محدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی مامحدثه بانو یکی یکدونه ی مامان و بابا،دختر دوست داشتنی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
عاشقانه های ناب ماعاشقانه های ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات دختر کوچولوی مامان راضی وباباعلی

شب آرزوها

1393/2/12 22:53
نویسنده : مامان راضی
306 بازدید
اشتراک گذاری

ماه من سلام . محدثه کوچولوی من سلام . دختر دوست داشتنی من تو خیلی ناز و ماه شدی . وقتی چشای خوشگلتا باز میکنی دل منا و بابایی را میبری . میخوام برات از این چند روز بگم که کجاها رفتی و تابیدی .

 

الان که دارم واست می نویسم روی تخت دراز کشیدی و داری واسه خودت میخندی و ذوق میکنی . الهی من فدات بشم هلوچی من . دیروز رفتیم با دوستای مامانی باغ خاله الهامینا . خیلیییییییییییی خوش گذشت . همه دور هم بودیم تا غروب و کلی گفتیم و خندیدیم . شمام یا خواب بودی یا بغل خاله های  مهلبون میتابیدی نفسم .

 

کلی کیف کردیم با شما و علی کوچولو 11 نفر بودیم . دور هم جوجه پختیم و خوردیم . خلاصه بعد اذان خسته و کوفته رسیدیم خونه مادر و بابایی اومد دنبالمون رفتیم مسجد رکن الملک واسه اعمال شب لیلة  الرغائب یعنی شب آرزوها . اما من که با وجود شما ناز گل خانوم  نتونستم نمازهاشا بخونم . فقط یه کم دعا خوندم و واسه همه وخودمون آرزوهای خوب کردم . انشاله که همه به حاجاتشون برسن . الهی آمین

 

بعد هم اومدیم خونه و من از خستگی خوابم برد و شمام چشمای نازتا باز کردی . سپردمت دست بابایی و خوابیدم .

 

امروز صبح هم رفتیم حمام و شما گل خوشبویی شدی که دلم میخواد بخورمت .

 

چند روز پیش هم توی خونه از تو آزمایش ادرار گرفتم فردا جوابشا میگیریم انشاله که به حق این ماه عزیزماه رجب عفونت ادراری نداشته باشی . مامانم پاپ اسمیر داد که جواب اونم دو هفته ی دیگه آماده میشه .

 

راستی قراره چند روز بریم خونه مادر جون چون دایی داره میره مشهد و مادر قراره سه شنبه با هواپیما بره پیششون  و شبها تنهاست .

 

داری دیگه غر میزنی و باید بیام یغلت کنم .

 

 

قربون این چشمای نازت بشم که به یه جا خیره شدی عسلم.

 

 

ناز گل خانوم داره به بابایی نگاه میکنه تا عکسش قشنگ بشه .

 

 

اینجا هم لباساشا پوشیده تا بریم خونه ی دوست بابا علی . وای میخواد دستاشم مشت کرده بخوره . جون دلمی طلا خانوم. ماهک من فدات بشم.

 

 

 

این عکسم از سه تاییتون خونه دوست بابایی گرفتیم . به ترتیب از راست به چپ ماهان جون ، محدثه ی گلم و محمد جون . شما همگی یکماه با هم فاصله ی سنی دارین . جگر من بین دو تا پسمل ناز خوابیده . 

 

 

خدا جونم بابت همه چیز شکرررررررررررررر.

 

 

دوست دارم . بای بای یکی یکدونه ی من و بابایی.

 

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (2)

نظرات (13)

نازنین
12 اردیبهشت 93 23:02
سلام... خوشحال میشیم اگه بهمون سر بزنید.
مامان راضی
پاسخ
سلام عزیزم . هر کاری میکنم وارد وبتون نمیشه شد
مامان صدیقه
13 اردیبهشت 93 13:47
عزیزم ماشاله به محدثه جون بزرگ شده از طرف من ببوسش
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیز دلمممممممم
خاله فاطی نی نی
13 اردیبهشت 93 15:42
الهی خاله فاطی قربون عسلش بشه که اینقدرنازوخوش عکسه تازشم خیلی خیلی خنده روشده امسال محدثه جونیمم باهامون توباغ بود کلی خوش گذشت الهی فداش بشم مورچه چیا متوجه شدن محدثه شیرینه هی دورش جمع میشدن راستی شب ارزوها تو تو بغل خاله بودی وخاله بهت گفت واسه همه بعدم خاله یه عامنه دعا کن چون شماپاک ومعصومی زود زود دعات براورده میشه انشاا.به لطف خدا ازمایش گلم چیزی نیس وزود زود زود خوب خوب خوب میشه انشااااااااااااا
مامان راضی
پاسخ
ممنون فداتشم. آره بمیرم مورچه ها دخملما اذیت کردند. انشاله که واسه همه دعا کرده ماه من . انشااااااااااله
خاله فاطی نی نی
13 اردیبهشت 93 15:44
دخمل خودمون ازهمشون خکشل تره همه بگین ماشااااچشم نخوره ایشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایه عامنه ماچ بلا گل خاله واجی جونم
مامان راضی
پاسخ
ممنون . ماشالاااااااااااااااااااااااا
mahboob
14 اردیبهشت 93 8:32
ajijam fadash beham aji axash kheyli nazeeeeeeeeeee mese khodesh ishala hamishe dar kenaret salemo khoshal o shad bashin eletemase doa ziad
مامان راضی
پاسخ
خدا نکنه . ممنون محبوب جونی
زهرا
16 اردیبهشت 93 14:25
سلام راضي جون. خوبي گلم؟ دختر دار شدي ديگه به ما سر نميزني هاماشالا چه جيگري شده اين خاوم خانوما. از الانم كه مشغول دلبريه جوجه طلا! ايشالا هميشه زير سايه پدرو مادر مهربونش باشه, خانوم بشه, موفق بشه ايششششالا از طرف من ببوسش
مامان راضی
پاسخ
سلام عزیزم . شرمنده ببشخیددددددددددد لطف داری ملسی فداتشمدست بوسه
مامانی ساره
16 اردیبهشت 93 18:20
وای چقدر ناز بود عکس سه تاییشون کنار هم
مامان راضی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان حبه قند
18 اردیبهشت 93 13:41
وای خانومی هر روز داری بزرگ و خانمتر. میشی. عزیزم دختر خوبی واسه مامانی باشیا. این عکس سه تا نی نی چه با مزه هستن.
مامان راضی
پاسخ
عزیزم مرسی . دختر خوب و ماهیه .
نیلوفر جون
18 اردیبهشت 93 22:46
وای چقدر بزرگ شده چقدر ناز شد از طرف من یک گاز لپی بگیر ازش
مامان راضی
پاسخ
گناه داره دخملم . ممنون نیلو جووون
خاله مینا
18 اردیبهشت 93 23:33
وای وای وای چ نی نی های نازی خدا حفظشون کنه
مامان راضی
پاسخ
ملسی خاله مینا جون
بیتا
20 اردیبهشت 93 0:37
ماشالا بزلگ شده بچه ها چه زود بزرگ میشنا.
مامان راضی
پاسخ
بله واقعا
ღمامان پرنسسღ
22 اردیبهشت 93 11:27
ای جونممممممممممم هزار ماشاا...
مامان فاطمه
27 اردیبهشت 93 1:17
الهی قربونت برم تپل طلا . چقد ناز شدی تو دخملی ماشاله به جونت
مامان راضی
پاسخ
خدا نکنه گلم . لطف داری فاطمه جونم