مانور میداد و یه طرفی میشد و من احساس میکردم الانه  که بیفتیم توی آب . چند دقیقه بیشتر طول نکشید اما هم حال داد و هم حسابی ترسیدم . خدا را شکر به خیر گذشت و توی آب نیفتادیم و غرق نشدیم .خخخخخخخخخخخ

 

روز بعد از سفر که به خونه رسیدیم چشمتون روز بد نبینه حالم خراب شد دیگه جونی تو بدنم نمونده . امروز هم یه کم بهترم و دارم مینویسم و وب دخملی نازم را آپ میکنم .

 

دل درد شدید گرفته بودم تا جاییکه مینشستم و جیغ میزدم . تا درد نداشتم به کارام میرسیدم اما وقتی درد لعنتی به سراغم میومد فریاد میزدم . اسهال  شدید هم داشتم با  حالت تهوع . هنوز هم حالم بده و بی اشتها شدم اما نسبت به دو روز گذشته بهترم .

 

دفترچه بیمه ی سه تاییمون امروز بالاخره درست شد و اگه تا عصر بهتر نشدم میرم دکتر .

 

نصیب هیچ کس نشه این دل درد و اسهال . دیگه از بس گریه کردم چشمام کوچیک شده . خدایا بازم شکر که بهتر شدم .

 

حالا دیگه از تو می نویسم که منا کشته مرده ی خودت کردی .جدیدا جیغ میزنی در حد تیم ملی . خخخخخ

 

تا از کنارت میرم شروع میکنی به جیغ زدن تا دیگه کم بیاری و صدات در نیاد . وقتی میرسم پیشت یه لبخند تحویلم میدی و دل منا میبری وروجک من .

 

دوست داری یکی باهات حرف بزنه و واسش ذوق کنی . منم که گاهی اوقات بی حوصله میشم . شرمندم مامانی . نمونش امروز صبح بیدار شدی و اینقدر جیغ زدی تا منم بیدار شدم و یه کم باهات بازی کردم و صبحونتا دادم و قاشقای آخری که میخوردی با چشمای بسته بود. خوابت برد و من موندم و بی خوابی و تنهایی . دیگه خواب از چشمام پریده بود و اومدم سراغ وبت .

 

قربون دخمل جیغ جیغوی خودم بشم که دلبری میکنه .

 

دوسد دارم خیلی زیاد

 

راستی امروز که این مطالبا نوشتم دومین روز از ماه مبارک رمضانه ماه مهمانی خدا .

 

حیف که من نمیتونم بنا بر مشکلاتی روزه بگیرم

 

از همه ی دوستای گلم التماس دعا دارم . منا فراموش نکنین خانومای گل .

 

میبوسمتون .

 

به خاطر کار زیاد الان دارم مطالب صبح را با دخملی که داره بغل من تکون میخوره وارد وبت میکنم .

الهی من فدات بشم که کمکم میکنی و دکمه های کیبوردا میزنی شیطون بلای من . 

بزارمت روی زمین تا جون داری جیغ میزنی . منم مجبورم با خودت بشینم پای سیستم . 

 

اگه دوست دارین برین ادامه مطلب یه عالمه عکس از قشنگترین فرشته ی روی زمین گذاشتم .

 

 

خوش اومدین . من محدثه کوکولوی مامان بابام هستم که دارم عکساما واسه نمایش اینجا میزارم اما مامانم گاهی دستاما میگیره تا خودش این کارا بکنه و منا عصبانی میکنه ......

 

 

اول عکس کیک تبلد باباییما میزارم تا یادگاری بمونه

 

 

اینم عکسای سفز به چادگان

اینجا توی اتاق دارم شصتما میخورم . آخه خیلی خوشمزست ......

 

 

 

 

 

 

 

 

امان از دست پسر خالم مجید ببین چه کارا با من میکنه ...... آخه مگه من هم قد توام؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

قربونت برم با این کلاه خرگوشیت...

 

 

 

اینجا توی کالسکه داری مامان را نگاه میکنی فدای چشات بشم .

 

 

 

قربون پاهای لاک زدت بشم نفسی من .

 

 

امان از دست خاله فاطی . آخه دخمل من خودش گوشواره داره ....

 

 

فدای این خندیدنت بشم که چال روی گونه ی نازت میندازه ....

 

 

 

اینم عکس هنرمندانه ی عمو امیر 

 

 

عاشقتم محدثه بانوی من .

