محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

خاطرات زائر کوچولوی امام رضا(ع)

1393/3/5 14:44
نویسنده : مامان راضی
852 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زائر کوچولوی من . زیارتت قبول گل قشنگم .

 

دوستان جای شما خالی خیلی خوش گذشت . زیارت امام رضا بعد از چند سال اونم با وجود دختر نازم خیلی خوب بود . شرمنده تو این یک هفته که اومدیم خیلی سعی کردم بیام مطلب بزارم اما سرگرم دید و بازدید و مهمونی بودیم . ببخشید . یه سلااااااام گرمم تقدیم به خواهرای گلمممممممممممم

 

شما یه دخمل ناز و خوب بودی . فقط بیشتر وقت ها موقع نماز گریت میگرفت  ومجبور بودیم با عمه زینب شیفتی تابت بدیم . الهی دورت بگردم همش به لطف تو بود که قسمت شد بریم .

 

توی راه خیلی خوش گذشت . سفر اولی بود که با قطار میرفتیم . شما هم توی راه راحت میخوابیدی اما متاسفانه برگشتنی بلیط قطار جور نشد و با اتوبوس برگشتیم و نفس من یه کم اذیت شد . روز جمعه باید راه می افتادیم اما شرکت مسافربری گفت بلیط گیر نیومده و امام رضا طلبید و یه شب دیگه مهمونشون بودیم و روز شنبه با اتوبوس برگشتیم . خیلی  به خاطر نبود قطار اذیت شدیم آخه اونا باید از قبل بلیط رزرو میکردند اما این کارا نکرده بودند . بابایی خیلی حرص خورد . منم اونا را به امام رضا واگذار کردم که ناحق پول گرفتند اما بلیط جور نکردند . خلاصه به هر قیمتی بود برگشتیم خونه.

 

توی مسیر رفتن به حرم همیشه توی کالسکه آروم میخوابیدی و همه جا را نظاره میکردی و بقیه واست ذوق میکردن هلوی من . ما هم مرتب واست صدقه میدادیم که چشم نخوری گل نازم.

 

اونجا بابایی بردت کنار پنجره فولاد . انشاله که ایندفعه توی سونو خبری از ورم کلیه نباشه . امام رضا زائر کوچولوشا شفا میده . من مطمئنم .

 

توی مشهد دایی جون و خاله ها و عمو ابراهیم را هم دیدیم و کنار هم عکس گرفتیم .

 

حالا برم سراغ عشقم و نفسم و آروم جونم محدثه ی من

 

خیلی کارات جالب شده . روز به روز شیرین تر و خواستنی تر میشی . دیگه من و بابایی را خوب میشناسی و بغل ما آروم میشی ناز گلکم .

 

به صدای من حساس شدی . هر جا باشی تا صدات میکنم گریت میگیره که چرا پیشت نیستم تا منا ببینی . الهی که من فدای تو ماه خوشگلم بشم .

 

تازگیها انگار غریبی میکنی . زوده واسه غریبی کردن . از صدای بلند هم میترسی و گریه میفتی عسل خانوم .

 

خدایا بابت همه چیز شکررررررررررررررر . تو بهترینی . میخوامت......................

 

حالا برم سراغ عکسای یکی یکدونم .

 

اگه دوست دارین ببینین برین ادامه مطلب لطفا..... 

 

اول از همه عکس محدثه جون با دوست جدیدش هانیه جونم . دختر پسر خواهرم  تبلدت مبارک . بوس.....

 

 

اینم عکسای گل دختر مامان کنار حرم امام رضا (ع)......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و اما ما بقی عکسای غنچه ی ناز من.....

 

 

اینجا توی اتاق هتل بغل پسر عمه زینب نشستی

 

 

 

 اینجا دخملی نازم به تنهایی روی مبل نشسته .

