محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

شیرین کاریهای محدثه جونم

1393/3/22 13:01
نویسنده : مامان راضی
351 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربون به حق امشب که شب نیمه شعبانه و فردا روز عید که مصادف میشه با جمعه ظهور آقا امام زمان را برسون .

 

آهو خانومم سلااااااااااااااام

 

فدای شکل ماهت بشم  ، عزیز دلم میخوام از کارای جدیدت بگم که باهاش دل میبری :

 

 

چند روزه باهات که حرف میزنم قهقهه میزنی و بلند بلند میخندی . وقی تو میخندی تموم غمهاما فراموش میکنم . پس همیشه بخند عشقم  .

 

تازگیها اونایی را که بیشتر میبینی راحت تر قبول میکنی و باهاشون انس میگیری ولی تا یه غریبه میبینی گریه میکنی و لباتا یه جوری میکنی که من میخوام بخورمت .

 

وقتی بابایی واست شعر میخونه با دقت گوش میدی و اینقدر دست و پا میزنی و ذوق میکنی که نگوووووووووووووووو........

 

بعضی وقت ها با صدای مداحی هم گریه میفتی و بغض میکنی .

 

یه هفته ای میشه که دیگه کاملا موفق شدی شصتتا بخوری . قبلا مشتتا توی دهنت میکردی اما حالا دیگه شصتتا کامل شناختی و ملچ مولوچ میخوری . قربونت برم با این خوردنت .

 

ناز گل من به راحتی میچرخی  و شبها باید یه کم ازت فاصله داشته باشم  چون به هوای شصتت که بخوری 180 درجه می تابی .

 

تلویزیون تماشا کردن را خیلی دوست داری و هر وقت روشن باشه چشم ازش بر نمیداری خوشگل خانومم .

 

دو سه روزه خیلی سعی میکنی اشیاء را بگیری . وقتی جلوی صورتت میگیریم دستاتا تکون میدی تا بگیری . اونقدر ذوق میکنی که منم ذوق زده میشم . یه وقتایی هم میگیریشون و سریع میبری سمت دهانت .

 

الهی من فدای این شیرین کاریات بشم نفسم .

 

خیلی دوست دارم .

 

محدثه خانوم من خودشا تو دل همه جا کرده بالاخص مادرش(مامان خودم ) که نمیدونی واسش چیکار میکنه . مرتب زنگ میزنه تا صداتا بشنوه . نمیزاره کسی اذیتش بکنه . چند باری هم تو را گذاشتم پیشش و کلی واسش حرف زدی و دلبری کردی که میگه نبرش  بزار پیش من بمونه . الهی بمیرم بعضی وقتها که میخوام عکساتا نشونش بودم آهی میکشه و میگه چشمای من که نمیبینه . خدایا دلم براش کباب میشه . الهی من بمیرم فقط تا نیم  متریشا میبینه اونم به زور نه واضح . خدایا سایشا از سرمن کم نکن . الهی آمین

 

راستی این ماه یه کم واسه واکسنت تب کردی و خوبم وزن نگرفته بودی . ظاهر فریبنده ای داری و همه فکر میکنند تپلی هستی اما وزنت 500/5 بود و توی دو ماه 550 گرم وزن اضافه کرده بودی .

 

قدتم یک سانت اضافه شده بود اما من مطمئنم که اشتباه گرفتند آخه خودم از روی لباسات میفهمم که قدت ماشالااااااااااااااا بلند شده .

 

در کل از قد و وزنت راضی نبودند و گفتند دو هفته دیگه دوباره بریم بهداشت .  الهی مامان به فدات چرا وزن نگرفته بودی . با اینکه غذای کمکی هم میخوری .امیدوارم تا دو هفته ی دیگه بهتر شده باشی گل نازم .

 

 

ماهک من واقعا موندم واسه کلیه هات چیکار کنم . این دکتر کلیه هم گفت باید برین واسه عکس رنگی . دارم دیوونه میشم . نمیدونم یکی میگه نبر دوباره ببرش سونو شاید خوب شده باشه یکی میگه ببر واسه عکس تا علت مشکلشا بفهمی . خدایا درموندم خودت کمکم کن . راه حل را جلوی پام بزار . سر دو راهی موندم .

 

عزیز دلم از دو ماهگیتم روی شکمت سه تا لکه ی سفید به وجود اومده که نمیدونم علتش چیه . دکتر بهداشت گفت تا دو ماه دیگه صبر کن اگه از بین نرفت ببرش متخصص پوست . انشاله که چیزی نباشه . اگه دوستای گلم با این مشکل مواجه شدن ممنون میشم راهنماییم کنند . مرسی فداتون شم .

 

 

راستی من و تو امروز تهناییم . بابایی رفته لرستان ماموریت و تا ساعت 10 شبم نمیاد . دوست داشتم امسال که شب نیمه شعبان تو در کنار مایی بریم چراغونیها را ببینیم اما بابا علی نیست . انشاله به سلامتی و جود جود بیاد پیش منو دخملیش .

 

خدایا هیچ خونه ای را بی مرد نگذار . مواظب همدم بی کسیهای منم باش . به خودتا امام زمان میسپارمش .

