محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

سفر به مشهد

1393/2/21 15:55
نویسنده : مامان راضی
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جون من . تموم هستی راضیه خیلی میخوامت .

 

اومدم با چند تا خبر خوب . اول اینکه نی نی علیرضا پسر خواهر من به دنیا اومد . هورااااااااااااااااااا

 

عکسشا دیدم چه ناز بود . بالاخره خواهر من بعد از 5 تا پسر نوه دار شد و اونم یه دخمل ناز که خودش نداشت . ببین حالا چقدر این نوه عزیزه . اولین نتیجه ی مامان منم هست . خدایا شکرررررررر .

 

دوم اینکه انشاله اگه خدا قبول کنه امروز میخوایم با بابا علی و عمه زینب بریم پابوس امام رضا . آخ که چقدر دلم تنگه .من و بابایی دو ماه از عقدمون که گذشت رفتیم زیارت . تقریبا 4 ساله که قسمت نشد بریم

 

خیلی خوشحالم که این بار تو در کنار مایی و میریم .خدایا شکرت . امیدوارم که سفر خوبی باشه و خوش بگذره و توی سفر دیگه از بی حوصلگی و افسردگی خبری نباشه . الهی آمین

 

خبر سوم اینکه از دیروز واست لعاب برنج پختم و خیلی دوست داشتی . آخه متاسفانه شیر من اصلا سیرت نمیکنه . مثل آب میمونه . واسه سفر هم برات یه سرلاک خریدم تا بهت بدم . نوش جونت . خیلیا میگن زوده خیلی هام میگن مشکلی نیست . امید به خدا . انشاله هیچ مسئله ای پیش نمیاد محدثه جونم .

 

خیلی دوست دارم  دلیل زنده بودن راضیه . به تو که نگاه میکنم دیگه سعی میکنم از افسردگی خبری نباشه و انرژی بگیرم . الهی که من قربون قد و بالات بشم . عاشق تو و بابا علی هستممممممممممممم .

 

از دوستای گل و مهربون خودم هم خداحافظی میکنم و حلالیت میخوام . اگه با نظراتم باعث ناراحتیتون شدم ببخشید . فدای شما مامان راضی . بوسسسسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (7)

نظرات (11)

ღمامان پرنسسღ
22 اردیبهشت 93 11:26
عزیزم التماس دعا ایشاا... بهتون خوش بگذره بوسسسسسسسس برای محدثه نازم
مامان راضی
پاسخ
چشم . ممنون خانومی
مهتاب
23 اردیبهشت 93 9:28
وااااااااااااااااااااااااای خوش به سعادتتون التماس دعا فدای اون زائر کوچولو بشم من
مامان راضی
پاسخ
خدا نکنه . چشممممم
مامانی ساره
23 اردیبهشت 93 14:40
خوب به سلامتی عزیزم مبارک باشه التماس دعا خیلی خیلی ما هم انشاءالله جمعه عازم حرم امام رضا(ع) میشیم اونم بعد از 3 سال
مامان راضی
پاسخ
ای جان . به سلامتی برین و بیاین . التماس دعا گلم .
حبه قند
23 اردیبهشت 93 16:16
خانومی بسلامتی که داری مشهد میری ما رو هم دعا کن. خوش به حالت. عزیزم خیلی زوده داری بهش غذای کمکی میدی اونم تو سفر . کاش با دکترش مشورت میکردی.
مامان راضی
پاسخ
انشاله مشکلی پیش نیاد . لیاقت داشته باشم دعا کردم . فدات
مهدیا
23 اردیبهشت 93 21:21
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما!
مامان راضی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خانومی . چشم حتما میام .
خاله مینا
25 اردیبهشت 93 22:19
ااااااااا آخی عزیزم داری میای طرفای ما... زیارتت قبول باشه دوست خوبم. گلم وقتی محدثه جونو شیر میدی بذار خوب شیر ی طرف تموم شه چون همه چربی شیر مادر تو آخرشه و بچه با همون انرژی میگیره، عزیزم اگه غذای کمکیو زود شروع کنی ممکنه باعث حساسیت در بزرگسالی بشه. ببخشید اگه فضولی کردم
مامان راضی
پاسخ
ممنون گلم. خواهش میکنم . انشاله که مشکلی پیش نمیاد .
مامان اسماء کوچولو
29 اردیبهشت 93 8:28
قبوووول باشه
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان علی کوچولو
29 اردیبهشت 93 18:17
سلام خانومی .تو رو خدا اگه رفتید حرم ما رم یاد کن .دلم بد جوری هوای حرم اقا رو کرده .انشالله که محدثه ام به حق امام رضا کامل سلامتیشو بدست بیاره
مامان راضی
پاسخ
سلام عزیزم . انشاله قسمت بشه برین زیارت . ممنون گلممممم
مامان فاطمه
1 خرداد 93 18:35
سلام تولد نی نی جدید مبارک باشه گلم. رفتی مشهد خیلی یاد ما هم باش خیلی ... قربونش برم که داره مشهدی میشه نازگلکم
مامان راضی
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون خدا نکنه گلممممممممم
pani
3 خرداد 93 16:58
ما را هم دعا کن سفر بی خطر مواظب محدثه ی گلم باشین
مامان راضی
پاسخ
ممنون خانوم گل
mahboob
8 خرداد 93 11:19