 

 

پسندها (11)

نظرات (15)

خاله فاطی نی نی
11 تیر 93 11:38
سلام دخمل گل خاله سلام اجی جونم الهی هرچه زودتر خوف بشی میدرکمت چی میکشی ایشاااجودجودذجود خوف بشی فدات شم چادگون بادخمل چی خودمون خیلی خوش گذشت تازشم قایق سواری خیلی باحال بود ویه عانمه هیجان داشت راستی تایادم نرفته دخملمون بی نهایت خوش سفر بود وتوماشین یه عامنه خوابید الهی خاله فاطی قربونش بشه تازشم دخملمون سرخالش جیغ میزنه قربونش بشم که دوس داره همش باهاش حرف بزنن وبازی کنن الهی خاله قربون این ژسهای قشنگت باین خنده های نازت بشه
مامان راضی
پاسخ
ممنون خاله فاممه میخوایمت جیاددددددددددددددددددددددددددددددددد
زهرا
12 تیر 93 13:02
ايشالا هميشه خوش باشين و خنده از لبهاتون جدا نشه عزيزم.
مامان راضی
پاسخ
ملسی گلمممممممممممممممم
ღمامان پرنسسღ
12 تیر 93 14:23
محدثه جونم ماشاللا چقدر بزرگ شدیییی....چه عکسهای نازیییییییی.... سفر خوش گذشت عزیزممممم؟؟؟
مامان راضی
پاسخ
ممنون خاله جونم جای شما خیلی خالی بود
مامانی ساره
12 تیر 93 14:36
سلام مامان محدثه جون چه عجب بلاخره سر زدین به وبلاگتون دلم خیلی واستون تنگ شده بود عزیزم مخصوصا برای عکسای خوشگل دختری انشاءالله که بهتر میشی عزیزم امیدوارم همیشه به گردش و شادی باشین مواظب خودت و دختری نازمون باش
مامان راضی
پاسخ
سلام عزیزم ببخشییییییییییید ممنون فدای محبتت گلمممممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان الوچه
14 تیر 93 1:31
زنده باشه دخملییییییییی
مینا مامان نازنین زهرا
14 تیر 93 13:08
سلام مامان راضی دیگه سراغی از ما نمیگیرید.خدا محدثه جون وبراتون نگه داره و انشالا که شما هم تنتون سالم باشه.
مامان راضی
پاسخ
سلااااااام عزیزم ممنون خانومی چه عجب ........... تا حالا کجا بودی خانومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوش اومدی . بوسسسسسسسسس
مامان حبه قند
14 تیر 93 22:13
ای جانم چه بزرگ و خانم شده. خانومی ادم دلش میخواد گازش بگیره.
خاله فاطی نی نی
15 تیر 93 14:14
تو.................................... ماه رادوست داری من.......................................... ماه هاست که تورادوست میدارم خلی چاکریم ..................................... خیلی عزیزی.................................
مامان علی کوچولو
16 تیر 93 9:32
انشالله همیشه خوش باشید .این دخمل شیطونم از طرف من یه بوس گنده کن مامانی
مامان راضی
پاسخ
ممنون خانومی
افسونی
16 تیر 93 19:47
ماشالله چه بزرگ شده محدثه خانوم کی بشه امید منم اینقدی بشه
مامان راضی
پاسخ
نظر لطفته گلممممممممم میرسه اون روز زیاد طول نمیکشه .
مامان حبه قند
17 تیر 93 1:05
به منم رمز بده.
مامان راضی
پاسخ
برو خصوصی
مهتاب
17 تیر 93 15:39
سلام راضیه جون خوبی؟ عزیزم میخوام یه گروه درستکنم تو وایبر که فقط مامانای نی نی وبلاگی توشنو اونم فقط دختر دارا اگه خواستی بم اطلاع بده
مامان راضی
پاسخ
میام میام
خاله فاطی نی نی
18 تیر 93 0:11
سلام من اجی خاله محدثه جون رمز میخوام یالا زود زود بده.................................... رمز میخام..........................................................
خاله فاطی نی نی
18 تیر 93 0:16
یادمان باشد همراهی خدابا انسان مثل نفس کشیدن است ارام بی صدا همیشگی....................... خاله خیلی دلش گرفته با اون دل پاکت بلاش دعاکن دوستون دارم جیاددددددددددددددددددددددددددددددددد
مامان راضی
پاسخ
ممنون گلممممممممممممممم لیاقت داشته باشیم به روی چشم . بوسسسسسسسسسسس
فرزانه
19 تیر 93 16:27
ای جان عزیزم چقدر دخترت بزرگ شده خدا حفظش کنه ایشالله همیشه به گردش مراقب خودت و دخترت باش عزیزم منم رمر میخوام
مامان راضی
پاسخ
ممنون خانومی فدای محبتت برو خصوصی