 

پسندها (6)

نظرات (14)

زندگی از آ...تا...ی
22 خرداد 93 14:21
سلام مامان خوبم میدونم دغدغه های یه مامان زیاده از پخت و پز گرفته تا تربیت فرزند و همسر داری. تازه این وقتیه که اون مامان خونه دار باشه. شاغل باشه باز هم مسئولیت های بیشتری هست. ما در سایت زندگی از آ...تا...ی سعی کردیم بسیاری از نیازهای شما، از آشپزی و خانه داری و زیبایی گرفته تا پرورش کودک رو رفع کنیم. در ضمن صدها مطلب جذاب خواندنی دیگر هم هست که از خوندنش سیر نخواهید شد. در صورت پسندیدن و لینک کردن سایت، ما رو به تلاش بیشتر ترغیب خواهید کرد. شاد و پیروز باشید.
مامانی ساره
23 خرداد 93 0:03
ماشاءالله به این دختر نازمون با شیرین کاریهاش آفرین عزیزم، چقدر پیشرفت کردیا
مامان راضی
پاسخ
ممنون خاله جون
مطهره
23 خرداد 93 0:23
سلام عزیزم،انشااله که دختر گلت زیر سایه ی پدر و مادرش بزرگ بشه و همیشه تنش سالم باشه...
مامان راضی
پاسخ
انشاله با دعای خیر شما عزیزم
مامان حبه قند
25 خرداد 93 3:00
افرین محدثه خانم مبار ک باشه بلند قد شدی و دختر. خوبی هستی.عزیزم روزهای لذت بخشیه شاد باشی با محدثه جون.
مامان راضی
پاسخ
مرسی عزیز دلم .
زهرا
25 خرداد 93 12:29
الهي فداش بشم. ماشششششالا چه دخمل باهوشي. ايشالا هر روز پيشرفت كنه,‌ خانوم بشه, عصاي دستتون بشهبرو خصوصي راضي جون
مامان راضی
پاسخ
خدا نکنه گلم . الهی آمین
مامان علی کوچولو
25 خرداد 93 20:42
ماشالله به این دختر خوشگل ، تو رو خدا ناراحت نباشو به خدا توکل کن ، انشالله که زود زود خوب میشه
مامان راضی
پاسخ
ممنون گلم . واسش خیلی دعا کنید .
خاله فاطی نی نی
27 خرداد 93 14:54
الهی خاله فاطی قربون قدو بالاش بشه که این شیرین کاریها رو نکنه دلم واسش ضعف میره یه موقع دیدین محدثه نیس میبینین من خوردمش اجی جونم تااین جا خدا خیلی هواتون و داشته انشاا. از این جا به بعدشم هواتون و داره ومشکل جیگرم حل میشه ناراحت مباش خودش درسش میکنه بسپر به خودش مواجب خودت باش دوست دارم اجی جونم توا دوس دارم محدثه جونیه من یه عامنه جیاد ماچراستی با اون دل پاکت واسه اجی فاطی خیلی دعا کن
مامان راضی
پاسخ
نه خاله فاطی من بدون اون میمیرم نخوریشاااااااااااااااااااااا انشاله ایشالا مادر میشی میفهمی گلم که چقدر زجر آوره دخملت جلوت گریه کنه . کاری واسش نکنی . توکلم به خداست گلمممممممممممممم .] دعا میکنم جودی امیر خاله با خانوم مهلبونش با یه دخمل ناز بیان خونمون . الهی آمین
بیتا
31 خرداد 93 19:03
خاله فاطی نی نی
1 تیر 93 0:18
چشم ممخورمش ممنون اجی گلیه فدات شم بابت دعات مسی انشااا که خداجونی دعاتو بشنوه وجود جود براورده بشه انشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااخیلی خوفی اجیه گلم بوچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
مامان راضی
پاسخ
ایشالاااااااااااااااااااا خوبی از خودته مهلبونممممممممممممممم
mahboob
2 تیر 93 13:52
مامان فاطمه
6 تیر 93 13:26
الهی فداش بشم با این شیرین کاریهاش.. راضیه جونم غصه نخور خدا بزرگه به نظر منم یه بار دیگه ببر سونو شایدخوب شده باشه .یا حداقل پیش چندتا دکتر دیگه ببرش. تا میشه عکس رنگی نگیر . ایشال هر سه تایتون همیشه سالم باشید.
مامان راضی
پاسخ
خدا نکنه گلم ممنون فداتشم.
مامان حبه قند
7 تیر 93 20:10
مامانی خیلی وقته ننوشتی محدثه خانم خوبن؟
مامان راضی
پاسخ
سلام ممنون گلم دست بوسه
mahboob
9 تیر 93 9:30
ooooooooooooooo che shoma 2ta terekondin inja khanomaye mohtarame che khabaleeeeeeeeeee aji ishala dorost mishe fdat sham asheghe mohadesam aji doset dalammmmmmmm
مامان راضی
پاسخ
شرمنده دیگههههههههههه ممنون فداتشم. ما بیشتر دوچد دالیم خاله جونی. به خاله اهلامم سلام برسون
زهرا
9 تیر 93 14:43
سلام .: اسمم : رمضان. عمرم : چهارهفته. قلبم: يكي ازبناهاي بهترين دين روي زمين. موجودم : ثواب. وجودم: بركت. ميخوام بگم مرابه دوستيت قبول داري؟ اگرداري پس مرابه بهترين دوستهايت به عنوان هديه ارسال كن .. آمدن ماه مغفرت برشمااااااا پيشاپیش مبارک باد  。*☆∴。 。∴☆*。 。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。 ☆゚   ゚☆゚   ゚☆ ゚☆。      。☆゚  *★。     。★*   ∵☆。  。☆∵     ゚*★。。★*゚ *☆ .-..-. `·.·´ ●/ /▌ / \التماس دعا