 

 

 

 

 

 

این خانوم کوچولوی ناز دختر عمه زینب و همسفری شما بود . به خاطر مقنعه و چادر مشکی نازش کلی شکلات جایزه گرفت . ماشالا معصومه خانوممممممممممم

 

 

 

 

محدثه بانو و یگانه ی خاله جون در ماشین بابایی

 

 

 

 

 

 

 

محدثه جون و مائده دخمل دایی

 

 

 

 

 

فدای این چشمای خوشگلت بشم آهوی من که اینقدر ناز بابایی را نگاه میکنی عزیزکم .

 

 

 

 

 

عروسک من جای عروسک خودش توی کالسکه نشسته . خخخخخخخخخخخخ

 

 

 

 

الهی که من قربون این خنده ی قشنگت برم عزیز تر از جونم . توی کالسکت جا خوش کردی . خخخخخخخخخ

 

 

 

خدایا بابت دختر ناز و قشنگم ممنونم . شکررررررررررررررر

 

دوست دارم عروسکممممممممممممممممممممممم

 

پسندها (6)

نظرات (11)

ღمامان پرنسسღ
5 خرداد 93 14:07
خوشگل خانوم زیارت قبول...
مامان راضی
پاسخ
مرسی خاله جون
ღمامان پرنسس
5 خرداد 93 14:09
عزیزم توی ادامه مطلب عکساتون نیس.من بی صبرانه منتظر عکساتونم
مامان راضی
پاسخ
ا وا چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوباره امتحان کن عزیزم .
مامان علی کوچولو
5 خرداد 93 14:54
زیارت قبول محدثه جونی ، ماشالله روز به روز نازتر میشی گلم
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیز دلمممممممم
محمدرضا
5 خرداد 93 14:54
سلام وبلاگ بسیار عالی ای داری به وبلاگم سر بزن اگه سوالی تو قسمت نظرات داشتی بپرس
خاله فاطی نی نی
6 خرداد 93 12:53
الهی خاله فاطی قربون زائر کوکولوش بشه که اینقدر ناز وخاستنی شده فداش بشم ......انشاا....جود جود خود امام رضا کلیه اش رو خوف خوف میکنهگل خاله از بس این روزا کارات قشنگ وخاستنی شده وخاله براشما ذوق کرده ودندوناشو بهم فشار دادم دندون درد گرفته اینکارا رو نکن خبون شما بشه خاله فاطی راستی چقدر کنار هانیه جون قشنگ شدی خاله خیلی دوستون داره
مامان راضی
پاسخ
خدا نکنه . انشاله خوب شده . خوف دندوناتا فشار نده خاله جون
mahboob
8 خرداد 93 11:18
che axayeeeeeeeeeee nasi shode kheyli khokshel shode mashalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ishala hamishe sar halo salem bashe be babajon sanam beresonnnnnnnnn
مامان راضی
پاسخ
سلامت باشی عجیجم . فدای محبتت
مامان هستی
8 خرداد 93 18:26
زیارتتون قبول گلم ایشاالله سفرکربلا ومکه قسمتتون بشه. خاله قربون خنده های قشنگت بشه ماشاالله واسه خودش خانومی شده ها
مامان راضی
پاسخ
انشاله قسمت شمام بشه خانومی . لطف داری گلممممممم
مامان اسماء کوچولو
8 خرداد 93 23:51
زیارت قبوول
مامان راضی
پاسخ
ممنون جای شما خالی
مامانی ساره
9 خرداد 93 11:35
عزیز دلم زیارتت قبول باشه خاله جون ماشاءالله چه خنده ی نازی کردی
مامان راضی
پاسخ
ممنون گلم عزیزمی . گروهی که ساختم توی وایبر و گوشیهامونه که اگه خواستی باید شمارتا واسم بفرستی تا ادت کنم .
مامان اسماء کوچولو
10 خرداد 93 12:41
همیشه به زیارت محدثه جون و مامان راضی
مامان راضی
پاسخ
ممنون خانومی
arezoo
20 خرداد 93 21:14
اومده بودی شهر ما.زیارت قبول خانومی.دخترت ماشاله چقد ناز شده
مامان راضی
پاسخ
لطف داری عزیزم اونجایی ما را همیشه دعا کن . خوش به سعادتت گلم